[szymek93] - Dragstar '04 + Rst Delta HL

szymek93
Posty: 38
Rejestracja: 30.07.2008 16:52:58
Lokalizacja: okolice olsztyna
Kontakt:

[szymek93] - Dragstar '04 + Rst Delta HL

Post autor: szymek93 »

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Rama: Dragstar 14" 2004
Widelec: Rst, Delta HL, 147mm

Kierownica: Truvativ, Xc
Mostek: Ns, Radiator
Gripy: Sunline Twisted Waffle
Barendy: Sunline
Stery: Neco (maszynowe)

Siodło: Dartmoor, Race-Sitter
Sztyca: Accent (2 śruby)
Zacisk: BBB

Korby: Shimano, XT Hollowtech II
Support: Shimano, Hollowtech Mountain
Zębatka: Dartmoor, Sting, 32
Łańcuch: Shimano, CN-HG50
Pedały: Ns, Pancake

Napinacz: Pm Socho
Przerzutki: Shimano, Sora
Manetki: Shimano, Deore
Kaseta: Shimano, CN-HG40

Koło przód:
Obręcz: Sun Rims, Single Track 36, 26"
Szprychy: Cn Spoke, 36
Piasta: Novatec, NT-DO41, 36
Opona: Panaracer Fire XC Pro 2.1
Dętka: CTS, 1.95-2.10

Koło tył:
Obręcz: Dartmoor, Blizzard 36, 26"
Szprychy: Noname, 36
Piasta: Novatec, NT-802 SB, 36
Opona: Panaracer Fire XC Pro 2.1
Dętka: CTS, 1.95-2.10


Hamulec przód, klamka: Hope, Mono M4
Hamulec tył: Shimano, Deore
Klamka: Avid Fr-5


Modyfikacje: Amortyzator podwyższony o 2 cm, maszynowe i ceramiczne kołeczka w przerzutce, fajka hamulcowa na koncu pancerza przerzutki, lightmod napinacza, nowe uszczelki w klamce i zacisku, nowe oslony na lagi, turbo srubka w kapslu

Plany:
- tylna piasta na piaste z mocnowaniem tarczy
- tylna obrecz
- tarcza na tyl

Waga: Waga roweru - 14520g
michalnz
Posty: 1156
Rejestracja: 29.10.2009 19:54:21
Lokalizacja: Nowy Żmigród/Krakow
Kontakt:

Post autor: michalnz »

Możesz porównać do czegoś jak chodzi ta delta?
michalnz.pinkbike.com
www.nocuje.net
szymek93
Posty: 38
Rejestracja: 30.07.2008 16:52:58
Lokalizacja: okolice olsztyna
Kontakt:

Post autor: szymek93 »

Hmm jesli chodzi o uginanie to 145 mm płynnego skoku uzyskanego z 40 cm sprezyn. Troche gorzej jest z tlumieniem bo sa w niej "tłumiki" powietrzne, ale cos tam tłumia. Starsze rst (delty, hi-5, sigmy) to całkiem inna praca niz obecne rst. Napewno chodzi lepiej od rst (obecnych modeli), duro, xcr itp. Porownac zabardzo nie mam do czego ale troche podobna jest do juniora na najslabszych tlumikach bodajze SV, choc to tez takie porownywanie amora za 700 zl do amora za 150 zl albo i mniej. Obecnie jednym mankamentem sa luzy na goleniach ale jak 10 (moze i wiecej) letniego amora sa do zniesienia :wink:
war23
Posty: 1151
Rejestracja: 01.12.2007 18:14:11
Lokalizacja: krk
Kontakt:

Post autor: war23 »

Dziwi mnie fakt ze przeciętny amorek, reszta sprzętu też nic niezwykłego ale za to hope m4 masz na przodzie... Paradoks?
Karpiel i Duncon to moje zycie
szymek93
Posty: 38
Rejestracja: 30.07.2008 16:52:58
Lokalizacja: okolice olsztyna
Kontakt:

Post autor: szymek93 »

Hamulec przynajmniej jeden musi byc dobry. Pozatym kupiony w okazyjnej cenie inaczej byłby zapewne jakis juicy.
dcc
groochas
moderator
Posty: 2411
Rejestracja: 18.04.2004 23:17:14
Lokalizacja: Kraków --> Nowa Huta
Kontakt:

Post autor: groochas »

bardzo miło wspominam ten widelec. Tam były po 3 sprezyny w kazdej z lag. Zablokowanie po 1-dnej powodowało ze dalo sie na tym widelcu jezdzic :) A pracował przyjemnie.
akSiorek
Posty: 750
Rejestracja: 26.02.2009 16:12:14
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: akSiorek »

dziwny rower ;p, ale zapytam jak sie lx korba spisuje ?
szymek93
Posty: 38
Rejestracja: 30.07.2008 16:52:58
Lokalizacja: okolice olsztyna
Kontakt:

Post autor: szymek93 »

groochas pisze:Zablokowanie po 1-dnej powodowało ze dalo sie na tym widelcu jezdzic
Co masz na mysli pod pojeciem zablokowania sprezyn :?:

akSiorek pisze:ale zapytam jak sie lx korba spisuje ?
Po pierwsze to XT nie LX. Korbe mam juz 0.5 roku i narazie 0 problemow. Jest duzo sztywniejsza od porzedniego truvativ'a hussefelt'a isis i sporo lżejsza :)
dcc
Wojtas90
Posty: 232
Rejestracja: 25.10.2006 07:30:23
Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Wojtas90 »

łoooo paaanie ! jak to miło dziś zobaczyć tak piękny egzemplarz Delty :D chciałbym wiedzieć gdzie się mój podział i czy w ogóle żyje hehe.. też go miło wspominam, strasznie mi dobijał (przez to załatwiłem ramę), ale pokombinowałem ze sprężynami i elastomerami :D dało się śmigać, miał fajną płynną prace, tłumienie rzeczywiście nie za dobre, ale czego chcieć od asysty powietrznej czy jak to zwał

groochas ja jak kupiłem, to były dwie na lage i kupa elastomeru heh :) potem zmieniłem na twardsze i trzecią małą
Kruk
Posty: 1290
Rejestracja: 19.04.2004 13:39:12
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Kruk »

Ładny, aczkolwiek fajnie jak byś miał z tyłu coś z równoległym prowadzeniem klocków(xt, lx). No i ten mostek taki przerost formy nad treścią i czy napewno zwiększyłeś o tyle skok, czy do po prostu podniosłeś z minimalnym wzrostem skoku ?
Wiesz co mnie boli? Że rower się pierdoli!
szymek93
Posty: 38
Rejestracja: 30.07.2008 16:52:58
Lokalizacja: okolice olsztyna
Kontakt:

Post autor: szymek93 »

Nie ma co wydawac wiecej kasy na v-brake bo i tak niedlugo bedzie tarcza i sadze ze te rownoległe prowadzenie klockow to pic na wode ale moge sie mylic. Co do mostka mi sie podoba, wazy sporo bo 320g, ale raczej nigdy go nie zmienie chyba ze trafi sie jakas mega okazja :wink: Natomiast amortyzator seryjnie ma 127 mm skoku moj teoretycznie po podniesieniu 147mm a praktycznie 145mm. Zwiekszenie skoku odbyło sie poprzez wkrecenie takiej tulejki przedłuzajacej tłumiki (te szpikulce) wlasnie o 2 cm.
dcc
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość