TosaInu - opinie
No juz juz...
Sorry wielkie ze nie pisalem.
Tosia zostala wyregulowana - zestrojony dumper itd itp.
Rama jest faktycznie jak to Kaziu napisal dosyc krotka (16") niektorym to przeszkadza inni widza w tym same +. Nie da sie ukryc ze krotsza rama latwiej sie wchodzi w zakrety i ogolnie latwie wykonuje sie ciasne manewry.
Glowka ramy jest pancerna - wytrzyma wiele, dolna i gorna rura - podwojnie cieniowana, tylni trojkat wyglada solidnie. RAMA JEST SZTYWNA!!!. Bardzo plynnie mozna wykorzystac caly skok. Boczne wahacze (te mocujace dumper) - anodyzowane sprawiaja wrazenie naprawde mocnych. Jedynie "kostka "VPP"" przy suporcie, zwlaszcza ta dolna wydaja sie cienka, chociaz na nia nie dzialaja na tyle duze sily by isc w mase i montowac na dole wielkiego kloca.
Na pewno ludzie sie uciesza dowiedziawszy sie ze po ewentulnym zlamaniu ktorejs z czesci ramy, nie trzeba od razu wymieniac calej- wystarczy podmienic tylko pekniety podzespol. Trudno mi sie wypowiadac na temat Tosi w sposob bardziej szczegolowy, dlatego ze przejechalem na niej w sumie moze 70km. Na dalsze opinie niestety musicie poczekac.
Ogolnie rama wszystkim, ktorzy ja widzieli przypadla do gustu, jedynie dla Kazika (190cm wzrostu) wydaje sie za krotka:) - Pozdrawiam Kaziu:).
PS: No i nie ma mocowania na bidon:P
Pozdrawiam... (any questions - piszcie na gg)
Sorry wielkie ze nie pisalem.
Tosia zostala wyregulowana - zestrojony dumper itd itp.
Rama jest faktycznie jak to Kaziu napisal dosyc krotka (16") niektorym to przeszkadza inni widza w tym same +. Nie da sie ukryc ze krotsza rama latwiej sie wchodzi w zakrety i ogolnie latwie wykonuje sie ciasne manewry.
Glowka ramy jest pancerna - wytrzyma wiele, dolna i gorna rura - podwojnie cieniowana, tylni trojkat wyglada solidnie. RAMA JEST SZTYWNA!!!. Bardzo plynnie mozna wykorzystac caly skok. Boczne wahacze (te mocujace dumper) - anodyzowane sprawiaja wrazenie naprawde mocnych. Jedynie "kostka "VPP"" przy suporcie, zwlaszcza ta dolna wydaja sie cienka, chociaz na nia nie dzialaja na tyle duze sily by isc w mase i montowac na dole wielkiego kloca.
Na pewno ludzie sie uciesza dowiedziawszy sie ze po ewentulnym zlamaniu ktorejs z czesci ramy, nie trzeba od razu wymieniac calej- wystarczy podmienic tylko pekniety podzespol. Trudno mi sie wypowiadac na temat Tosi w sposob bardziej szczegolowy, dlatego ze przejechalem na niej w sumie moze 70km. Na dalsze opinie niestety musicie poczekac.
Ogolnie rama wszystkim, ktorzy ja widzieli przypadla do gustu, jedynie dla Kazika (190cm wzrostu) wydaje sie za krotka:) - Pozdrawiam Kaziu:).
PS: No i nie ma mocowania na bidon:P
Pozdrawiam... (any questions - piszcie na gg)
gg# 1594401
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=205146
tak to narazie wyglada, tyle ze juz jest napinacz zamiast zebatek z przodu:)
tak to narazie wyglada, tyle ze juz jest napinacz zamiast zebatek z przodu:)
gg# 1594401
jak ta rama bedzie sie sprawowac w ciezkim enduro/lekkim fr, a czasami i na miasto z bomberem z150??
pozatym kwestia rozmiaru. mam ponad 180cm wzrostu, przymierzalem sie do 16'' zeby czasem poszalec ale skoro taka krotka to moze 18''??
ale rozmiar to ch...
bardziej mnie zastanawia jak funkcjonowal bedzie zestaw tosia+z150
pozatym kwestia rozmiaru. mam ponad 180cm wzrostu, przymierzalem sie do 16'' zeby czasem poszalec ale skoro taka krotka to moze 18''??
ale rozmiar to ch...
bardziej mnie zastanawia jak funkcjonowal bedzie zestaw tosia+z150
Szczerze?? JMT!!
sprezyne mam 550LBS waze 80 kg i jest ok. Nie wiem jak jest ze sprezyna, wiem jedno. Tak jak mowia w DC. Nie ma sensu inwestowac w Burnera RLC bo faktycznie rama nie pompuje, a nikt z nas chyba nie bedzie na niej za duzo podjezdzal:)
A twardos sprezyny na pewno ma cos do wagi klienta...
Pozdrawiam...
A twardos sprezyny na pewno ma cos do wagi klienta...
Pozdrawiam...
gg# 1594401
Mam 178 cm wzrostu i waze 80 kg., ale moja dziewczyna mowi ze to slodki ciezar:).
Dla mnie rama jest jak najbardziej ok. Na pewno nie jest za krotka.
Jak narazie mam do niej dwie uwagi
Otoz czuje ze rama jest przeznaczona do wyzszych amortyzatorow. Przyzwyczajony do wczesniejszej ramki klade sie na zakretach no i juz 2 razy sie naprawde polozylem:)
Poza tym nie radzil bym nikomu wstawiac do tego 24" kola z tylu - rama jest naprawde niska!!!
PS warki wypilem do konca :P
Dla mnie rama jest jak najbardziej ok. Na pewno nie jest za krotka.
Jak narazie mam do niej dwie uwagi
Otoz czuje ze rama jest przeznaczona do wyzszych amortyzatorow. Przyzwyczajony do wczesniejszej ramki klade sie na zakretach no i juz 2 razy sie naprawde polozylem:)
Poza tym nie radzil bym nikomu wstawiac do tego 24" kola z tylu - rama jest naprawde niska!!!
PS warki wypilem do konca :P
gg# 1594401
-
- Posty: 6082
- Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Czy aby nie za niska? ;/
Albo moje marzenia wybiegaja poza rower i czas sie przezucic na mx / :( / Albo wszystkie ramy za wyjatkiem kilku sa jakies cienkie...
Sorry za wywod ale musze...
Kiedys dawno temu, jak przelomem byly dropy z 30cm (for me) to takie rm7 to byl dla mnie szczyt marzen... teraz patrze na to jak na kilka rurek z kratka , i patykami popychajacymi damper ktore bym w lapach polamal...
Nie wiem dlaczego ale jakos totalnie brakuje na rynku ram z prawdziwego zdarzenia, czolgow, nie rowerkow gdzie szczytem jest jakis juniorek tudziez boxxer...
Czemu praktycznie zadna firma nie buduje prawdziwych machin hc fr ;/
Jak dla mnie na rynku praktycznie takich nie ma (mozna je policzyc na palcach) a do tego produkuja ich tak malo ze ceny sa nieosiagalne ;/
Czemu tak strasznie liczy sie masa?
FUCK IT!
Ma byc niezniszczalna , poteeeeeeezna, ma wchodzic 4.0 , ma stac pol metra nad ziemia , i to bedzie prawdziwa machina ;/
Tymczasem wszystkie maszynki do FR w polsce i na swiecie maja tendencje do bycia rowerkami jak dla mnie bardziej turystycznymi , na wypad w gory po kamieniach i pare skokow (wiem ze ramki sa wytrzymale , i sprawuja sie bardzo dobrze, chodzi mi tylko o wyglad, samopoczucie bezpieczenstwa i zaufanie swojemu potforowi)
Kiedy doczekam sie produkcji do ktorej monstera bede wkladal praktycznie jako zabawke a prawdziwa jatka zacznie sie jak zaladuje takie cacko:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 66119&rd=1
To jest to... eh chyba nigdy ;/
Aha w zadnym wypadku nie najezdzam na tosie ;] To tylko taka refleksja, mam nadzieje ze skumacie przeslanie...
Albo moje marzenia wybiegaja poza rower i czas sie przezucic na mx / :( / Albo wszystkie ramy za wyjatkiem kilku sa jakies cienkie...
Sorry za wywod ale musze...
Kiedys dawno temu, jak przelomem byly dropy z 30cm (for me) to takie rm7 to byl dla mnie szczyt marzen... teraz patrze na to jak na kilka rurek z kratka , i patykami popychajacymi damper ktore bym w lapach polamal...
Nie wiem dlaczego ale jakos totalnie brakuje na rynku ram z prawdziwego zdarzenia, czolgow, nie rowerkow gdzie szczytem jest jakis juniorek tudziez boxxer...
Czemu praktycznie zadna firma nie buduje prawdziwych machin hc fr ;/
Jak dla mnie na rynku praktycznie takich nie ma (mozna je policzyc na palcach) a do tego produkuja ich tak malo ze ceny sa nieosiagalne ;/
Czemu tak strasznie liczy sie masa?
FUCK IT!
Ma byc niezniszczalna , poteeeeeeezna, ma wchodzic 4.0 , ma stac pol metra nad ziemia , i to bedzie prawdziwa machina ;/
Tymczasem wszystkie maszynki do FR w polsce i na swiecie maja tendencje do bycia rowerkami jak dla mnie bardziej turystycznymi , na wypad w gory po kamieniach i pare skokow (wiem ze ramki sa wytrzymale , i sprawuja sie bardzo dobrze, chodzi mi tylko o wyglad, samopoczucie bezpieczenstwa i zaufanie swojemu potforowi)
Kiedy doczekam sie produkcji do ktorej monstera bede wkladal praktycznie jako zabawke a prawdziwa jatka zacznie sie jak zaladuje takie cacko:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 66119&rd=1
To jest to... eh chyba nigdy ;/
Aha w zadnym wypadku nie najezdzam na tosie ;] To tylko taka refleksja, mam nadzieje ze skumacie przeslanie...
www.street-roulette.pl | www.ovb.pl | www.rowerowy.com
Wiesz max, generalnie kumam Twoje przeslanie, ale nie do konca sie z Toba zgadzam. Przerysowujac troche rower marzen, ktory opisales, stwierdzam, ze powinien on byc zbudowany z pelnych profili o poteznych srednicach, support powinien byc tuz pod siodelkiem a jak juz go dosiadziesz, to nogi powinny przylegac do niego cale, jak na koniu. I tutaj popelniasz blad:
- Po pierwsze - wytrzymalosc jest pochodna wielu rzeczy - aby ja uzyskac, nie potrzeba isc w mase, rozmiar itp. Wystarczy tylko odpowiedni stosunek maksymalnej wytrzymalosci elementu do jego rzeczywistego obciazenia. Pic polega na tym, ze producenci w imie walki cenowej obnizaja roznice pomiedzy tymi dwoma wartosciami. Wytrzymalosc rzeczywista jest wyzsza od maksymalnych planowanych obciazen - tak na oko ;) - od 10 do 30%. I to jest duzo za malo (tutaj sie z Toba zgadzam w 100%)
- Po drugie - wysokosc supportu, przy zachowaniu rozsadnej odleglosci od siodla ma spory wplyw na stabilnosc, wiec tutaj zawsze jest cos za cos
- Po trzecie - co innego rzeczywista wytzrmalosc sprzetu, a co innego wrazenia (psycha) jezdzaca. Ale z tym jak z gustem - nie dyskutuje sie
Co do Tosi to tez sie zmartwilem ta wysokoscia.... dlatego z checia wysluchalbym opinii jeszcze kogos, a tu caly team duncona nabral wody w usta, o czym nie wiem jak myslec.....
- Po pierwsze - wytrzymalosc jest pochodna wielu rzeczy - aby ja uzyskac, nie potrzeba isc w mase, rozmiar itp. Wystarczy tylko odpowiedni stosunek maksymalnej wytrzymalosci elementu do jego rzeczywistego obciazenia. Pic polega na tym, ze producenci w imie walki cenowej obnizaja roznice pomiedzy tymi dwoma wartosciami. Wytrzymalosc rzeczywista jest wyzsza od maksymalnych planowanych obciazen - tak na oko ;) - od 10 do 30%. I to jest duzo za malo (tutaj sie z Toba zgadzam w 100%)
- Po drugie - wysokosc supportu, przy zachowaniu rozsadnej odleglosci od siodla ma spory wplyw na stabilnosc, wiec tutaj zawsze jest cos za cos
- Po trzecie - co innego rzeczywista wytzrmalosc sprzetu, a co innego wrazenia (psycha) jezdzaca. Ale z tym jak z gustem - nie dyskutuje sie
Co do Tosi to tez sie zmartwilem ta wysokoscia.... dlatego z checia wysluchalbym opinii jeszcze kogos, a tu caly team duncona nabral wody w usta, o czym nie wiem jak myslec.....
-
- Posty: 6082
- Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Nio a mnie chodzi wlasnie o wrazenie...
Wydaje mi sie ze psychika to polowa sukcesu , i ja siedzac na takim czolgu mam poczucie bezpieczenstwa (to czy on jest mocny to inna kwestia) i wtedy lece ;d
Taki brooklyn ma cienkie rurki ale ufam stali.
Lubie jak cos wyglada mega i to do tego jest mega ;]
Wydaje mi sie ze psychika to polowa sukcesu , i ja siedzac na takim czolgu mam poczucie bezpieczenstwa (to czy on jest mocny to inna kwestia) i wtedy lece ;d
Taki brooklyn ma cienkie rurki ale ufam stali.
Lubie jak cos wyglada mega i to do tego jest mega ;]
www.street-roulette.pl | www.ovb.pl | www.rowerowy.com
max zgadzam sie z toba w 100 procentach nie lubie rowerow ktore sa lekkkie i do fr dh itp rower do sportow grawitacyjnych ujmijmy to ladnie powinien oprocz swej wytrzymalosci obdarzac nas zaufanie w koncu probujemy ciagle czegos nowego skaczemy z 1 m 2 m 3 m 3m 4m i nic mu nie jest co najwyzej dobilismy amora a potem przychodzi powiedzmy 6 m i jest bariera psychiczna jak przy 4 dobilem amora to przy 6 mi go wgniecie w rame i instynktownie ogladam sie na zawiasy a tam widze droche materialu ktorego lamie mlotkiem po jednym stuknieciu
Rama powinna miec nawet nadmiar materialu
na Banshee niby podobny do tosi a jednak 6.8 kg jest i to wlasnie buduje zaufanie wyglad cechy optyczne roweru sa bardzo wazne np patrzac na dwie ramy np na Hawka i Pitbulla hawk ma wiecej materialu co budzi u nas poczuciw pezpieczenstwa a Pitbull ma renome
Np dlaczego na mistrzostwach swiata w dh jest 200 Intense M1
300 Foes Dhs mono
a 3 vp free
ja od rowerow santa cruz trzymam sie z daleka vp free bulit
no oprocz V10 tam troche tego jest
sam mam narazie hardtaila ktory wazy 19 kg bo lubie
jak mam duzo materialu to sie lepiej czuje na ciezszych obreczach lepiej skacze o sie nieboje ze sie polamia a z wiekszym amorem sie nie boje
ot to moja opinia
Rama powinna miec nawet nadmiar materialu
na Banshee niby podobny do tosi a jednak 6.8 kg jest i to wlasnie buduje zaufanie wyglad cechy optyczne roweru sa bardzo wazne np patrzac na dwie ramy np na Hawka i Pitbulla hawk ma wiecej materialu co budzi u nas poczuciw pezpieczenstwa a Pitbull ma renome
Np dlaczego na mistrzostwach swiata w dh jest 200 Intense M1
300 Foes Dhs mono
a 3 vp free
ja od rowerow santa cruz trzymam sie z daleka vp free bulit
no oprocz V10 tam troche tego jest
sam mam narazie hardtaila ktory wazy 19 kg bo lubie
jak mam duzo materialu to sie lepiej czuje na ciezszych obreczach lepiej skacze o sie nieboje ze sie polamia a z wiekszym amorem sie nie boje
ot to moja opinia
A tam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość