Modyfikacja zaprowadzona w signie fr. Założeniami zerżnięte z DOPE. Konstrukcja jest prosta i przeznaczona jak leci do rowerów z miękką piastą z tyłu lub po modyfikacjach drobnych do każdego.
1. Robimy na osi 1cm wolnego miejsca (cienkie nakrętki, modyfikacje bieżni itp, u mnie akurat się zgrało po kupnie nowej osi)
2. Kupujemy łożysko zależnie od posiadanej ilości miejsca jeśli 1cm to 6000 jeśli mniej (ok 7mm) to 61800. Kolejno nakrętka podkładka łożysko podkładka wahacz nakrętka.
3. Ja użyłem adaptera od tarczy 160 można kombinować z innymi. Wycinamy odpowiedniej wielkości fragment z blachy stalowej minimum 2,5/3mm. Spawamy go do łożyska, wiercimy otwory pod adapter i na czubku otwór pod trzpień. Można też zrobić wersję alternatywną podobną do zumbi (trzpień mocowany na dole)

Reszte można odczytać z fot, trzeba mieć jakiekolwiek pojęcie o działaniu tego także kto nie kmini do tej pory lepiej niech nie robi, szkoda blachy

Waga to 400g. Nie wiem ile ważą oryginalne ale mój kosztował 1,20 za łożysko.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Zapewniam, że działa i eliminuje usztywnianie zawiechy. POZDRO!