Tuning i naprawa Pike 409. Tłiumienie i dobijanie
Tuning i naprawa Pike 409. Tłiumienie i dobijanie
Cześć.
Mam dwa pytanka:
1. Co można zrobić by Pike 409 nie dobijał.?
2. Wyciek oleju z tłumika. Zaznaczone na zdjęciu. Co zrobić.? Część plastikowa. Pewnie można skleić, a czy można to ewentualnie wymienić.?
http://img51.imageshack.us/img51/3154/p4pb4878583.jpg
Z góry dzięki
Mam dwa pytanka:
1. Co można zrobić by Pike 409 nie dobijał.?
2. Wyciek oleju z tłumika. Zaznaczone na zdjęciu. Co zrobić.? Część plastikowa. Pewnie można skleić, a czy można to ewentualnie wymienić.?
http://img51.imageshack.us/img51/3154/p4pb4878583.jpg
Z góry dzięki
Częste, bo seryjnie jest dość miękka spręzyna, na ridera ~65 kg. Póki co, powinieneś sprawdzić w instrukcji, jaką powinieneś mieć sprężynę, od tego się zaczynaPablo666 pisze:Podobno dobijanie Pike jest dość częste. Póki co chciałem zapytać

Możesz:Pablo666 pisze:I jeszcze jedno pytanie, czy mogę rozkręcić tłumik Motion Control?
http://bodziek.bikestats.pl/index.php?did=271778
http://bodziek.bikestats.pl/index.php?did=271780
Wiesz co takie naprawy to już nie jest moim zdaniem temat na forum... Nie wiemy, jak wygląda pęknięcie, w którym dokładnie jest miejscu i czy w ogóle jest. Poza tym większość z nas nie ma dużego doświadczenia w nietypowych naprawach. Idź z tym lepiej do dobrego serwisu rowerowego - taka moja propozycja.Pablo666 pisze:A czy jeżeli jest to ten szary plastik, to czy można to jakoś skleić lub coś wykombinować żeby nie ciekło.? Smile Jakieś propozycje.?
Wooyek co ty gadasz od tego właśnie jest forum a o czym mamy gadać która rama ładniejsza, która ma fajyny kolor? Przeważnie człowiek nie ma moziwość żeby isc do serwisu bo mieszka na wypizdowiu a w sklepach rowerowych większość nie ma pojęcia o takim sprzęcie. Czasem wystarczy zmiana małgo o-ringa ktory kosztuje w agromie grosze a w serwisie policzą niewiadomo ile trzeba miec tylko "odwage" (niektorzy myśła ze tam jest niewiadomo co i jak odkreca srobke to wszystko sie rozleci w drobny mak) i odpowiednie umiejętności manualne zeby rozebrać amorka.
Tylko swoją drogą Pablo666 nie sprecyzował dobrze pytania bo nie wiadomo skąd mu leci ten olej czy z zewnętrzengo o-ringu czy np: przez regulacje od gory. Jakoś wątpie żeby miał pęknięty tłumik
Tylko swoją drogą Pablo666 nie sprecyzował dobrze pytania bo nie wiadomo skąd mu leci ten olej czy z zewnętrzengo o-ringu czy np: przez regulacje od gory. Jakoś wątpie żeby miał pęknięty tłumik
Dedal dał mi marzenia, powiedział jutro będzie wiatr...
Karol85 Nie sprecyzowałem, bo sam dokładnie nie wiem. Amor jest kumpla i się do niego przymierzam. Podobno jest pęknięte to szare, zaznaczyłem na foto. Jeżeli jest to jakiś o-ring to naprawa żaden problem. Ale jeżeli jest to coś grubszego to nie wiem czy jest sens bawić się w to. Fakt potrzeba mi szybko amortyzator, bo wakacje się zaczęły a już niedługo się skończą 
A warto dopłacić do Pike 426? Jakie różnice do Pike 409. Roczniki 2007. Wszystko olejowe.

A warto dopłacić do Pike 426? Jakie różnice do Pike 409. Roczniki 2007. Wszystko olejowe.
Pieklisz się, a chyba ograniczyłeś się do przeczytania mojego ostatniego postaKarol85 pisze:Wooyek co ty gadasz od tego właśnie jest forum a o czym mamy gadać która rama ładniejsza, która ma fajyny kolor? Przeważnie człowiek nie ma moziwość żeby isc do serwisu bo mieszka na wypizdowiu a w sklepach rowerowych większość nie ma pojęcia o takim sprzęcie. Czasem wystarczy zmiana małgo o-ringa ktory kosztuje w agromie grosze a w serwisie policzą niewiadomo ile

Napisałem, że to może być któryś z o-ringów, a pójście do serwisu podałem jak rozwiązanie, jeśli okaże się, że tłumik jest faktycznie pęknięty. Poza tym nie sugeruję, że ma zrobić pełny serwis amora z wymianą tłumika (żeby policzyli "nie wiadomo ile"), tylko żeby pokazał to pęknięcie osobie, które się na tym zna - z tego co rozumiem, pęknięcia nie widać na pierwszy rzut oka, więc tym trudniej będzie je pokazać tutaj na zdjęciu.
Jak sam zauważyłeś, autor wątku nie sprecyzował co, i czy w ogóle, jest pęknięte - rozumiem, że Ty funkcję forum postrzegasz jako miejsce wróżenia z fusów i "fachowego" rozwiązywania problemów, które nawet nie zostały przedstawione..

Pablo666 ja tam nie wiem jake są różnice ale nie skreślaj jeszcze tak tego pika sprobuj go zlozyc i zobacz skad sie olej sączy wtedy cos bedzies zmogl zaradzić. Zloz go bez sprezyny tylko tą część z tłumikami, a z tego co pamiętam to nawet nie bedizesz musiał wkładać goleni dolnych tylko włoż tłumik odbicia zalej olej i zakręć korek powciskaj trzepień od tłumika odbicia i zobacz skad sie sączy
Dedal dał mi marzenia, powiedział jutro będzie wiatr...
Ja serwisowałem Pike wiele razy, nie tylko swojego ale też kumpli.
Często cieknie spod tej srebrnej części. Wystarczy dodać jeden mały o-ring, koszt dosłownie 20 gr. Jeżeli srebrna, plastikowa część jest złamana, można ją skleić, bo nie przenosi żadnych praktycznie sił.
Dokładne przykłady co zrobić z o-ringami itp masz w linkach które podał Wooyek .
Często cieknie spod tej srebrnej części. Wystarczy dodać jeden mały o-ring, koszt dosłownie 20 gr. Jeżeli srebrna, plastikowa część jest złamana, można ją skleić, bo nie przenosi żadnych praktycznie sił.
Dokładne przykłady co zrobić z o-ringami itp masz w linkach które podał Wooyek .
[S]Dartmoor Two6Player + Pike!!!
Bike[url]http://tiny.pl/hgwxq[/url]
Bike[url]http://tiny.pl/hgwxq[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości