Magnesy w amortyzatorach?

Kondi_GK
Posty: 119
Rejestracja: 16.12.2006 19:35:44
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Kontakt:

Post autor: Kondi_GK »

Spaced chyba się nie zrozumielismy więc teraz małe sprostowanie:
1 ja osobiscie tez jestem przeciwnikiem elektroniki i tych całych teorii w rowerze ja osobiscie do tej pory kombinuje jak unikać kaset 9 bo wole szersze lancuchy bardziej bezawaryjne (nie ukrywam że duże znaczenie mają finanse)
2 co do nadmiaru tłumienia u prosów to się zgodze bo oczywiście że sztywniejsze zawieszenie jest lepsze chociarzby lepiej się rozpędza
3 chyba nikt z tu obecnych nie jest wstanie prowadzić bolidu F1
4 dla potwierdzenia braku kontroli trakcj http://www.f1.v10.pl/Kontrola,trakcji,z ... 8,825.html jak znajde cały regulamin w orginale to też wkleje

"Traction and launch control
Traction control - systems which prevent the rear wheels spinning if a driver applies too much power - are no longer permitted. This will place more emphasis on driver skill and should lead to more overtaking, as drivers are more likely to make mistakes. Similarly, systems that help the driver hold the clutch at a specific point to ensure an optimal getaway at the race start, have been outlawed."

http://www.formula1.com/inside_f1/rules ... ions/6844/
wfl
Posty: 576
Rejestracja: 11.10.2005 13:48:37
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: wfl »

dragon44 Chyba nie zrozumiałeś ironii :) ale spoko, bez ciśnień
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości