Branie zakrętów, dwie szkoły...

AlanCK
Posty: 659
Rejestracja: 24.10.2008 17:28:08
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: AlanCK »

DonAdam pisze:AlanCK Nie zgodzę się, czasami jak banda jest krótka i o dużym kącie skrętu lepiej lekko się nastawić hamulcem.
no i co wtedy ? stracisz przyczepność tylnego koła i wejdziesz bokiem w zakręt - niby do tego momentu wszystko jest spoko ale co z wyjściem? przecież na wyjściu nie będziesz miał prędkości... a to jest najważniejsze żeby mieć jak największą prędkość przy wyjściu z zakrętu, nie bez przyczyny PROsi wychodzą z zakrętów na jednym kole ten zabieg jeszcze dodaje im prędkości na końcu...

Owszem można w niektórych sytuacjach zarzucić tyłem ale nie nazwałbym tego techniką pokonywania zakrętu...
Sell: Rower - Intense M9
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

AlanCK sa takie zakrety, ze wchodzac bokiem jest szybciej. Z reguły na zle zrobionych bandach ale sa takie gdzie wyjscie jednak masz szybsze bo banda jest np złamana.
AlanCK
Posty: 659
Rejestracja: 24.10.2008 17:28:08
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: AlanCK »

Spaced zgadza sie, ale no nie ma dwóch takich samych zakrętów do każdego delikatnie inaczej trzeba ustawić ciało i rower, chciałem przede wszystkim uzmysłowić że hamowanie we środku zakrętu nie jest metodą bo przeczyta to jeden z drugim a potem w każdy ostrzejszy zakręt będzie na drifcie wchodzić :D
Sell: Rower - Intense M9
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

AlanCK no w srodku to nie, jak chce rower do wejscia w bande ustawic to i tak to przed zakretem staram sie robic chyba, ze na prawde juz nie ma miejsca gdzie.
.proXof
Posty: 430
Rejestracja: 25.02.2010 17:16:03
Kontakt:

Post autor: .proXof »

AlanCK pisze:no i co wtedy ? stracisz przyczepność tylnego koła i wejdziesz bokiem w zakręt - niby do tego momentu wszystko jest spoko ale co z wyjściem?
nie wolno zablokować koła, można się tylko asekurować tylnym hamulcem, ably lepiej zebrać wąski zakręt. W przypadku gdy jest dość duży zakręt to nie używa się hamulca :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości