Amortyzator do Fun Bike'a
-
- Posty: 2379
- Rejestracja: 17.07.2009 08:04:48
- Lokalizacja: Węgierska Górka
- Kontakt:
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 2379
- Rejestracja: 17.07.2009 08:04:48
- Lokalizacja: Węgierska Górka
- Kontakt:
EZrider pisze:"moją opinię znasz".
Dzięki, bo są to jak na razie tylko dwie konkretne.Wool14 pisze:Banan moją opinie znasz.
Jak zwykle - racja!EZrider pisze:
Las3k_91 Ldz wsadź sobie swoje gadanie w tyłek. Chędożysz kolego niemiłosiernie.
Nie popadaj w skrajnościLas3k_91 Ldz pisze:
Może za 200, a może i za 2000.

Motylki pękają jak się na chama zaciskaBanan725135650 pisze:Słyszałem, że coś z tymi "motylkami" się dzieje i anoda szybko się wyciera. Prawda??


Co do anody to chyba nie w każdym tak jest. Możliwe, że wiara śmiga na sucharach i od roku 04. U mnie nie ma żadnych wytarć od uszczelek (może dlatego, że po każdej jeździe wycierałem golenie i amor jest z 06/07 roku), ale np. u kolegi na DJ1 z 07 roku już się zaczyna wycierać

-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Banan725135650 Z1 rc2 to moje niespełnione marzenie - idealny amor do ht;) wiosną próbowalem licytować takiego i jeśli dobrze pamiętam poszedł za około 700zł.
Nowe sprzedawane były po około 1600zł (np. na crc).
PS. nie chciało mi się czytać wszystkich powyższych postów bo jakieś pierdoły chyba popisane
Nowe sprzedawane były po około 1600zł (np. na crc).
PS. nie chciało mi się czytać wszystkich powyższych postów bo jakieś pierdoły chyba popisane

z150 ma stalowe lagi a nie aluminiowe - to może chyba wpływać na trwałość powłoki, ale specem nie jestem.Las3k_91 Ldz pisze:Rózni się czymś anoda w Z150 od tej w innych Marzach? Imho nie.
http://miki-ck.pinkbike.com/ Freeride!
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
mogło być bez tego przecina, bo wychodzi, że jestem stalowy i mam gównianą anodęLas3k_91 Ldz pisze:Vin_OSW, albo XCP, albo Stance... i tam też anoda jest gówniana.

Stal aż tak zajebiście nie wpływa na wytrzymałość anody, a bardziej co masz na uszczelkach. Duro, XCP, XCR, stance i inne budżetowe amory mają smar zamiast oleju i tu jest pies pogrzebany. U mnie w duro po roku było tylko leciutkie przebarwienie, bo dałem mu lepsze smarowanie


-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Las3k_91 Ldz dobra rada wyjdź na rower zamiast pisać tu jakieś zbędne uwagi nic niewnoszące do tematu
twoje zachowanie zaczyna denerwować nie tylko mnie, ale również innych użytkowników tego forum. Ten temat jest dla mnie bardzo interesujący. lecz szlak mnie k**wa jasny trafia jak jakiś zakompleksiony typ pisze swojej mądrości które by mógł zaprezentować w piaskownicy, albo opowiedzieć je wnuką na dobranoc
Dobra basta!
Co byście powiedzieli na Z1 z 2006 tylko że model SL, lub inne Z1 z tego rocznika. A 66vf myślicie ze udało by mi się coś wychaczyć? Domain w moim wypadku to tylko wersja U-turn i model 318. Gdy obserwowałem rynek to raczej RS odpada. Jego ceny oscylowały w przedziale 850-1100zł.


Co byście powiedzieli na Z1 z 2006 tylko że model SL, lub inne Z1 z tego rocznika. A 66vf myślicie ze udało by mi się coś wychaczyć? Domain w moim wypadku to tylko wersja U-turn i model 318. Gdy obserwowałem rynek to raczej RS odpada. Jego ceny oscylowały w przedziale 850-1100zł.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości