Ważenie mierzenie, mierzenie ważenie rowerów w Mariborze : )
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 11.12.2009 20:45:45
- Lokalizacja: wieś?
- Kontakt:
Ważenie mierzenie, mierzenie ważenie rowerów w Mariborze : )
"To jest blok tekstu, który może być dodawany do Twoich postów. Ma limit 90 znaków!"
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
blackdemon pisze:Jak widac, pucharowe rowery nie sa wcale takie lekkie
blackdemon bo są składane zgodnie z kontraktem za który firma płaci słono,masz taki napinacz a nie inny i na takich pedałach się ścigasz za jakie płaci producent...to tak oczywiste że nie ma co się podniecać

...
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
Michale, ale żaden z tych rowerów nie był składany na średniej klasy, średniej wagi komponentach... to top topów
szczyt wszystkiego 
Jestem w lekkim szoku, że V10 z karbonową ramą, kołami, Boxxerem WC, Code'ami CR, itd waży aż tyle!?
Co z Orangem Peata z ME w Wałbrzychu?
Co z tego, że był na 3 wyścigi, wyznaczał trendy...
Wagi, które można zobaczyć na tym filmie rujnują mój światopogląd
przewracają go do góry nogami 


Jestem w lekkim szoku, że V10 z karbonową ramą, kołami, Boxxerem WC, Code'ami CR, itd waży aż tyle!?
Co z Orangem Peata z ME w Wałbrzychu?

Wagi, które można zobaczyć na tym filmie rujnują mój światopogląd


pozdro
frango
frango
no cóż, po prostu wychodzi bolesna prawda - super lekki rower nie zastąpi talentu
I bez przesady, 17-17,5kg to nie jest ciężka zjazdówka (z błotnikami, grubymi dętkami itp). Steve Smith może ma 18,6kg kloca ale reszta była ok

I bez przesady, 17-17,5kg to nie jest ciężka zjazdówka (z błotnikami, grubymi dętkami itp). Steve Smith może ma 18,6kg kloca ale reszta była ok

http://miki-ck.pinkbike.com/ Freeride!
Schodek gadanie, skoro tak jest to czemu jeszcze całkiem niedawno 3/4 pucharu swiata jezdziło na rebrandowanych m1? Haro płaciło, a chłopaki na intensach jezdzili. Conti płaci athertonom a oni maxxisy bez loga maja. Do tego sporo częsci mogą miec jednorazowych.
Po prostu chłopaki takie preferencje sprzętowe też maja, a i nic nie może sie zepsuć na trasie. Jedni maja ciezkie rowery, a np. rama Barela prototypowa podobno 500g lzejsza od fabrycznego summuma była (co daje ponizej 3kg z damperem). Zrozum, ze nie kazdy ma turbo parcie na super niską wage. Nawet prosi
Po prostu chłopaki takie preferencje sprzętowe też maja, a i nic nie może sie zepsuć na trasie. Jedni maja ciezkie rowery, a np. rama Barela prototypowa podobno 500g lzejsza od fabrycznego summuma była (co daje ponizej 3kg z damperem). Zrozum, ze nie kazdy ma turbo parcie na super niską wage. Nawet prosi

-
- Posty: 742
- Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
haha, śmać mi się chce jak słyszę, że na Pucharze Świata zawodnicy jeżdżą na ciężkich komponentach bo sponsor za to płaci. Jeśli posiadanie ultralekkiego roweru dawałoby jakąś przewagę nad innymi zawodnicy by takie rowery mieli.
Zresztą to wszystko są lekkie zjazdówki, mimo wszystko. Rowery ważą po 17-18 kilo bo muszą wytrzymać zjazd pełnym ogniem po trasie zjazdowej, a nie rekreację po leśnej ścieżce.
Ten film tylko pokazuje coś o co od dawna tu toczy się wojna. Waga nie ma wielkiego znaczenia, bo to jest downhill nie uphill
Zresztą to wszystko są lekkie zjazdówki, mimo wszystko. Rowery ważą po 17-18 kilo bo muszą wytrzymać zjazd pełnym ogniem po trasie zjazdowej, a nie rekreację po leśnej ścieżce.
Ten film tylko pokazuje coś o co od dawna tu toczy się wojna. Waga nie ma wielkiego znaczenia, bo to jest downhill nie uphill

http://www.totalbikes.pl -Profesjonalne Obozy Rowerowe
http://www.urgebike.pl -kaski Urge
http://www.urgebike.pl -kaski Urge
Więc wytłumacz mi dlaczego Hill jeździ na ex1750 które są bardzo plastyczne zamiast na dużo mocmiejszych fr2350, a Peat pomyka na caronowych EDGE'ach ?diabeł pisze:Rowery ważą po 17-18 kilo bo muszą wytrzymać zjazd pełnym ogniem po trasie zjazdowej
W odniesieniu do całości masa dla prosów niema aż tak znaczącej wagi , ale natomiast MASA ROTUJĄCA (koła) odgrywa naczącą rolę.
Dla przykładu chwyć sobie w pionie koło od roweru wpraw je w dość szybki ruch i spróbuj przechylić je do pozionu. Wtedy zobaczysz że im większa masz to tym większa siła "żyroskopowa" działa na koło.
pico931
Nie mówię że waga nie ma znaczenia kompletnie, tylko że anorektyczny rower nie dałby rady w dh bo byłby zbyt zawodny.
A rowery zawodników z PŚ to optymalne połączenie wagi i wytrzymałości.
bo są wystarczająco mocne aby przetrwać taki zjazd. a to że w ex 1750 robią się wgnioty wcale nie znaczy że koło się rozwala. Gdyby te obręcze były słabe, zawodnicy jeździliby na takich które byłyby wystarczająco mocne.pico931 pisze:Więc wytłumacz mi dlaczego Hill jeździ na ex1750 które są bardzo plastyczne zamiast na dużo mocmiejszych fr2350, a Peat pomyka na caronowych EDGE'ach ?
Nie mówię że waga nie ma znaczenia kompletnie, tylko że anorektyczny rower nie dałby rady w dh bo byłby zbyt zawodny.
A rowery zawodników z PŚ to optymalne połączenie wagi i wytrzymałości.
http://www.totalbikes.pl -Profesjonalne Obozy Rowerowe
http://www.urgebike.pl -kaski Urge
http://www.urgebike.pl -kaski Urge
Jakos dziwnie. Tak jak sobie patrze to przeciez większosc ma w tych rowerach lekkie częsci, Ti springi, WC, lekki napęd, lekkie koła a co niektorym wychodzi spora waga. Czy oni ładują poprostu cięzkie dętki czy wlewają cement do sztycy zeby ich dociskało do ziemi :DDD
Swoją drogą to mondraker strasznie diwne geo ma, wszyscy mają chainstay ok 17" a mondraker 14,6" przy whellbase 49.5" gdzie wszyscy mają 48" przy chainstay 17" - dziwne, ale ja sie tam nie znam :]
Swoją drogą to mondraker strasznie diwne geo ma, wszyscy mają chainstay ok 17" a mondraker 14,6" przy whellbase 49.5" gdzie wszyscy mają 48" przy chainstay 17" - dziwne, ale ja sie tam nie znam :]
mlynooo to błąd 17.75 powinno być. 
pico931 edge i 1750 to 2 rózne przypadki. Zaleta dt na trasach ps wlasnie jest ich plastyczosc bo mniej sztywna obrecz to mniejsze ryzyko sneaka. Przy okazji Mase obreczy czuje sie najbardziej. Do tego hill jezdzi na 2350 poza PS
A Edge podobno sa mega wytrzymałe - Brycelandowe Edge całe treningi przedsezonowe wytrzymały i dalej podobno żyja.

pico931 edge i 1750 to 2 rózne przypadki. Zaleta dt na trasach ps wlasnie jest ich plastyczosc bo mniej sztywna obrecz to mniejsze ryzyko sneaka. Przy okazji Mase obreczy czuje sie najbardziej. Do tego hill jezdzi na 2350 poza PS

A Edge podobno sa mega wytrzymałe - Brycelandowe Edge całe treningi przedsezonowe wytrzymały i dalej podobno żyja.
diabeł zgadzam się że zawodnik ma dojechać do mety bez względu na to co ma wsadzone ale zgodzisz się chyba że PŚ to takie WRC gdzie chłopaki jada tak abstrakcyjnie szybko że nawet nasza elita nie ma szans z nimi a co dopiero "szaraczki" takie jak Ty czy reszta sceny...??
Mocne koła Mavica czy Dt mają sens na takich trasach gdzie sie leci piecem po kamieniach..zerknijcie sobie na prędkości jakie tam sie uzyskuje i jakie średnie przelotowe maja, na naszych trasach są odcinki szybsze ale generalnie mamy trasy bardzo wolne
w średnich prędkościach i nie ą tak strome i wyboiste,nie ma lotów po 15 metrów i nie ma ogrodów gdzie zamyka sie zawieszenie...wiec nie ma potrzeby stosowania najmocniejszych zestawów,wystarczy dobre "enduro'
A jeśli umowy sponsorskie nie mają znaczenia to powodzenia...bo zawodnik może startować na tym co woli ale sponsor i tak musi mieć swoje logo na wszystkich materiałach promocyjnych...
Tak to są MOCNE i lekkie rowery do zastosowań ekstremalnych. Sezon takiego zawodnika z PŚ to jak 20 u Kowalskiego...więc pytam sie w jakim celu pancerne części jak prędzej się je z nudów wymieni niż z powodu zniszczenia
Zawodnik teamowy w sezonie średnio ma 3-5 ram więc można sobie wyobrazić ile im wkłada w te kilka miesięcy skoro się poddają i musi je zmienić a nie brakuje mu techniki tylko sieka takie linie które niszczą wszystko. W rajdach samochodowych też ciężarówki części zamiennych jada za zawodnikami bo się coś "psuje" po drodze....tyle że to ich psucie to dla nas abstrakcja...warto pamiętać o tym nim się człowiek zacznie zapętlać w katalogach i szpiegować na czym Stefan czy Sam startuje...
Dziękuję
Mocne koła Mavica czy Dt mają sens na takich trasach gdzie sie leci piecem po kamieniach..zerknijcie sobie na prędkości jakie tam sie uzyskuje i jakie średnie przelotowe maja, na naszych trasach są odcinki szybsze ale generalnie mamy trasy bardzo wolne

A jeśli umowy sponsorskie nie mają znaczenia to powodzenia...bo zawodnik może startować na tym co woli ale sponsor i tak musi mieć swoje logo na wszystkich materiałach promocyjnych...
Tak to są MOCNE i lekkie rowery do zastosowań ekstremalnych. Sezon takiego zawodnika z PŚ to jak 20 u Kowalskiego...więc pytam sie w jakim celu pancerne części jak prędzej się je z nudów wymieni niż z powodu zniszczenia

Zawodnik teamowy w sezonie średnio ma 3-5 ram więc można sobie wyobrazić ile im wkłada w te kilka miesięcy skoro się poddają i musi je zmienić a nie brakuje mu techniki tylko sieka takie linie które niszczą wszystko. W rajdach samochodowych też ciężarówki części zamiennych jada za zawodnikami bo się coś "psuje" po drodze....tyle że to ich psucie to dla nas abstrakcja...warto pamiętać o tym nim się człowiek zacznie zapętlać w katalogach i szpiegować na czym Stefan czy Sam startuje...
Dziękuję

http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Po raz kolejny muszę zgodzić się ze Schodkiem, ubiegł mnie "Drań" bo chciałem napisać dokładnie to samo.
Dodam też to że goście Ci mają nadludzką siłę i wytrzymałość, po katowaniu trasy PŚ, mają zadyszkę, a ludzie o których "toczy się wojnę" na co dzień na forum, to tacy którym 1kg mniej robi wiele różnicy, sam mam rower 16.2kg, po zmianie pedałów i dętki będzie ok 15.9. Nie wyobrażam sobie zmiany nawet na 17kg. Rower mam beż radykalnego odchudzania, da się sporo jeszcze zdziałać, rower był niestabilny i bałem się że przez wagę, ale zaskoczę Was, po prostu nauczyłem się regulować zawieszenie do tego stopnia że po prostu płynie po trasie.
Tak więc przeglądanie tego na czym jeżdżą prosi mija się z celem... To tak jakby gość który ma prawko od 3lat kupował autko WRC palące 100 na 100, chcąc jeździć tym do kościoła co niedziele, czy do pracy codziennie. Nie chce mi się wnikać w temat, ale powiem tylko tyle że zdanie diabeł'a jest dla mnie bezwartościowe, Twoje argumenty i fakt że jakiś czas temu chwaliłeś się filmem gdzie męczysz dzieciaka na 4x za dużym rowerze z wagą 18 czy 19 kg i twierdziłeś (wybacz za bezpośredniość) że dobrze mu się jeździ, jakoś pozwalają mi wątpić w to.
I w dodatku porównując DH do WRC. Rowery wychodzą ciężko mino b.lekkich komponentów, może stosują sposoby z WRC, gdzie odchudza się auto jak najbardziej, nawet poza limity wyznaczone w regulaminie, żeby potem dociążać maszynę dobierając ją pod konkretne warunki. To w połączeniu z tym że PRO'som 1kg różny nie robi i fakt że opanowanie roweru mają perfekcyjne, i potrafią z nim robić cuda pozwala mi wyciągać takie wnioski.
Dodam też to że goście Ci mają nadludzką siłę i wytrzymałość, po katowaniu trasy PŚ, mają zadyszkę, a ludzie o których "toczy się wojnę" na co dzień na forum, to tacy którym 1kg mniej robi wiele różnicy, sam mam rower 16.2kg, po zmianie pedałów i dętki będzie ok 15.9. Nie wyobrażam sobie zmiany nawet na 17kg. Rower mam beż radykalnego odchudzania, da się sporo jeszcze zdziałać, rower był niestabilny i bałem się że przez wagę, ale zaskoczę Was, po prostu nauczyłem się regulować zawieszenie do tego stopnia że po prostu płynie po trasie.
Tak więc przeglądanie tego na czym jeżdżą prosi mija się z celem... To tak jakby gość który ma prawko od 3lat kupował autko WRC palące 100 na 100, chcąc jeździć tym do kościoła co niedziele, czy do pracy codziennie. Nie chce mi się wnikać w temat, ale powiem tylko tyle że zdanie diabeł'a jest dla mnie bezwartościowe, Twoje argumenty i fakt że jakiś czas temu chwaliłeś się filmem gdzie męczysz dzieciaka na 4x za dużym rowerze z wagą 18 czy 19 kg i twierdziłeś (wybacz za bezpośredniość) że dobrze mu się jeździ, jakoś pozwalają mi wątpić w to.
I w dodatku porównując DH do WRC. Rowery wychodzą ciężko mino b.lekkich komponentów, może stosują sposoby z WRC, gdzie odchudza się auto jak najbardziej, nawet poza limity wyznaczone w regulaminie, żeby potem dociążać maszynę dobierając ją pod konkretne warunki. To w połączeniu z tym że PRO'som 1kg różny nie robi i fakt że opanowanie roweru mają perfekcyjne, i potrafią z nim robić cuda pozwala mi wyciągać takie wnioski.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości