Przygotowuje sie do kupna nowego amora i mam dylemat między Rc3 a rc2x. Mam okazje kupić nowe Rc3 08 za 1600 z gwarancją itp albo polować na rc2x nie wiadomo ile i jeszcze jest ryzyko że coś pęknięte albo coś. Ogólnie to jak z pracą tych amorków?
RC3 zdecydowanie lepiej pracuje w 888 niż 66, dlatego polecam sprawdzonego rc2x, który na pewno cię nie zawiedzie jeżeli chodzi o pracę, o wytrzymałość zbytnio też nie musisz się martwić. Jeżeli rc3 to w 888, bo rcv w 888 bardzo fajnie pracuje już a w 66 kijowo strasznie. Po prostu rc2x pracuje tak samo dobrze w 66 jak i 888 a rc3/rcv 08r pracuje bardzo fajnie tylko w 888. Jeździłem na prawie wszystkich wymienionych modelach... Taki rocznik... jak koniecznie jedno-półka to 66 z 06-07r
Jest dokładnie tak jak napisał dedekFR1, 66rc3 jest bardziej mułowate i progresywniejsze od 888rc3. Na tym filmie masz porównanie 66rc2x i 888rc3 http://www.youtube.com/watch?v=EMQiuFAnaxU Na moim profilu pb też jest ten sam film, ale w większym formacie (u mnie się przycinał, ale u kumpli podobno było ok).
66 Rv 07r to bardzo fajny amorek i jeżeli cena rc2x była by większa o 200-300zł a liczysz się z kasą to brał bym RV. Bardzo ładnie pracują te 66, miększe początkiem niż rc2x i od ok połowy skoku zaczynają się utwardzać, jak masz możliwość kupna ich za nie dużą kasę to polecam.
balek09 smigałem na 66 rv około sezonu i muszę przyznać że amortyzator pracuje przyzwoicie, wybiera nieźle. 1300 to trochę dużo gdyż już prawie po sezonie, ja w lecie swojego sprzedałem za tyle.
Za 1300 odpuść, o 200-300zł za dużo. Za tyle to poczekaj i rc2x zgarnij bo na lajcie to możliwe jest. Pół roku temu rv kupiłem za 860zł, sprzedałem za 1100, więc myślę że za tego amorka 1100 to przyzwoita cena, bo nowe chodziły po 1500 na allegro swego czasu.