Junior T jaki rocznik najlepszy?Pomoc w wyborze amortyzatora

ruwenzori
Posty: 252
Rejestracja: 23.11.2008 11:30:53
Kontakt:

Post autor: ruwenzori »

Siemano
Nie jestem żadnym kumplem dragstara, nie znam go wogóle więc nie jest to żadna kryptoreklama jego oferty :D . Niedawno zakupiłem właśnie Super T Pro 03, chociaż nie przejechałem na razie na nim jakieś ogromnej liczby kilometrów ale z 100 % pewnością mogę stwierdzić że 2x HSCV bije wszystkie Juniory, Drop Offy, słabsze 888 i 66,domainy ( najniższy model i nie tylko), pike'a i manitou na głowę. Praca mimo ujemnych stopni na termometrze jest bardzo dobra, w takiej temperaturze wybiera prawie wszystko to aż strach myśleć co będzie wybierał przy 20 stopniach Celciusza :mrgreen:. Ja dałem 660 złotych za kompletny amortyzator z ośką, w bardzo dobrym stanie, z jedną niegroźną rysą na golenii.
Pozdro

Mam go w signie dsie, jest zadziwiająco niski, główkę mam na tej samej wysokości co kumpel w signie z duro. Upewnij się przed zakupem czy nie są korony popękane.
Vin_OSW
Posty: 3652
Rejestracja: 01.12.2008 00:40:00
Lokalizacja: Москва
Kontakt:

Post autor: Vin_OSW »

ruwenzori mógłbym całą Twoją wypowiedź skopiować, bo wszystko pasuje (nie licząc tego, ze ja mam Z150, a nie Super T) ;) Przy -15 wg. mnie praca raczej była identyczna jak latem (no może słabsza, ale ja tego nie odczuwałem).
ruwenzori
Posty: 252
Rejestracja: 23.11.2008 11:30:53
Kontakt:

Post autor: ruwenzori »

Właśnie ja nie jeździłem na nim w normalnych warunkach, ale podejrzewam że będzie pracował lepiej, chociaż jak praca zostanie taka sama to i tak jest zaje*** :D

Więc jeżeli chodzi o marzoki to polecam celować w amor z conajmniej jednym HSCV, a najlepiej dwoma albo jeśli RS to wyższy model domaina(nie pamiętam jakie to były liczby - chyba 318), tylko że domain w dobrym stanie kosztowałby dużo więcej, a pracy porównywalna by była.
popieeel
Posty: 225
Rejestracja: 07.01.2008 00:09:13
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: popieeel »

http://www.allegro.pl/item920242604_roc ... _stan.html
http://www.allegro.pl/item935759850_man ... ml#gallery
http://www.allegro.pl/item930827422_mar ... ml#gallery
ja wzialbym tego shermana albo te z150 bo tez bardzo fajne, a nie pakowal w jakies stare zlomy ktore maja tlumik a poza tym nie wiadomo czy pojezdzisz na nich wiecej jak miesiac a ta zetka jest i tak bardziej wypasiona i na dodatek w niezlym stanie, super t 03 jest bardzo fajne jak je kupujesz bo potem to roznie, a zdrowie jest jedno :D
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

popieeel, z tych tylko z150 chodzi jakoś porównywalnie, reszta to muł. Ale jest młodsza tylko o rok... Poza tym przesadzasz.
popieeel
Posty: 225
Rejestracja: 07.01.2008 00:09:13
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: popieeel »

Las3k_91 Ldz nie przyeczytaj dokladnie opis zetki:P
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Miałem shermana z tcp+, po całkowitym serwisie działał minimalnie lepiej od duro, wolę pracę drop offa niż tego złomu. Pomyśl, czy na pewno chcesz juniora 2003 - to ma już 7 sezonów za sobą, z zewnątrz może ładnie wyglądać, ale środek może być w nie najlepszym stanie. Kolega kupił 888rc, wszystko ładnie działało, aż pewnego dnia rozleciał mu się na kawałki tłumik odbicia, nowy kosztuje połowę tego co inne 888. Ten z1 mógłby być fajny, bo nie wiele używany. Jak nie to pomyślałbym nad stormem, w tej cenie dostaniesz nowego z gwarancją.
KilofeQ
Posty: 236
Rejestracja: 11.04.2008 18:47:32
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KilofeQ »

Tyle, ze Storma ciezko dostac :).. Chyba zdecyduje sie na Super T
Vin_OSW
Posty: 3652
Rejestracja: 01.12.2008 00:40:00
Lokalizacja: Москва
Kontakt:

Post autor: Vin_OSW »

popieeel pisze:stare zlomy ktore maja tlumik
Nie ma co... lepiej mieć elastomer... nie ma się co w nim popsuć...
Ja pier...
ruwenzori
Posty: 252
Rejestracja: 23.11.2008 11:30:53
Kontakt:

Post autor: ruwenzori »

popieeel pisze: nie pakowal w jakies stare zlomy ktore maja tlumik a poza tym nie wiadomo czy pojezdzisz na nich wiecej jak miesiac
Przyznam Ci rację, choć nie do końca. Zawsze się możesz tak naciąć i to nie ważne czy amor z 2003 czy 2009 roku jest. Wiadomo, że im starszy tym większę szanse na kupienie rozsypanego amortyzatora, ale gdy dopytasz się o wszystko i nic nie podejrzane się nie będzie wydawać to powinno być ok, ale gdy ktoś chcę mieć 100 procent pewności to niech kupuje nowe części...

Co do super T 03, z150 i innych amorów na HSCV to za podobną ilość mamony napewno nie wyrwiesz równie dobrze pracującego amortyzatora.
KilofeQ
Posty: 236
Rejestracja: 11.04.2008 18:47:32
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KilofeQ »

A powiedzcie mi czy rocznik 2003 Super T ma dwa tlumiki HSCV? Widzialem w google, ze nie ktore Super T mialy jeden HSCV i drugi SSV. Aha i jeszcze co mam sprawdzic dokladnie jak bede cos kupowal?? Na co sie patrzec?
MLYNoBIKER
moderator
Posty: 2872
Rejestracja: 20.12.2004 13:51:28
Lokalizacja: Canada
Kontakt:

Post autor: MLYNoBIKER »

KilofeQ Super T 2004 miał 1x hscv i 1x ssvf

To ja powiem tak o juniorach;
2003 ssvf ale plastikowy tłumik do mnie nie przemawia, nie przykręcana korona też.
2004 ssv wszystko spoko, tylko to mocowanie osi.. lubi pękać
2005 ssv aluminiowe tłumiki, konstrukcja prosta i fajna, 0 plastiku. i w koncu normalne mocowanie osi więc przewaga mocowaniem i rocznikiem nad 2004
2006 tego akurat nie rozbierałem, posiada dodatkową regulacje ale to już nie ta praca co w starszych rocznikach (może był jakoś dziwnie ustawiony czy brudny, nie wiem nie rozbierałem go)

Dlatego jestem za 2005
http://www.pinkbike.com/photo/2400935/
ruwenzori
Posty: 252
Rejestracja: 23.11.2008 11:30:53
Kontakt:

Post autor: ruwenzori »

Co do Super T

The 2003 version has HSCV on both legs, versus the 2004 which has an SSV on one and HSCV on the other. This prometed me to purchase the 2003 even after the company announced their 2004 line-up.

All the riders on www.southerndownhill.com pursuaded me to get the Super T, saying the HSCV cartridges were well worth the extra £130. After riding the fork I agree, thanks guys!!


( za http://www.mtbr.com/cat/older-categorie ... 15crx.aspx)

Patrz na to czy korony nie mają takich małych(szczególnie marzoki) pęknięc które często się pojawiają, ale za to rzadko powiększają tak żeby zagrozić czymś większym, poprostu są :wink:, ale lepiej żeby ich nie było bo nigdy nie wiadomo czy będą dalej pękać. Sprawdź czy golenie górne nie są porysowane na tyle żeby wyciągać olej albo szarpać uszczelki, czy golenie dolne całe i czy wystarczająca jest długość rury sterowej, przy dwupółce weź poprawkę na szerokość półki amora( wiem że jest znikoma, ale może być decydująca w przypadku przykrótkiej rury i może się okazać że jednak np. trzeba będzie zmienić mostek). Jak ma duże rysy jest leciutko krzywy czy np. trzeba tylko symbolicznie korek kropelką skleić bo pęka to nie zawracaj sobie takim sprzętem głowy.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość