Shiver 04 czy 888 Rv 07
Shiver 04 czy 888 Rv 07
Witam, który amortyzator bardziej polecacie? Shivera jak i 888 mogę nabyc po okazyjnych cenach. Amortyzator będzie używany w ramie Zumbi dh team.
Jeśli macie jeszcze jakieś propozycje co kupic, lub jeśli macie coś do sprzedania to piszcie cena do 1k.
Jeśli macie jeszcze jakieś propozycje co kupic, lub jeśli macie coś do sprzedania to piszcie cena do 1k.
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 11.03.2008 22:15:39
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wiadomo wszycy doradza Ci Shivera bo tlumiki HSCV, ja sam kupilem RV po mimo ze moglem shiva ale jakos od kiedy przesiadlem sie z duro mialem 888 i juz tak pozostanie. Co do 888 maja jedna regulacje, tylko powrot. Dla mnie szalu nie ma z nimi niestety. A za 1000 to specjalne okazje nie sa tylko normalne ceny, chyba ze jescze taniej masz. Ja osobiscie postaralbym sie dozbierac 200zl i kupic RC. Jedyne co przemawia za 888 to ze nowsze sa i mocowanie Post Mount. Specjalnie napisalem o PM bo jakos nie mam pewnosci kto jezdzil na nim bo IS widzialem pourywane u 3 znajomych, fakt ze waza swoje ale nie wiadomo po kim kupisz. Chociaz osobiscie nie widzialem w shiverze urwanego mocowania zacisku. Po mimo ze jestem maniakiem 888 to od siebie polece Shivera
gg: 5210092
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
bastek135 shiver do dh calkowicie nie ma sensu, shiver nie jest wogole sztywny, duzo wazy, jedyna zaleta to swietna praca.
co do 888 rv, mam 66 w tym samym modelu z tego roku, rv w zupelnosci wystarczy jak nie jestes wymagajacy, proste w ustawieniu. 66 dodatkowo maja 2 regulacje powietrzem.
Jesli nie interesuje Cie 66 rv to smialo bierz 888. RC tez sa dosyc stare, no a w dodatku wysokie polki, a niskie polki to kolejne wydatki.
co do 888 rv, mam 66 w tym samym modelu z tego roku, rv w zupelnosci wystarczy jak nie jestes wymagajacy, proste w ustawieniu. 66 dodatkowo maja 2 regulacje powietrzem.
Jesli nie interesuje Cie 66 rv to smialo bierz 888. RC tez sa dosyc stare, no a w dodatku wysokie polki, a niskie polki to kolejne wydatki.
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 11.03.2008 22:15:39
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jak Shiva w dobrym stanie to bierz i się śmiej. Wiadomo , 6 lat to kawał czasu. Nikt tym po bułki nie jeździł. Jednak jeśli ktoś wymienił mu kiedyś ślizgi i uszczelki to bierz śmiało. Znam takich co jeżdżą na takich Shivach na oryginalnych uszczelkach bo nie leci. A sztywność ? Doesn't matter , masz plus przy glebach obróci się na półkach i tyle.
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Uhmm uwielbiam parkingowych testerów sprzętu... za shivka przemawia praca jaką oferuje, wysokość- jest to jedna z najniższych dwu półek, oraz po większym dzwonie czy czymś nie strzeli ci i nie będziesz w plecy 2163512376812$ za lagi tylko poluzujesz na pólkach hop i już wraca na swoje miejsce. Amor bezawaryjny i praktycznie bezobsługowy... kultowy. Moja jest z '05.
Waga... ludzie na S8 + Monster robili takie rzeczy czego i tak 3/4 forum nigdy nie osiągnie więc pitolicie hipolicie. Taki mały offf ;]
Waga... ludzie na S8 + Monster robili takie rzeczy czego i tak 3/4 forum nigdy nie osiągnie więc pitolicie hipolicie. Taki mały offf ;]
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=2071386 SPRZEDAM !
GG:1560098
GG:1560098
Jozan Ci co na s8 i monsterze robili "takie rzeczy" teraz robia jeszcze lepsze na fullach typu sx trial + travis 150mm ;p nie jestem maniakiem wagi rowerowej, rozsadna waga dla mnie to miedzy 18 a 19 kg i wtedy jest ok. nie ma sensu na sile dociazac nie sztywnym amortyzatorem.
Twoj shiver akurat ladny jest bo z 05 i czarny :pp
Las3k_91 Ldz oczywiscie ze dzialaja lepiej, tylko ile jeszcze takie 66 rc pociagna? :p
Twoj shiver akurat ladny jest bo z 05 i czarny :pp
Las3k_91 Ldz oczywiscie ze dzialaja lepiej, tylko ile jeszcze takie 66 rc pociagna? :p
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
jeśli shiver jest w dobrym stanie to polecam
różnica w wadze nie będzie znowu taka wielka, shiver to minimalnie poniżej 4kg, 888 pewnie niecałe 3,5 (888WC 2007 ważą realnie 3,34, na tytanie, więc te więcej)
Czyli różnica to coś około 0,5kg.
Sam stałem przed tym samym wyborem (amor do 1000zł, miał być lepszy od juniora)
888 RV, RCV sobie odpuściłem, RC wszystkie jakie trafiałem były albo zjechane ( luzy, porysowania, niechlujnie przemalowany dół ), albo na jakichś patentach (2szt z zepsutym mocowaniem sprężyny na górze tłumika i podkładkami - może to i działa, ale wolę na 100% oryginalne rozwiązania techniczne :] )
Na szczęście trafił się shiver - jego najstarsze części mają 10 lat od dary produkcji ('01), a ma jeszcze fabryczne uszczelki i ślizgi, nie ma luzów, chodzi super, a kosztował naprawdę niewiele.
Co do sztywności - miedzy 888 jest różnica, między juniorem już nie ma. Czyli jest to jak najbardziej do zaakceptowania.
różnica w wadze nie będzie znowu taka wielka, shiver to minimalnie poniżej 4kg, 888 pewnie niecałe 3,5 (888WC 2007 ważą realnie 3,34, na tytanie, więc te więcej)
Czyli różnica to coś około 0,5kg.
Sam stałem przed tym samym wyborem (amor do 1000zł, miał być lepszy od juniora)
888 RV, RCV sobie odpuściłem, RC wszystkie jakie trafiałem były albo zjechane ( luzy, porysowania, niechlujnie przemalowany dół ), albo na jakichś patentach (2szt z zepsutym mocowaniem sprężyny na górze tłumika i podkładkami - może to i działa, ale wolę na 100% oryginalne rozwiązania techniczne :] )
Na szczęście trafił się shiver - jego najstarsze części mają 10 lat od dary produkcji ('01), a ma jeszcze fabryczne uszczelki i ślizgi, nie ma luzów, chodzi super, a kosztował naprawdę niewiele.
Co do sztywności - miedzy 888 jest różnica, między juniorem już nie ma. Czyli jest to jak najbardziej do zaakceptowania.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości