Yeti 303 dh-r

Soldier91
Posty: 95
Rejestracja: 10.09.2008 13:40:16
Kontakt:

Yeti 303 dh-r

Post autor: Soldier91 »

witam serdecznie

potrzebuje opinii na temat ramy yeti 303 dh-r interesuje mnie przede wszystkim

1; czy ram jest skoczna czy bardziej klei
2; czy zawieszanie jest liniowe czy progres
3; czy rozmiar s podoła przy osobie o wzroście 178 cm
4; itp, itd

z góry dzięki za pomoc
kel0
Posty: 83
Rejestracja: 07.02.2008 11:55:14
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: kel0 »

Miałem okazję się przejechać ramką jestem zachwycony
1. skoczna
2 liniowe
3 celuj w M
Jedyny minus, że szynę i prowadnicę trzeba wymieniać. Są wrażliwe na syff.
http://kel0.pinkbike.com/
Soldier91
Posty: 95
Rejestracja: 10.09.2008 13:40:16
Kontakt:

Post autor: Soldier91 »

a w porównaniu do session 88 która ramka lepiej wypada?
http://allegro.pl/trek-session-88-2010-fox-40-no-glory-sunday-i1396969431.html
0gór
Posty: 878
Rejestracja: 31.05.2007 17:43:56
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Post autor: 0gór »

oczywiscie ze yeti
miecio000027
Posty: 701
Rejestracja: 14.03.2008 19:41:21
Lokalizacja: Oberschlesien
Kontakt:

Post autor: miecio000027 »

0gór jak pewnie zauważyłeś, Śliwa w tym sezonie zmienił ramę na treka bo widocznie nie pasowała mu praca yeti ;)

Więc takie do końca oczywiste to nie jest ;)
aenim
Posty: 217
Rejestracja: 03.05.2009 22:58:39
Lokalizacja: here and now
Kontakt:

Post autor: aenim »

A czy to przypadkiem nie zależy od sponsora na czym Śliwa jeździ?

Yeti jest piękna :D
http://www.pinkbike.com/u/aenim/
addyi
Posty: 398
Rejestracja: 24.09.2008 09:55:18
Lokalizacja: Hannyssy
Kontakt:

Post autor: addyi »

z tego co ja wiem to geometria yeti nie współgrała z jego gustem ..
kel0
Posty: 83
Rejestracja: 07.02.2008 11:55:14
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: kel0 »

o gustach się nie dyskutuje.
Mógł zmieniać Yeti ze względu na wysokie koszty utrzymania. Albo dostał bardzo dobą ofertę od Treka Tego się nie dowiemy.
Co do Treka to dla mnie super rower, ale szału nie ma. Natomiast Yeti to jedyna rama na którą bym zmienił swojego Sunn Radicala.
http://kel0.pinkbike.com/
pico931
Posty: 255
Rejestracja: 04.11.2009 11:11:53
Kontakt:

Post autor: pico931 »

miecio000027 pisze:Śliwa w tym sezonie zmienił ramę na treka bo widocznie nie pasowała mu praca yeti Wink
praca miodzio :D jeżeli coś mu nie pasowało to zapewne waga
lub chodziło o sponsoring
dreamup
Posty: 4
Rejestracja: 29.05.2007 21:33:03
Kontakt:

Post autor: dreamup »

Witaj Soldier91,
śmigam na Yeti 303rdh od połowy zeszłego sezonu, poniżej odpowiedzi na Twoje pytania:

1. skoczna czy klejąca to zależy do czego porównasz :-) nie jest to klejenie jak V10 oraz nie jest to skoczność jak np. commencal. rower bardzo dobrze reaguje na to co robi z nim pilot więc możesz go bardzo łatwo oderwać od ziemi, ale przy odpowiednim ustawieniu amora i dampera rama staje się bardziej przyklejona. rozmawiałem w tamtym roku z chłopakami z teamu Yeti na ten temat i oni mówili, że jak ktoś woli ramę bardziej klejącą w teamie to dobiera bardziej miękką sprężynę.

2. zawieszenie jest zdecydowanie progresywne, ale tutaj znów ustawienie dampera
( w moim przypadku rc4 ) mocno wpływa na tą cechę. przy dopompowaniu komory powietrznej na full i skręceniu na + 2 obroty uzyskujesz mocną progresywność.

3. S zdecydowanie za małe, mam 185 cm i mój rozmiar to L i szczerze mówiąc mógłby być ciut większy, rozmiar M od Michała był na mnie zdecydowanie za mały. Na 100 % na S będziesz się bardzo męczyć.

Poza tym mogę dodać, że rower jest świetny, pięknie zakręca, dzięki szynie ma niesamowitą sztywność boczną, jest bardzo stabilny w locie, pięknie sobie radzi z korzeniami, kamieniami itp Jedyna wada jakiej bym się doszukał to dość częste dobijanie dampera przy małej ilości powietrza w komorze no i jak już dobijesz tył to strasznie wali po nogach.

Z szyną nie ma problemów w ogóle, raz dziennie ją smarujesz i tyle.

Co do Michała, sprzedał Yeti bo po sezonie według niego zawieszenie stało się mniej czułe i troszkę tępe. Miał również problem z jednym łożyskiem, które wybił po właśnie mocnym dobiciu. Myślę, że zawodnik takiej klasy jest w stanie wyczuć zmiany w pracy zawieszenia przy minimalnych wyrobieniach i w sumie według mnie co roku powinien mieć nową ramę :-) A wiadomo, że nową przeważnie kupujesz inną :-)))

Mam nadzieję, że pomogłem, jak masz jeszcze pytania to wal.
Pozdrawiam
Patryk
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości