Shimano Saint- uszczelki
Shimano Saint- uszczelki
Gdzie mogę dostać/nabyć uszczelki do zacisku Saint M-800?
Kiedyś sie orientowałem trochę w temacie, i było ciężko z dostaniem uszczelek do zacisku. Nie wiem jak sytuacja wygląda teraz. Czy pozostaje mi tylko, wymiana całych tłoczków? chyba ze macie inne rady, co zrobić z tym fantem.
Kiedyś sie orientowałem trochę w temacie, i było ciężko z dostaniem uszczelek do zacisku. Nie wiem jak sytuacja wygląda teraz. Czy pozostaje mi tylko, wymiana całych tłoczków? chyba ze macie inne rady, co zrobić z tym fantem.
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 12.04.2009 11:38:24
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
avg a dużo ma już ten zacisk za sobą? tłoczeki nie mają jakichś sladów zużycia?Viton jest materiałem tworzonym na bazie fluoru i gumy syntetycznej, wysoce odpornym na oleje, rozpuszczalniki i inne związki chemiczne nawet w wysokich temperaturach. Nasze uszczelnienie Vitonowe specjalnie opracowane dla zwiększenia odporności na kwasy szczególnie nadaję się do zastosowania w budowie maszyn i turbin. Nawet długie użytkowanie w wysokich temperaturach do +200 °C nie wpływa na właściwości uszczelnienia. Vitonowe uszczelnienie oznacza solidne działanie oraz niezawodność.
Inną, na pewno 100% skuteczną opcją jest kupno zacisku 535 (w tym momencie są w wyprzedaży w shimano za ~100zł, albo taniej jak Ci ktoś po znajomości sprzeda)
Hellraiser nie bo i tak się nic od nich nie dowiem
Shimano polska osoby prywatne i ich problemy nie interesuja.
SeraaX Dzięki, hmm w sumie to strzeli mu niedługo ,15 sezonu, czyli chyba niedużo.
na tłoczkach nie widać śladów zużycia, ale uszczelki niestety się poddały. Po ostatnich zimowych wyprawach.
Jak na razie wolałbym zreanimować trupa...

SeraaX Dzięki, hmm w sumie to strzeli mu niedługo ,15 sezonu, czyli chyba niedużo.
na tłoczkach nie widać śladów zużycia, ale uszczelki niestety się poddały. Po ostatnich zimowych wyprawach.
Jak na razie wolałbym zreanimować trupa...
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 12.04.2009 11:38:24
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Hellraiser
szkoda mi fatygi... nic raczej mój mail nie da. Co najwyżej będą mnie uważać, za osobę która nie potrafi czytać ze zrozumieniem
http://shimano-polska.com/publish/conte ... ct_us.htmlOsoby prywatne prosimy kierować pytania do sklepów rowerowych.
szkoda mi fatygi... nic raczej mój mail nie da. Co najwyżej będą mnie uważać, za osobę która nie potrafi czytać ze zrozumieniem

-
- Posty: 665
- Rejestracja: 12.04.2009 11:38:24
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
avg pisze:szkoda mi fatygi... nic raczej mój mail nie da. Co najwyżej będą mnie uważać, za osobę która nie potrafi czytać ze zrozumieniem Wink

Wywal te heble i kup nowe, po co je naprawiać szkoda fatygi

Jak chcesz reanimować to uderz do Shimano, masz adres mail: infopoland@shimano-eu.com
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 12.04.2009 11:38:24
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
avg pisze:B.Z. vitonowe? sory za denne pytanie, ale czy możesz rozwinąć, bo w tym temacie kuleje
Na części zamienne nie mam chyba co liczyć, bo jeszcze na nie nie trafiłem, lub słabo szukam
Seraax wyjaśnił co to jest Viton, generalnie chodzi o to, że olej mineralny go nie rozpuszcza i nie strzeli za 2 tygodnie jak by to zrobił "zwykły" oring.
Tak jak chłopaki mówili, zacznij od dobrego sklepu rowerowego, jak nic nie poradzą to wyjmij uszczelki, pomierz i zapytaj wujka google. Oringi produkowane są w setkach wymiarów, co prawda czasem zdarza się, ze coś ma "swoją" uszczelkę, której nie da rady kupić, ale baaaardzo rzadko.
Jeśli nie dasz rady znaleść uszczelki, to cały zacisk można kupić za śmieszne pieniądze.
http://www.probikes.pl/index.php?item=568
Jeżeli w kąplecie są klocki, to raczej się opłaca. Sam miałem te sainty przez 2 sezony i nie miałem z nimi problemów( raz tylko klamkę zostawiłem na drzewie )
http://www.probikes.pl/index.php?item=568
Jeżeli w kąplecie są klocki, to raczej się opłaca. Sam miałem te sainty przez 2 sezony i nie miałem z nimi problemów( raz tylko klamkę zostawiłem na drzewie )
Hellraiser Czasem tez miałem takie wizje, zeby sie tego pozbyć, ale co ja potem będę przy rowerze robił.
Napisze tam do nich i tak nic do stracenia nie mam.
SeraaX Rozmontuje i poszukam. W sumie jestem sceptyczny do tego ze, coś znajdę i będzie to działać, ale moze dokonam "przełomu" Zawsze jest możliwosc załatwienia całych tłoczków z uszczelkami - chyba.
B.Z.z tym jest problem ze nie ma "dobrych" sklepów rowerowych, po części jestem skazany na siebie i swoja pomysłowość.
HiPhO a to juz jest opcja awaryjna, którą tez biorę pod uwagę. nowy zacisk = brak problemów przez jakiś czas
Jesli by ktos chciał cos dodac to smialo

SeraaX Rozmontuje i poszukam. W sumie jestem sceptyczny do tego ze, coś znajdę i będzie to działać, ale moze dokonam "przełomu" Zawsze jest możliwosc załatwienia całych tłoczków z uszczelkami - chyba.
B.Z.z tym jest problem ze nie ma "dobrych" sklepów rowerowych, po części jestem skazany na siebie i swoja pomysłowość.
HiPhO a to juz jest opcja awaryjna, którą tez biorę pod uwagę. nowy zacisk = brak problemów przez jakiś czas

Jesli by ktos chciał cos dodac to smialo

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości