Witam po przemyśleniach puki co to będe zmuszony zmienić amor i pewnei kilka innych części w biku i na poczatek kupie Duro, ALE chciałbym sie dowiedziec jak to z tym amorkiem jest, pisz ewszedzie że ma on 130mm a ile jest skoku opcjonalnego do skoku (z 100mm) bo watpie żeby miał całe 130mm bo jak sprawdzałem w swoim to ma długość goleni 120mm a chodzi z jakieś 80mm. Tak więc jestem ciekaw jak to fachowo można okreslić.
marekp86 pisze:pisz ewszedzie że ma on 130mm a ile jest skoku opcjonalnego do skoku (z 100mm) bo watpie żeby miał całe 130mm bo jak sprawdzałem w swoim to ma długość goleni 120mm a chodzi z jakieś 80mm. Tak więc jestem ciekaw jak to fachowo można okreslić.
nie wiem o co chodzi ci ze skokiem opcjonalnym ale zmierzyłem w swoim Duro długość goleni jest ok 140mm i a u mnie działa z tego jakieś 130mm bo zostaje ok 1 cm zapasu. tyle że u mnie duro jest zalane motorexem 2,5w i jest po ogólnym "tuningu"
marekp86 moze masz duro 100? duro 130, ma 130 skoku, a lagi sa ZAWSZE dluzsze niz wynikaloby ze skoku, Marzocchi jedynie chyba zostawia doslownie mm od korony...
marekp86 pisze:no chyba że spinera ale i tak amor na 9mm. A jak jest z tym skokiem?
Tak jak kolega wyżej napisał duro to kupa do zajechania w tydzień.
Wersja 130 po nasmarowaniu zmianie oleju i przycięciu elastomera może pracować własnie w tym zakresie, nówka nigdy nie ma takiego skoku, no chyba że będziesz ostro dziobował ;]