[Disbrainer] - Zumbi F-44 + 66 RC2X

=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

napinka zalozona jest na razie na szybko, w praniu wyjdzie co jeszcze bede w jej ustawieniach zmienial.
Damian04
Posty: 549
Rejestracja: 08.08.2007 21:01:02
Kontakt:

Post autor: Damian04 »

"Głownym założeniem projektu było opracowanie napinacza który w całym zakresie pracy zawieszenia nie będzie powodował tarcia łańcucha przez jakiekolwiek rolki ślizgi i tym podobne zbędne elementy co spowodowało całkowicie swobodną pracę napędu zwiększając efektywność pedałowania."

Przy takim ustawieniu napinki jak masz w tej chwili ten napinacz niczym szczególnym sie nie wyróżnia z tłumu... :P
=disbrainer= weź na czasie spróbuj go tak ustawić zeby dolne ani górne tuleje nie obcierały o łańcuch, ciekawy jestem jak to będzie wyglądać... Obstawiam ze w takim ustawieniu napinacz nie bedzie dobrze spełniał swojej funkcji, na nierównościach łańcuch będzie wariował jak szalony :D ponieważ górna tuleja będzie wysoko i łańcuch będzie miał dużo swobody... ;/

Ten paten byłby dobry gdyby napinacze były robione pod zębatke. Czyli jak mamy zębatke 38t to kupujemy wersje pod 38t! Wtedy te wszystkie tuleje byłyby idealnie rozmieszczone, tak zeby nie przylegały do łańcucha i też za bardzo od niego nie odstawały i w takim przypadku te rozwiązanie miałoby sens :P A tak to kupujemy napinacz który ma pasować według producenta od 36t do 40t i dostajemy takie cuś... i później męczymy sie, jak go zamontować zeby było dobrze... a tak naprawdę nie da sie go dopasować idealnie do żadnej z zębatek :P

=disbrainer= czy te tuleje obracają sie czy są nieruchome ?
SELL OGARNIJ! --->http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=25075252
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

sa lekko ruchome. nie twierdze ze tak jak na focie jest zalozony jak nalezy, zejdzcie ze mnie :P
na prawde od wczoraj nie mialem czasu tego rozkminiac, majac np robienie bike parku na glowie...
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

tak btw, to ciekaw jestem czy ten napinacz przy ugieciu roweru z powodu sagu zupelnie eliminuje tarcie o dolna pletwe

Obrazek
quilong
Posty: 1678
Rejestracja: 05.08.2004 11:21:08
Lokalizacja: sucha beskidzka
Kontakt:

Post autor: quilong »

=disbrainer= wydaje mi sie ze ten straitline tez jest nie do konca ustawiony tak jak chcieli producenci ;), generlnie szkoda ze w ramie nie mieszcza sie 2 rockringi, najtanszy, najlzejszy i najskuteczniejszy system trzymania lancucha(mialem tak w sztywniaku)
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20382844
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

maly update w pierwszym poscie ;)
Pablo666
Posty: 1625
Rejestracja: 06.02.2009 17:43:18
Kontakt:

Post autor: Pablo666 »

Czemu zmieniłeś 888 na 66.?:]
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

ze wzgledow praktycznych. na to w jaki sposob jezdze nie potrzebuje 200mm skoku, a nizej przod akurat bardzo mi sie przyda. no i kokpit jest odczuwalnie lzejszy (ponad 300g).
Pablo666
Posty: 1625
Rejestracja: 06.02.2009 17:43:18
Kontakt:

Post autor: Pablo666 »

No chyba że tak ; )
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

jeszcze maly update do geometrii. z ciekawosci przy amorze nizszym o realnie 2cm, BB poszedl w dol o 5mm za to jakims cudem nie zmienila sie baza kol.
KaKTuSSS
moderator
Posty: 3709
Rejestracja: 21.04.2005 03:40:21
Lokalizacja: Poznań TEY!!!
Kontakt:

Post autor: KaKTuSSS »

Kurde, nie lubię jednopółek a jednak ten set do mnie przemawia, może przez sentyment do ramy ;) Możesz zdradzić mi sekret jak zamontowałeś błotniczek do wahacza? Nie jest to proste, szczególnie przy mudach.
Serwis amortyzatorów przednich BOS/anodowanie/nietypowe uszczelnienia!
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

szczerze Ci powiem, ze jeszcze pol roku temu nie pomyslalbym nawet ze moge chciec jezdzic na jednopolce, jednak czlowiek ewoluuje, a rower razem z nim ;)

co do blotniczka, to jak na razie jest kompatybilny tylko z oponami kalibru maxxisa swampthinga 2,35 - zarowno przy minionach 2,5 jak i przy wetach 2,5 klocki juz prawie tra o plastik :/
jego mocowanie masz tutaj:

Obrazek
KaKTuSSS
moderator
Posty: 3709
Rejestracja: 21.04.2005 03:40:21
Lokalizacja: Poznań TEY!!!
Kontakt:

Post autor: KaKTuSSS »

heh, zatem nic odkrywczego nie zastosowałem ;) U mnie wchodzi max High Roller 2,5, Intense Spike już się nie mieści. Bieda trochę, ale co zrobić :) Trzeba wymyślić jakąś sensowną alternatywę :)
Serwis amortyzatorów przednich BOS/anodowanie/nietypowe uszczelnienia!
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

KaKTuSSS pisze:Trzeba wymyślić jakąś sensowną alternatywę
z tego co widzialem, to np Leaber montuje swoj blotnik do boostera ktorego ja nie mam. w ten sposob nie zmniejsza mu sie przeswit pomiedzy opona a wahaczem. ale nie widze sensu na razie dorabiac booster, tylko po to by zakladac do niego blotnik. chociaz kto wie, moze bedzie u mnie tak jak z amorem :D
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

zamykam temat z powodu przesiadki na inny set :)
Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości