Regulator od Marzocchi

tien_wang
Posty: 44
Rejestracja: 19.09.2007 15:21:51
Kontakt:

Regulator od Marzocchi

Post autor: tien_wang »

Czy orientuje się ktoś, które konkretnie modele Marzocchi z lat 2003-2005 miały w górnej goleni (32mm) korek regulacji napięcia wstępnego sprężyny razem z wentylem asysty powietrznej? Czy w przypadku aluminiowych goleni, gwinty w nich są jednakowe? Potrzebuję zaadoptować takowe do mojego amora.
Z góry dzięki za pomoc!
Berti_BB
Posty: 99
Rejestracja: 02.06.2007 21:15:59
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Berti_BB »

Nie było czegoś takiego, było naprężenie wstępne lub asysta powietrzna.
...
bbc
Posty: 40
Rejestracja: 16.06.2009 20:26:56
Lokalizacja: sułkowice
Kontakt:

Post autor: bbc »

W marzocchi Z150 FR1 2004r była regulacja tłumienia z asystą powietrza
http://bbc666.pinkbike.com/
tien_wang
Posty: 44
Rejestracja: 19.09.2007 15:21:51
Kontakt:

Post autor: tien_wang »

A w którymś Juniorze, bodaj z 2003r., lub SuperT nie było takich korków regulacyjnych?
Dzięki!
bbc
Posty: 40
Rejestracja: 16.06.2009 20:26:56
Lokalizacja: sułkowice
Kontakt:

Post autor: bbc »

Junior 2003 ma regulacje napięcia wstępnego sprężyny na obu korkach a super t 2003 ma napręrzenie wstępne i tłumienie tez na obu korkach
http://bbc666.pinkbike.com/
SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »

Tyle że w super t regulacje to cześć tłumika hscv, jak w shiverze, monsterze, nie da się tego przełożyć samego korka.
Sama asysta powietrzna była dostępna w opcji do super t 2004 (do tłumika ssv)

A do jakiego to ma być amora? Bo dwupółki i jednopółki mają inną średnicę gwintu (28mm junior , 30mm dj itd)

Jak ja chciałem zrobić sobie asystem powietrzną do juniora to wziąłem korek z dja i go dałem do przerobienia ( mniejszy gwint + głębsza fazka na oring) Korka z dropoffa triple nie trzeba by przerabiać.

Działało to dobrze, osobiście regulacji naprężenia wstępnego nie potrzebowałem, a nawet jeśli to można ją zawsze uzyskać poprzez dodawanie podkładek miedzy korek a sprężynę.
tien_wang
Posty: 44
Rejestracja: 19.09.2007 15:21:51
Kontakt:

Post autor: tien_wang »

Również do JunioraT'05. Do samej asysty powietrznej bez problemu podpasowały korki ze starego DJ z 2003, ale warunek - bez przeróbek podchodzą jedynie korki z marzcoków o aluminiowych goleniach, te od stalowych goleni trzeba przerabiać na gwincie. Właśnie tej zabawy z podkładkami chciałem sobie oszczędzić, bo moje są ciut za wąskie i trochę hałasują w srodku goleni :)
SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »

to sobie dotnij z rurki pcv jedną podkładkę o średnicy wewn goleni.
venon666
Posty: 447
Rejestracja: 22.10.2009 18:02:12
Lokalizacja: Pleszew
Kontakt:

Post autor: venon666 »

junior 03 ma w lewej goleni asyste powietrzna a w prawej regulacje naprezenie wstepnego
venon666
Posty: 447
Rejestracja: 22.10.2009 18:02:12
Lokalizacja: Pleszew
Kontakt:

Post autor: venon666 »

to idzie tez nie trudno dorobic przez tokarza jak bedziesz chcial to daj znac to pstrykne fotki tego i ci wysle
tien_wang
Posty: 44
Rejestracja: 19.09.2007 15:21:51
Kontakt:

Post autor: tien_wang »

venon666: doszlo na PW? Pzdr!
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość