[drMadej] Norco atomik 08+boxxer2010
[drMadej] Norco atomik 08+boxxer2010
Rama: norco atomik 2008
Widelec: rock shox boxxer race 2010 + protone air tuning
Damper: fox dhx 4.0 241mm
Kierownica: kore torsion 765mm
Mostek:dartmoor funky
Gripy: dartmoor
Barendy: dartmoor
Stery: mortop 85
Siodło: tioga
Sztyca: 7sette apx carbon
Zacisk: hope
Korby: shimano slx 175mm
Support: shimano
Zębatka: dartmoor 36T
Łańcuch: shimano
Pedały: wellgo magnesium/shimano dx
Napinacz: e13
Przerzutki: sram x7
Manetki: sram x5
Kaseta: custom
Koło przód:
Obręcz: bontrager king earl
Szprychy: dt champion black 32
Piasta: hope pro II
Opona: maxxis high roller3c 2.5/minnion3c 2.5/michelin mud2.2/kenda nevegal
Dętka: bontrager
Koło tył:
Obręcz: mavic ex 823
Szprychy: dt champion black 16+dt revolution 16
Piasta: a2z
Opona: maxxis high roller3c 2.5//michelin mud2.2/kenda nevegal
Dętka: bontrager
Hamulec przód, klamka: avid code (klamka juicy 3)
Hamulec tył, klamka: avid code
Punkty dodatkowe: aluminiowe: nyple ,podkładki pod mostkiem (a2z)śrubki do blatu(a2z) i w mocowaniu klamki ,śrubka do top capa(token) ,tytanowa sprężyna progressive 400lbs
Modyfikacje: przycięcie kierownicy z 800 do 765mm,przewód w stalowym oplocie alligatora ( narazie tylko z przodu),odchudzenie napinacza ,air spring protone.
Waga: w zależności od opon i pedałów od 16,7 do 18kg
Widelec: rock shox boxxer race 2010 + protone air tuning
Damper: fox dhx 4.0 241mm
Kierownica: kore torsion 765mm
Mostek:dartmoor funky
Gripy: dartmoor
Barendy: dartmoor
Stery: mortop 85
Siodło: tioga
Sztyca: 7sette apx carbon
Zacisk: hope
Korby: shimano slx 175mm
Support: shimano
Zębatka: dartmoor 36T
Łańcuch: shimano
Pedały: wellgo magnesium/shimano dx
Napinacz: e13
Przerzutki: sram x7
Manetki: sram x5
Kaseta: custom
Koło przód:
Obręcz: bontrager king earl
Szprychy: dt champion black 32
Piasta: hope pro II
Opona: maxxis high roller3c 2.5/minnion3c 2.5/michelin mud2.2/kenda nevegal
Dętka: bontrager
Koło tył:
Obręcz: mavic ex 823
Szprychy: dt champion black 16+dt revolution 16
Piasta: a2z
Opona: maxxis high roller3c 2.5//michelin mud2.2/kenda nevegal
Dętka: bontrager
Hamulec przód, klamka: avid code (klamka juicy 3)
Hamulec tył, klamka: avid code
Punkty dodatkowe: aluminiowe: nyple ,podkładki pod mostkiem (a2z)śrubki do blatu(a2z) i w mocowaniu klamki ,śrubka do top capa(token) ,tytanowa sprężyna progressive 400lbs
Modyfikacje: przycięcie kierownicy z 800 do 765mm,przewód w stalowym oplocie alligatora ( narazie tylko z przodu),odchudzenie napinacza ,air spring protone.
Waga: w zależności od opon i pedałów od 16,7 do 18kg
- Załączniki
-
- 3.jpg (322.81 KiB) Przejrzano 2303 razy
-
- 2.jpg (543.07 KiB) Przejrzano 2326 razy
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
Dzisiaj zamontowałem protone air tuning , zysk wagowy 300g , praca bardzo fajna ale dość ciężko ustawić odpowiednie ciśnienie i dostosować widelec pod swoje preferencje.Fajna wewnętrzna regulacja progresywności.Wykonanie mogło by być lepsze , górny korek plastkowy , brak polskiej instrukcji może przyspożyć kilku niejasności ale generalnie odczucia na + teraz tylko testy w terenie:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości