Nieznany Rower i jego rozwiązania techniczne
Tzn. skoro by sie dało to oczywiście zastosowałbym łańcuch. Ale podwójny damper jakby go zamienić na jakiegoś spręzyniaka to może i wygląd by to miało.
Czy w sprzedaży są dostępne ochraniacze gumowe na Upside-Down ?
PS : Wracając do myśli przewodzącej tematowi zarzucam linkiem z innym dziwnym DH :
http://www.krutor.cz/bikes/hrotor/en.htm
Czy w sprzedaży są dostępne ochraniacze gumowe na Upside-Down ?
PS : Wracając do myśli przewodzącej tematowi zarzucam linkiem z innym dziwnym DH :
http://www.krutor.cz/bikes/hrotor/en.htm
@tomek059 : Nie. Chodziło mi o coś w tym stylu : http://i118.photobucket.com/albums/o89/ ... irt650.jpg
Rozumiesz ? wywalić przednią przeżutkę i na przedniej kasecie zostawić średnie kółko. przeplec krótki łańcuch przez kółko zębate zmodowanej piasty która byłaby zamontowana na rurce podsiodłowej (na zaciskach takich jak przeżutki i w podobnym miejscu) a stamtąd łańcuchem na singielka piasty tylniej. Ot i cała filozofia. Wiem ze to troche zajmie zrozumienie mojej wizji ale uważam że nie ma sensu robić pod to całej ramy za 6tys. Odrobina inwencji twórczej i wyobraźni inżyniera i mamy to samo za 20 razy taniej.
@ Spaced : Oczywiście te wszystkie moje wypowiedzi są tylko checią wymiany myśli z ludźmi którzy już swoje "przejechali", na temat tych rozwiązań które być może kiedyś zastosuję. Czyli mówisz że dwa dampery nie mają racji bytu, chociarz gdyby zbadać rozkład naprężeń w momencie lądowania na twardą powieszchnię stwierdziłbym że dwa troche dłużej pożyją przy takim traktowaniu w przeciwieńswie do pojedynczego.
Rozumiesz ? wywalić przednią przeżutkę i na przedniej kasecie zostawić średnie kółko. przeplec krótki łańcuch przez kółko zębate zmodowanej piasty która byłaby zamontowana na rurce podsiodłowej (na zaciskach takich jak przeżutki i w podobnym miejscu) a stamtąd łańcuchem na singielka piasty tylniej. Ot i cała filozofia. Wiem ze to troche zajmie zrozumienie mojej wizji ale uważam że nie ma sensu robić pod to całej ramy za 6tys. Odrobina inwencji twórczej i wyobraźni inżyniera i mamy to samo za 20 razy taniej.
@ Spaced : Oczywiście te wszystkie moje wypowiedzi są tylko checią wymiany myśli z ludźmi którzy już swoje "przejechali", na temat tych rozwiązań które być może kiedyś zastosuję. Czyli mówisz że dwa dampery nie mają racji bytu, chociarz gdyby zbadać rozkład naprężeń w momencie lądowania na twardą powieszchnię stwierdziłbym że dwa troche dłużej pożyją przy takim traktowaniu w przeciwieńswie do pojedynczego.
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Kornel193, że tak? http://bikeboard.pl/index.php?art=737&d=sprzet&g=13
Kornel193 a ile chcesz skoku w ramie? 400? :P Jakos inne rowery nie eksploduja dampery. Jakby to dawało przewage to v10 miałoby 2 dampery
Szczerze przestan na siłe szukac dziwnych wynalazków. v10 ma przełozenie 3.6, rower ze 300mm skoku z damperem 10.5x3.5 miałby przełozenie 3.4.
A ten link co wrzuciles to nie jest do gearboxa, a myslalem, ze o to ci chodzi. Tam przekładnia jest stosowana tylko, ze wzgledu na umieszczenie pktu obrotu.
Gearboxowy bike masz np. tutaj: http://lp1.pinkbike.com/photo/2112/pbpic2112794.jpg
Swoja droga nie ma sensu robic ramy z gearboxem za 6 tysiecy I ze da sie 20 razy taniej? Stary daj mi namiary na twoje dealera bo g-boxx2 kosztuje tyle, ze trudno byłoby ci sie wyrobic <6tys z rama z nim
btw. Moze napisz jasno i dokładnie jaki chcesz rower zrobic, wypunktuj jakie chcesz miec w nim rozwiazania to bedzie cie łatwiej zrozumiec, bo na razie nie masz zrozumienia nie ze wzgledu na skomplikowane pomysły tylko ze wzgledu na nieskładne wypowiedzi.

Szczerze przestan na siłe szukac dziwnych wynalazków. v10 ma przełozenie 3.6, rower ze 300mm skoku z damperem 10.5x3.5 miałby przełozenie 3.4.
A ten link co wrzuciles to nie jest do gearboxa, a myslalem, ze o to ci chodzi. Tam przekładnia jest stosowana tylko, ze wzgledu na umieszczenie pktu obrotu.
Gearboxowy bike masz np. tutaj: http://lp1.pinkbike.com/photo/2112/pbpic2112794.jpg
Swoja droga nie ma sensu robic ramy z gearboxem za 6 tysiecy I ze da sie 20 razy taniej? Stary daj mi namiary na twoje dealera bo g-boxx2 kosztuje tyle, ze trudno byłoby ci sie wyrobic <6tys z rama z nim

btw. Moze napisz jasno i dokładnie jaki chcesz rower zrobic, wypunktuj jakie chcesz miec w nim rozwiazania to bedzie cie łatwiej zrozumiec, bo na razie nie masz zrozumienia nie ze wzgledu na skomplikowane pomysły tylko ze wzgledu na nieskładne wypowiedzi.
Po pierwsze niewiem czemu odnosisz sie do v10. Ten rower head to wymysl jakiegos goscia, ktory chcial miec taki rower i tyle, a v10 to seryjna rama. Roznica jest taka, ze head dh ma byc efektowny, a v10 efektywna.Spaced pisze:i dlatego zastosowano 2 powietrzne dampery kiepsko znoszące duże przełożenia o małym rozmiarze.
Nie chce cie smucić ale stosujac damper o rozmiarze 10.5x3.5 przy maksymalnym skoku i tak osiągneliby mniejsze przełożenie niz obecnie jest w v10.
Po drugie nie ogarniam co Ty napisales, albo uzywasz slow ktorych nie rozumiesz albo nie umiesz pisac (albo ja nie umiem czytac, ale problemy mam tylko z twoim postem). Wez mi ten swoj wywod wytlumacz w jasny sposob bo nic nie lapie z tych dwoch zdan.
Po trzecie, masz w ogole jakies dane tego roweru?
Driver no to jak ma byc efektowny to czemu mówisz o rozwalaniu damperów? Czego nie rozumiesz - rama head ma regulacje skoku od 180 do 300 wg strony. Przy maksymalnym skoku = 300mm stosujac damper o rozmiarze 10.5 cala lub 267mm przełożenie osiągasz mniejsze niz w sancie v10. Nie wiesz czemu porównuje? Bo to przykład roweru, gdzie damper nie wybucha, a przełozenie jest wieksze. Ot żywy dowód na to, ze 2 dampery sa zbędne wbrew temu co mówisz.
btw. Raczej nie umiesz czytac bo dosc jasno pisałem, no chyba ze rozmiarów damperów nie kminisz. Swoja droga head to nie wymysł goscia co sam sobie rower zrobił, ten rower był na eurobike, a to KOSZTUJE GRUBY HAJS. Do tego Richi robi rowery, nawet jesli dziwne i durne.
PS. Jak czegos nie rozumiesz, to napisz czego zamiast sugerować mi, ze pisac nie umiem.
btw. Raczej nie umiesz czytac bo dosc jasno pisałem, no chyba ze rozmiarów damperów nie kminisz. Swoja droga head to nie wymysł goscia co sam sobie rower zrobił, ten rower był na eurobike, a to KOSZTUJE GRUBY HAJS. Do tego Richi robi rowery, nawet jesli dziwne i durne.
PS. Jak czegos nie rozumiesz, to napisz czego zamiast sugerować mi, ze pisac nie umiem.
-
- Posty: 350
- Rejestracja: 17.01.2010 21:57:55
- Lokalizacja: Rzeszów / Bieszczady
- Kontakt:
-
- Posty: 374
- Rejestracja: 29.04.2007 14:47:37
- Lokalizacja: moje a w nim...
- Kontakt:
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 21.02.2010 16:58:36
- Lokalizacja: Ełk
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość