Nowa, 2010 Glory w wersji freeride
Oburzeni panowie - takich tematów nie ma na dhz własnie ze wzgledu na takie "pozytywne reakcje". Topic ze zdjeciami bików troche mija sie z celem bo nie mozna omawiac sprzetu, buildów, radzic sie etc.
KefirQn nie wiem jak reszta moderatorów ale ja w to forum po prostu nie wierze. Narzedzi moderatorskich nie mam praktycznie, a niezaleznie od tego czy cos sie zrobi czy nie to kazdy ma z tym problem.
Swoja droga jakby tutaj zamiast popularnej u nas glorki byla mniej dostepna rama (niekoniecznie drozsza) to pewnie juz nikt by sie nie czepial.
KefirQn nie wiem jak reszta moderatorów ale ja w to forum po prostu nie wierze. Narzedzi moderatorskich nie mam praktycznie, a niezaleznie od tego czy cos sie zrobi czy nie to kazdy ma z tym problem.
Swoja droga jakby tutaj zamiast popularnej u nas glorki byla mniej dostepna rama (niekoniecznie drozsza) to pewnie juz nikt by sie nie czepial.
Widzę, że tu sami forumowi purytanie... zamiast zadawać jakieś konkretne pytanie, komentować, że ładne albo obrzydliwe... to nie... bo przecież jest już temat o rowerach...
Ten nie jest skończony, więc się nie nadaje do wspomnianego topicu... jak go skończę, to może tam wrzucę.
To pierwsza Glory 2010 w Polsce, jedna z pierwszych w Europie... a wy biadolicie...
Ten nie jest skończony, więc się nie nadaje do wspomnianego topicu... jak go skończę, to może tam wrzucę.
To pierwsza Glory 2010 w Polsce, jedna z pierwszych w Europie... a wy biadolicie...

pozdro
frango
frango
-
- Posty: 1836
- Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Takie tematy są bez sensu - też mogłem taki zakładać,bo chyba miałem jako pierwszy Bassa w tym kraju i kupowałem go ,gdy od razu był dostępny. Co roku są nowości i zakładanie takich tematów mija się z celem. Wrzuć do kategorii "nasze rowerki" jak ktoś będzie coś chciał to się spyta albo załóżcie jakiś dział Bikecheck,gdzie zainteresowani będą to śledzić i tyle.
https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów 

nopainnogame ma racje. Zalozenie dzialu bikecheck rozwiarze sprawe, sam zreszta gdzies kiedys to sugerowalem. Zalatwi to od razu sprawe sprzetowni ktora w obecnej postaci nic nikomu nie daje. Jakby byl osobny temat o kazdej maszynie moznaby wprost pytac uzytkownikow o detale i powody wyboru takich a nie innych komponentow.
Wyobrazam sobie, nie mam z tym problemu. Dziala to na innych forach to czemu miałoby nie dzialac tutaj? Bo zle rowery beda zjezdzane, a dobre posadzane o lanserstwo? Wychodzac z takich zalożen w naszym kraju najlepiej w ogole for nie zakladac bo i tak kazdy ma z czyms problem (co w sumie troche prawdy w sobie ma niestety).KefirQn pisze:Spaced tak ale wyobraź sobie taka sytuacje ze każdy kto składa nowy bike wrzuca taki temat...dobry pomysł ale dla niektórych elo ramka jest sign a dla niektórych najnowszy intense i powstaje spór.
A działu BC raczej nie bedzie jeszcze długo bo administracja z całym szacunkiem ale ma forum głeboko w dupie i cos robi tylko jak sie sypie na ryj wszystko.
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
mlynooo na razie jeszcze nic
ale została załatwiona prosto od Gianta, więc nie bardzo mogę się chwalić ile to będzie 
Geo jest prawie identyczne jak 2009, tylko M jest dłuższa, tak by była bardziej po środku pomiędzy S i L. Na stronie USA jest już chyba geo.
bamix71 sprężyna Ti dodaje tylko koników i niewiele poza tym. Różnica w wadze jest około 80g. LG1+ to chyba najlepszy napinacz na rynku, nie zamienię go na nic innego. Stery CK nie są takie super. Ludzie na RM czasami narzekają. Te, co przyszły z ramą ważą 108g (bez gwiazdki, śruby i kapsla). Wspornik będzie, jak pisałem, Gianta, karbonowy. Mostek Pro... lekki i tani. Athertonowie i Vanderham jeżdżą na Pro... więc musi być dobry ;P


Geo jest prawie identyczne jak 2009, tylko M jest dłuższa, tak by była bardziej po środku pomiędzy S i L. Na stronie USA jest już chyba geo.
bamix71 sprężyna Ti dodaje tylko koników i niewiele poza tym. Różnica w wadze jest około 80g. LG1+ to chyba najlepszy napinacz na rynku, nie zamienię go na nic innego. Stery CK nie są takie super. Ludzie na RM czasami narzekają. Te, co przyszły z ramą ważą 108g (bez gwiazdki, śruby i kapsla). Wspornik będzie, jak pisałem, Gianta, karbonowy. Mostek Pro... lekki i tani. Athertonowie i Vanderham jeżdżą na Pro... więc musi być dobry ;P
pozdro
frango
frango
Kefirze, poczekaj, spróbuję jeszcze raz...
Mostek Pro... lekki i tani. Athertonowie i Wanderham jeżdżą na Pro... więc musi być dobry ;P <- puszczam oko i wystawiam jęzor
Marka Pro, może nie wiesz, jest cenioną marką w świecie szosy. Na 2010 Pro wypuszcza dwie nowe serie produktów do MTB. Jedna firmowana nazwiskiem najbardziej utytułowanego rodzeństwa w PŚ a drugą, firmowaną przez znanego freeridera. W poprzednim rowerze miałem Thomsona 4x. Teraz zdecydowałem się na Pro, bo jest lżejszy i prawie 3x tańszy od Thomsona.
Mostek Pro... lekki i tani. Athertonowie i Wanderham jeżdżą na Pro... więc musi być dobry ;P <- puszczam oko i wystawiam jęzor
Marka Pro, może nie wiesz, jest cenioną marką w świecie szosy. Na 2010 Pro wypuszcza dwie nowe serie produktów do MTB. Jedna firmowana nazwiskiem najbardziej utytułowanego rodzeństwa w PŚ a drugą, firmowaną przez znanego freeridera. W poprzednim rowerze miałem Thomsona 4x. Teraz zdecydowałem się na Pro, bo jest lżejszy i prawie 3x tańszy od Thomsona.
pozdro
frango
frango
frango...nie no teraz to pojechałeś!!!Ti to nie tylko waga...ci co mają to wiedzą...warta jest swojej ceny...co do napinacza to polemlizował bym...e-13 nie jest zły ale sa lepsze (kustomy)
co do wspornika to nie bardzo...a mostek to juz beka....Athretonowie i Wanderham jeżdżą na nich bo im za to placa i maja je za freeee...
buuhhhahhaa!!!
co do wspornika to nie bardzo...a mostek to juz beka....Athretonowie i Wanderham jeżdżą na nich bo im za to placa i maja je za freeee...
buuhhhahhaa!!!
Radix
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości