Motocross w wykonaniu braci Wincenciaków

Renio
Posty: 641
Rejestracja: 10.08.2005 19:37:49
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Renio »

ładnie cisną chłopaki :D
team www.CYKLOTUR.com
szymon102
Posty: 1467
Rejestracja: 27.04.2008 09:42:26
Lokalizacja: N.Sącz
Kontakt:

Post autor: szymon102 »

Ja tam wole oglądać treningi Hilla :)
S:sztyca CB Joplin,shiver na części,manitou black,sherman 1,5"203mm skoku.
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Nie trzeba filmu by wiedzieć, że bracia "W" są nienormalni.. `Pomimo poztywnego spojrzenia z mojej strony na ich nową zajawkę, to i tak bardziej mi się podobają na rowerach niź na MX
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
VINCENT
Posty: 38
Rejestracja: 21.11.2004 14:11:56
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: VINCENT »

poczekaj Rycerzu jak zobaczysz niebawem całość :P Na rowerze faktycznie jeździliśmy ładniej ale na motorach dopiero śmigamy 2 miesiące więc jeszcze mamy trochę czasu żeby się wjeździć. Dzisiaj mieliśmy atakować twoje tereny ale pogoda przeszkodziła ;(
http://www.youtube.com/watch?v=xj4XJCmw ... re=related męczy mnie ta skocznia od kiedy zobaczyłem ją na youtubie. Niedaleko od Ciebie więc znajdziesz kiedyś chwilkę z rodziną i się z nami przejedziecie :D
http://www.facebook.com/pages/BIOTOP-RACING-extremalne-obozy-rowerowe/255750574475192 Biotop racing - obozy rowerowe
kodzia
Posty: 294
Rejestracja: 31.10.2007 21:32:38
Kontakt:

Post autor: kodzia »

co to za muzyka?
dziadek_dzidek
Posty: 397
Rejestracja: 03.11.2008 08:11:58
Lokalizacja: Wa-wa/ Mirosławiec
Kontakt:

Post autor: dziadek_dzidek »

Mam pytanie trochę od czapy, ale wybaczcie- od dłuższego czasu ciekawi Mnie kwestia zachowania ( a właściwie różnic w zachowaniu zawieszenia motocyklowego a zawieszenia full susp. rowerowego [ zachowanie podczas twardych lądowań] ). Na filmie, który podesłał VINCENT widać jest gościa spadającego dobrych kilka metrów w pionie na płasko, lądującego i jadącego sobie dalej, dodam że widywałem wielokrotnie na filmach MX gości spadających nawet z 10m na płaskie, po czym lądowali bez większego stresu i napirali dalej... ( identyczna sytuacja na rowerze na 99% zakończyłaby się zmasakrowaniem sprzętu oraz ridera ). Wiem, że zawieszenie motocyklowe jest wielokrotnie twardsze, ponieważ dopasowane jest pod wagę maszyny razem z płynami, ale zarazem zawiecha motocyklowa jest czuła... :| Czy osiągnięto taki efekt stosując w amorach motocyklowych tłumiki podobne w działaniu do HSCV? Będę bardzo wdzięczny za rozwianie moich wątpliwości. Pzdr :)

Co do filmu, to ładnie ciśniecie i widać, że się staracie :wink:
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

dziadek_dzidek wczoraj konkretnie przetestowałem mój nowy nabytek na ten sezon, Monstera 03. Ma on właśnie całą budowe i tłumiki wprost z MX, działające na zasadzie HSCV innych modeli Marzocchi, ale w innym wykonaniu i skali. Tam gdzie czułem już że rama i całe tylne zawieszenie dostaje po tyłku, dobija (Big Hit 04 i DHX 5.0), tam Monster lądował gladko, bez żadnego "ale" brał wszystko na siebie, po prostu czułem że mógłbym lądować na nim gładko takie rzeczy, jakie cała reszta sprzętu by nie wytrzymała...

Podsumowując, myśle że wpływ na to mają tłumiki, wymiary (ilość oleju który tłumi i powietrza w lagach), regulacje (zauważ ze zawieszenie motocyklowe ma względnie wolny powrót i jest mocno przytłumione), wytrzymałość (zawieszenie motocyklowe dobije, ale jest tak mocne że sie nie rozleci), rodzaj sprężyn itp...
:)

Edit:
Zapomniałem uwzględnić prędkości w MX (co jest chyba bardzo ważne), co ma wpływ na kierunek wypadkowych sił działających na motor podczas lotu i lądowania. To taka sama zasada jak lądowanie na rowerze, im mniejsza prędkość tym bardziej pionowe lądowanie potrzebujesz (np. drop), a im większa prędkość tym możesz mieć bardziej płaskie.
Gardor
Posty: 297
Rejestracja: 17.12.2006 19:08:40
Kontakt:

Post autor: Gardor »

Dodam jeszcze ze jak dobrze pamiętam koledzy co śmigają mx mówili mi ze w trakcie lądowania bodajże dodaje się gazu ;]
http://gardorr.pinkbike.com/
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

dziadek_dzidek Monster dodatkowo o czym nie wspomniał muszel :) ma tłumienie ostatnich 2cm skoku i nie jest to szybka kompresja dla ścisłości.
Poza tym fenomenem Moniki są progresywne spręzyny ja kto w moto zwykle sie stosuje :) mają wartość od 2.0 do 4.5 wiec bez obaw na tym amorze można ładować na płaskie ze sporą prędkością.

Tak ze swojego doświadczenia na KX-ie im wieksza prędkość tym bardziej płaskie lądowanie można zaliczyć poza tym na moto nie czuć lotu.
Na rowerze 5m to już fajne rąbnięcie a na moto 10m leci sie ot tak... nie czując tego :)
Potwierdzam, ze przy lądowaniu odkręca sie manetke, ląduje sie jeszcze gładziej przez to :)
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
hemi427
Posty: 455
Rejestracja: 09.01.2005 16:46:53
Kontakt:

Post autor: hemi427 »

off_road niezłe masz jaja że się pokazujesz tu.....
mysticar
Posty: 744
Rejestracja: 18.05.2007 00:12:20
Lokalizacja: Zamość/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: mysticar »


co to za muzyka?
?
ciesz się z tego co masz, lub przynajmniej śmiej...
dr.santi
Posty: 18
Rejestracja: 31.07.2005 19:37:49
Kontakt:

Post autor: dr.santi »

Jak przy lądowaniu nie odkręcisz gazu to zawieszenie nie dość że dobije to motor cię jeszcze wypluje przez kierę,więc jak się nie umie skakać to lądowanie może być bardzo twarde i zawieszenie nie pomoże.
.proXof
Posty: 430
Rejestracja: 25.02.2010 17:16:03
Kontakt:

Post autor: .proXof »

dobre wariaty ;) jestem ciekaw co będzie dalej, jak po dwóch miesiącach jazdy widać efekty
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 1 gość