Rower za 42 000 dolarów
Rower za 42 000 dolarów
Ciekawe jakich kolarzy będzie stać na taki rower :D Sponsorzy się będą pewnie za głowę łapać ;) Chciałbym się na takim rowerze przejechać i potem zobaczyć te wszystkie dane, ciekawe by to było.
http://gadzetomania.pl/2010/02/26/rower ... 0-dolarow/
http://gadzetomania.pl/2010/02/26/rower ... 0-dolarow/
http://www.team.hadronsport.com/
-
- Posty: 2379
- Rejestracja: 17.07.2009 08:04:48
- Lokalizacja: Węgierska Górka
- Kontakt:
Jaka waga? Jak dla mnie badziew
wole ten:
http://rowery.pinger.pl/m/1189850/najdr ... wer-swiata
Jedyne 102 419$ czyli na polskie ponad 350 000 pln
hahahahahaha
w życiu xD

http://rowery.pinger.pl/m/1189850/najdr ... wer-swiata
Jedyne 102 419$ czyli na polskie ponad 350 000 pln


-
- Posty: 70
- Rejestracja: 14.02.2008 18:24:28
- Lokalizacja: GD
- Kontakt:
Cena tego roweru ze złota ma się nijak, biorąc pod uwagę że samo złote siodło to koszt bagatela 220 000zł http://www.dobrerowery.com/product_info ... ts_id=5047
frango po co tarcze w szosie ?? Hym...sądzę że jak chłopaki lecą 100km/h na zjazdach to jednak tarcza lepsza, po co taki amor..hym pewnie sztywniejszy niż klasyk...czy geo stare...hym nie jestem pewien...no ale skoro tak mówisz to pewnie Giant zna się najlepiej na szosie
i potrafisz z foty wydać werdykt
Czy chłopaki odrobili lekcje przy projekcie ?? Pewnie tak skoro ktoś wywala tyle kapusty na rower tłusty to zadał sobie trud i zrobił rozeznanie na co jest zapotrzebowanie...
Kacper wątpisz w to ??

Czy chłopaki odrobili lekcje przy projekcie ?? Pewnie tak skoro ktoś wywala tyle kapusty na rower tłusty to zadał sobie trud i zrobił rozeznanie na co jest zapotrzebowanie...
Kacper wątpisz w to ??
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
-
- Posty: 701
- Rejestracja: 14.03.2008 19:41:21
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Kontakt:
Jakoś w peletonie Pro Tour nikt nie jeździ na tarczach, mimo, że ta technologia istnieje od 15lat.
Myślę, że sztywność karbonowego widelca ze sterówką tapered jest wystarczająca.
Tak, widzę po zdjęciu, że TT jest poziomo lub nawet wznosi się ku tyłowi ramy. Żadna firma ze światowej czołówki już tak ram nie buduje. Taka konstrukcja jest cięższa i mniej sztywna. I jeszcze ta rozdwajająca się rura podsiodłowa.... nie no... porażka.
Kto wywala? Wątpię, by jakiś szanujący się team na ten rower wsiadł. To jakiś poroniony pomysł.
Myślę, że sztywność karbonowego widelca ze sterówką tapered jest wystarczająca.
Tak, widzę po zdjęciu, że TT jest poziomo lub nawet wznosi się ku tyłowi ramy. Żadna firma ze światowej czołówki już tak ram nie buduje. Taka konstrukcja jest cięższa i mniej sztywna. I jeszcze ta rozdwajająca się rura podsiodłowa.... nie no... porażka.
Kto wywala? Wątpię, by jakiś szanujący się team na ten rower wsiadł. To jakiś poroniony pomysł.
pozdro
frango
frango
-
- Posty: 701
- Rejestracja: 14.03.2008 19:41:21
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Kontakt:
Factor 001 skonstruowany przez specjalistów z BERU f1systems, jest przeznaczony dla zawodowych kolarzy oraz ich trenerów. Ma poprawić nie tylko komfort i ergonomię jazdy, ale też dostarczyć wszystkich niezbędnych danych potrzebnych do personalizowania treningu kolarskiego.
Chłopaki czytać ze zrozumieniem warto..to raczej rower treningowy niż wyścigowy
Szitmano już od jakiegoś czasu ma korby z procesorem rejestrującym kadencję, moc ( siłę) w Watach i takie tam detale istotne dla zawodnika i jego trenera..
Kacper w PRO T nie śmigają ale to nie znaczy że nie mogą trenować i badać niuanse...ehh te spiny o bąbelki i różowe szelki...ja ten temat odebrałem jako pokaz technologi a nie nowy rower dla grup zawodowych ..|
Kacper na marginesie ile PRO T grup na G się ściga ??
i nie masz racji kolego że proste rury to średniowiecze..no ale luzz
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1
tak na szybko z sieci, nie moja dziedzina ale jakoś takie proste te górne rurki w tych ramach...mogę się mylić więc na miękko
Chłopaki czytać ze zrozumieniem warto..to raczej rower treningowy niż wyścigowy

Kacper w PRO T nie śmigają ale to nie znaczy że nie mogą trenować i badać niuanse...ehh te spiny o bąbelki i różowe szelki...ja ten temat odebrałem jako pokaz technologi a nie nowy rower dla grup zawodowych ..|
Kacper na marginesie ile PRO T grup na G się ściga ??
i nie masz racji kolego że proste rury to średniowiecze..no ale luzz
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1
tak na szybko z sieci, nie moja dziedzina ale jakoś takie proste te górne rurki w tych ramach...mogę się mylić więc na miękko

http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
kubaseq DW - Dave Weagle którym sie tak wszyscy jaraja projektuje zawieszenia i do motorów i do rowerów, nie wiem czy z samochodami tez nie miał zwiazku. Przykladów ludzi co siedza/siedzieli w kilku branzach jest wiele(vide easton jako cała firma). Sry ale wiedza o kinematyce zawieszenia czy ogarniecie z materiałami nie znika jak branze zmieniasz
No chyba, ze ktos wolno sie uczy.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość