
Banshee Legend MK2
war23 skąd info, ze lepiej? Z czysto technicznego pktu widzenia ccdb jest do przódu, a w porownaniu w tescie elki na rotorburn jednak Steave sugerował, ze jest troche slabsza. bamix71 w pl o tym damperze duzo nie znajdziesz bo moze 2 osoby maja. Na ridemonkey duzy % uzytkowników ma to tam recek sporo znajdziesz. A co do ramy to jaki budzet? Troche mniej skoku ale intense SS czy banshee rune? Ew. zaszaleć i morewood kalula czy jak mu tam? 

bamix71 LV czy HV ten dhx air? Czy dalej do aira nie oferuja małej puszki? Jak dla mnie to ten amor to porazka i rp23, evolver i (podobno rocco air) spisuja sie lepiej. Po tunie u mnie jest lepiej ale dalej wiele do zyczenia pozostawia. Dh wytrzymuje ale to tyle, przejzalem na oczy i nigdy wiecej go nie tkne. btw. bos stoy air na rotorburn cene widzialem to przekop moze sie skusisz jak wyjdzie 

-
- Posty: 66
- Rejestracja: 11.12.2006 18:29:18
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
troyo mk1 byly do kupienia po cenach produkcyjnych na umowie, ze bedziesz sprawozdania dawac dla firmy z pracy ramy
A 500$ to nie jest koszt cnc tylko o tylko róznica w cenie koncowej, marze itp na to tez pewnie doliczaja
Co nie zmienia faktu, ze cnc tanie nie jest i tez zalezy jak skomplikowana była to obróbka bo chyba sam dobrze wiesz, ze przegniesz pałke to ci cene zarzuca taka, ze wyzywiłbys z tego etiopie przez rok 



Spaced pisze:mk1 byly do kupienia po cenach produkcyjnych
Eeee no chyba nie powiesz mi , ze jedna z najwiekszych fabryk oraz firm rowerowych na swiecie , wyprodukowanie 50 sztuk ram kosztuje 7tys zl/szt ? : )
Co do cnc . W przypadku 1 sztuki to fakt ,droga zabawa . W przypadku 50 , wrzuca sie to na automat i koszta spadaja leb na szyje . Jak robisz u siebie to koszt = prad + koszt materialu czyli grosze (nie licze tam bzdetow typu pensja operatora czy zuzycie narzedzi itd bo to i tak ma sie nijak do ceny) . Teraz wez pod uwage ze mk1 byl robiony w juesej (tak mysle) a mk2 bedzie klepany na tajwanie , co jeszcze obniza koszty .
troyo nie mówie i nie wiem skad 7anna brala ta cene, moge tylko spekulowac. A co do produkcji to banshee jest firma z kanady ale ramy byly robione na tajwanie, również mk1. Nie jest to jakas tragicznie tania fabryka od niskiej jakosci chłamu wiec nie ma sensu sobie bic kosztów w stanach. Zwłaszcza, ze banshee jest własciwie 2 osobową firma wiec i tak musieliby zlecic komuś spawanie(nie wiem skad koment, ze jedna z najwiekszych firm rowerowych na swiecie bo raczej wielkosciowo sa w klasie antidote tylko siec dystrybucji wieksza maja). A co do kosztów i cen to cena legenda w stanach jest dokładnie taka sama jak evila i minimalnie mniejsza od canfielda jedi wiec mozna zakladac, ze jakiejs magicznie wiekszej marży sobie nie nakladaja biorac pod uwage, ze tamte 2 biki pochodza z tej samej fabryki 

troyo pisalem o tym juz kilka razy w tym temacie - NIE TEN PACYFIC. Pacyfic cycles, a pacyfic cycle (bez S) to róznica. Ten pacyfic od banshee to fabryka na tajwanie, w której banshee produkuja ramy, tak samo jak evil, canfield, niner i wiele innych firm. http://www.pacific-cycles.com/ Ten to fabryka
Co do własnosci banshee to nie jestem pewien dokładnie ale cos mi sie obiło, ze wspołwłascicielami jest projektant i manager firmy + kanadyjski dystrybutor manitou i paru innych firm. A co do duzego pacyfica to cytujac strone Dorela, który włada pacyficiem: 

Banshee na tej liscie nie maDorel markets its Recreational/Leisure products under the Cannondale, Schwinn, GT, Mongoose, SUGOI, Pacific, Dyno, RoadMaster, PowerLite and InSTEP brand names.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość