Widzę ze narzekać na J3 umiecie a niech ktoś się pochwali jak (wspaniale ha ha) hamuje bb7 na nieco mokrych tarczach wystarczy nieco wody i jedziemy praktycznie bez hebla,
Gościu, chyba nie lałeś? Miałem do czenienia z różnymi rocznikami BB7 i mokre hamują równie ostro jak suche, jedyny nieprzyjemny efekt uboczny to straszliwe zgrzytanie. Probem był ze starszym BB5 z żywicznymi okładzinami (czyli takimi jak w J3)...
Guciek88 pisze:Zresztą nie bardzo można porównywać mechanika do hydraulika bo sie nie da = to tak odemnie. Mam J7 z przodu i J3 (2 sezonu i nowe kloce) z tyłu i powiem ze jeden i drugi jest nie porównywalnie lepszy do jakich kolwiek mechaników.
Rzezywiście, założenie hamulca z tyłu baaaardzo wiele mówi o jego sile i baardzo go obciąża...
Guciek88 pisze:Jeśli chodzi o awaryjność to zero problemu nigdy nic nie ciekło
To się ciesz i daj na mszę żeby nic takiego się nie stało...
Guciek88 pisze:Ktoś napisał ze lepiej J5 kupić a niby czym sie różni J3 od J5?? chyba tylko ceną
Wujek google nie gryzie, jak nie wiesz czym się różnią to sprawdź i nie pisz głupot. Poza tym myslenie też nie boli, skoro producent wycenił tak a nie inaczej te hamulce i trzeba dopłacić do J5 prawie drugie tyle to albo strzela sobie sam w kolano (raczej mało prawdopodobne) albo coś jednak jest na rzeczy. To,że paru allegrowych cwaniaczkównie doszukując się różnic w wyglądzie zaczęło wciskać ludziom, że 3 to jest wersja OEM 5-tki to jeszcze niczego nie dowodzi...