Mavic 729 vs 823

RoMio*Dh
Posty: 85
Rejestracja: 20.03.2006 09:56:54
Kontakt:

Mavic 729 vs 823

Post autor: RoMio*Dh »

Witam
Czy mavic 729 znacząco różni sie od 823 ?
Czy warto dołożyć ?
A może ktoś poleci inne mocne w miarę najlżejsze obręcze do dh ?
blackdemon
Posty: 2842
Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: blackdemon »

729 = zwykla detka
823 = UST
Wytrzymalosciowo to samo.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

RoMio*Dh nie ma sensu pakowac sie w 823 jak nie bedziesz bawic sie w opony ust (moim zdaniem warto choc czasem troche wiecej zachodu jest). Na obreczach bym nie oszczedzał jak masz zamiar cisnąc i przynajmniej na tył dał 729. Ew. poczekał na zapowiadana nowa super duper obrecz od spanka za trylion bilionów ale nie wiem o niej za duzo wiec poszukac sam musisz co oni maja jakos niedługo wypuscic.
RoMio*Dh
Posty: 85
Rejestracja: 20.03.2006 09:56:54
Kontakt:

Post autor: RoMio*Dh »

Moje pytanie było jasne - czy warto dołożyć do 823 wiec dlaczego z góry zakładasz, że nie stac mnie na 729 i chce oszczedzic na obreczach ? :)
Dzieki za odpowiedzi, pozdrawiam.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

RoMio*Dh ze zrozumieniem czytanie ;) Oszczedzac mozna nie tylko na kasie ale również na wadze i to był komentarz do twojego "najlzejsze mozliwe obrecze" Sugerowalem, zebys na tył nie szukal nic lzejszego niz 729 bo pewnie zwoleników tego rozwiazania jest troche.
RoMio*Dh
Posty: 85
Rejestracja: 20.03.2006 09:56:54
Kontakt:

Post autor: RoMio*Dh »

ok widocznie źle zrozumialem
dzieki
bodzio2k
Posty: 1507
Rejestracja: 22.06.2004 15:58:24
Lokalizacja: Cracovia, Lesser Poland
Kontakt:

Post autor: bodzio2k »

RoMio*Dh:
Jak najbardziej warto dołożyć do 823. Jakby nie było to stary dee max. Od dwóch lat się sprawdza u mnie. Jakieś 30 dni rocznie w górach od dwóch lat - zero odkształceń. 729 nie wytrzymała bodaj dwóch zawodów.
No Pain No Game
[url=http://theoldpricks.com/]The Old Pricks Racing Team[/url]
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

bodzio2k pecha miałes raczej. Mialem stare stare deemaxy z poprzednikiem 729 i zylo spoko, sporo ludzi jezdzi na 729 i nic sie nie dzieje. 823 w moim odczuciu jest podobnie mocne, a jest ciezsze.
RoMio*Dh
Posty: 85
Rejestracja: 20.03.2006 09:56:54
Kontakt:

Post autor: RoMio*Dh »

wagowo rozni sie 2 gramy wiec nie przesadzajmy :) teraz dalej nie wiem czy lepiej zostac przy wyborze 729 czy 823 ...
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

RoMio*Dh do 823 trzeba specialne nyple, które sa ciezsze. Róznica koło 30-40g jesli dobrze pamietam. 823 bierz jak chcesz opony bezdetkowe. Fajny patent bo sneaków nie ma, lepiej sie toczy i lzej efektywnie + na niskich cisnieniach ładnie dziala ale wiecej roboty przy zakladaniu jest (nie jakos znacznie).
RoMio*Dh
Posty: 85
Rejestracja: 20.03.2006 09:56:54
Kontakt:

Post autor: RoMio*Dh »

A da sie zwykłe kapcie i zwykłe dętki montować ??
yasiuuu
Posty: 1953
Rejestracja: 27.05.2004 10:21:31
Lokalizacja: Krk
Kontakt:

Post autor: yasiuuu »

RoMio*Dh da się montować zwykłe opony z dętkami.
Jeździłęm na obu obręczach i byłem z obu b.zadowolony. Zostałem przy ex823 tylko dlatego, że lubie pokombinować z oponami (raz takie, raz siakie), a UST poszerza zakres możliwości doboru opon.


Spaced pierwsze słysze o "specjalnych" nyplach. 2 kpl ex823 przejeździłem na Machach i DT... i co? i nic:)
Korean_Boy
Posty: 1685
Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: Korean_Boy »

chodzi o inserty w obreczy i koniecznosc stosowania wysokich nypli w 823
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość