[Gavron] Specialized Big Hit III + RS BoXXer 2010 Race

Gavron
Posty: 98
Rejestracja: 17.10.2006 12:55:23
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

[Gavron] Specialized Big Hit III + RS BoXXer 2010 Race

Post autor: Gavron »

Obrazek

Rama: Specialized BigHit 2007, M
Widelec: Rock Shox Boxxer Race 2010
Damper: DHX 4.0 222mm
Spreżyna: 550 x 2,80

Kierownica: Azonic Double Wall
Mostek: zintegrowany Funn
Gripy: Dartmoor
Stery: Prodigy PROspin

Siodło: Dartmoor
Sztyca: Truvativ
Zacisk: Accent

Korby: Truvativ Hussefelt 165mm
Support: Truvativ Hussefelt
Zębatka: Dartmor 38z
Łańcuch: KMC jakiśtam
Pedały: HT AN02TS

Napinacz: BOP z modyfikacją
Przerzutka: SH Sora
Manetka: Alivio RF
Kaseta: Alivio 11-28

Koło przód:
Obręcz: MTX 33 (36H)
Szprychy: DT
Piasta: DMR Revolver
Opona: Minion FRONT 42a


Koło tył:
Obręcz: BLIZZARD (36H)
Szprychy: DT
Piasta: NS COASTER PRO
Opona: HighRoller 40a


Hamulec przód, klamka: Avid Juicy 7
Hamulec tył, klamka: Avid Juicy 7

Waga : 19 kg

Modyfikacje : pewnie zmienię obręcz na tyle albo nie.
TomcioFR
Posty: 192
Rejestracja: 17.06.2009 20:35:39
Lokalizacja: slask
Kontakt:

Post autor: TomcioFR »

Świetny Big Hit , szczerze jedyny który mi sie podoba :) jak praca boxxa ?
http://tomciofr.pinkbike.com/
Gavron
Posty: 98
Rejestracja: 17.10.2006 12:55:23
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Gavron »

czuć różnicę między 66 RC, ale musi się jeszcze dotrzeć.
B3ZRADNY
Posty: 203
Rejestracja: 20.09.2009 14:28:06
Lokalizacja: Bieruń
Kontakt:

Post autor: B3ZRADNY »

Może będę nieobiektywny bo sam mam big hita 3, z 2007 w tym samym malowaniu, ale ani to za specjalnie ładnie nie wyszło, ani też nad wyraz lekko... dziwne trochę.
U mnie na Spankach Stiffy, Codach, i paru innych ciężkich częściach (np. mostek Diabolus D2, opony Schwalbe Mudy Marry 2,5) wyszło 19,5kg..
Gavron
Posty: 98
Rejestracja: 17.10.2006 12:55:23
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Gavron »

ale ani ładnie, ani nad wyraz lekko być nie miało. choć zastanawiam się czy w innym malowaniu nie jeździło by się lepiej.
Sztywniak
Posty: 490
Rejestracja: 09.10.2007 18:47:02
Kontakt:

Post autor: Sztywniak »


czuć różnicę między 66 RC, ale musi się jeszcze dotrzeć.
Rozumiem, że bardziej na lepsze? :)
Gavron
Posty: 98
Rejestracja: 17.10.2006 12:55:23
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Gavron »

Tak, inna kultura pracy.
B3ZRADNY
Posty: 203
Rejestracja: 20.09.2009 14:28:06
Lokalizacja: Bieruń
Kontakt:

Post autor: B3ZRADNY »

I weź tu coś powiedz człowieku normalnego, to od razu wyjdzie, że chodzi mi o malowanie, brak słów. Jeździj, katuj, ciesz się, i na drugi raz nie zakładaj tematu z oceną Twojego bika, skoro czyjeś ( w tym przypadku moje) wnioski Ci nie pasują, nawet jeśli je uzasadniłem. Możesz się nie zgadzać - nie dziwię się, każdy broni swojego... ale nie rób ze mnie idioty, któremu chodzi tylko i wyłącznie o lakier.
Miłego śmigania.
Gavron
Posty: 98
Rejestracja: 17.10.2006 12:55:23
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Gavron »

Strasznie na Ciebie napadłem.. coś wrażliwy jesteś, bo nie miałem zamiaru z Ciebie robić idioty. Uzasadnienia tam nie widziałem :
B3ZRADNY pisze:ale ani to za specjalnie ładnie nie wyszło, ani też nad wyraz lekko... dziwne trochę.
Niczego nie bronię, bo widzę przecież, że kolor typu "sraka" nie daje pola do popisu za dużego.
Co do wagi to napisałem, że mnie nie interesuje zbytnio, a w sprawie tego, że mimo "ciężkich" części u Ciebie wyszło tylko 0,5 kg więcej, nie zamierzam przeprowadzać dochodzenia. Po prostu dzięki za opinię i bez spinki :)
B3ZRADNY
Posty: 203
Rejestracja: 20.09.2009 14:28:06
Lokalizacja: Bieruń
Kontakt:

Post autor: B3ZRADNY »

Luzz, ważne, że Ci to dobrze działa - bo podejrzewam, że tak jest i tyle w tym temacie :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości