Dętki do dh
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
-
- Posty: 3540
- Rejestracja: 16.04.2008 12:50:13
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry / Katowice
- Kontakt:
ja mam taki sam zestaw jak LestatBiker , Czeska Rubena 2.5 (grubość ścianki robi wrażenie) , wytrzymalsza od wszystkich maxisów sygnowanych do DH , a cena to 16 zeta.
Ten zestaw w połaczeniue z Maxiem 2ply - da Ci to , że tak łatwo nie przebijesz dętki.
Detka waży nieco wiecej od swoich "braci" sygnowanych do DH ale w cenie jednej detki Maxxisa czy Tiogi Możemy kupić 2 czy też 3 dętki z Rubeny.
W górach jak jestem z przodu mam 1.4 atmosfery a z tylu 1.8 (HT) i powiem Ci , że w tym roku raz tylko złapałem snejka w sumie z własnej winy , ponieważ znizyłem z przodu ciśnienie do 0.9 co przy mojej masie 86 kg było błędem
Ten zestaw w połaczeniue z Maxiem 2ply - da Ci to , że tak łatwo nie przebijesz dętki.
Detka waży nieco wiecej od swoich "braci" sygnowanych do DH ale w cenie jednej detki Maxxisa czy Tiogi Możemy kupić 2 czy też 3 dętki z Rubeny.
W górach jak jestem z przodu mam 1.4 atmosfery a z tylu 1.8 (HT) i powiem Ci , że w tym roku raz tylko złapałem snejka w sumie z własnej winy , ponieważ znizyłem z przodu ciśnienie do 0.9 co przy mojej masie 86 kg było błędem

Nie wiem po co na siłę dodawać sobie masy w dętkach.. totalny bezsens. Sam jeżdżę na table topach + 204g dętki z dechatlonu (5zł sztuka) i nic nie przebijam. Na wyjazdy / trasy z kamieniami zakładam nokiana na tył i kendę na przód, obe opony mają cieńszą ściankę od 2ply maxxisa. Tył ma 15 wgniotów (co prawda waży 550g
) a dętki jakoś się nie przebijają.



chcesz do swojej rubeny włożyć jeszcze maxxisa i to w podwójnym oplocie?wojtasu pisze:Ten zestaw w połaczeniue z Maxiem 2ply

wojtasu pisze:wytrzymala od wszystkich maxisów sygnowanych do DH

-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
Po co ładować w koła jakieś dętki ważącę tonę... od złożonych kół (obręcz, piasta, szprychy, opona, dętka) zależy sterowność bajka, im lżejsze koła tym będzie lepiej. A nie wiem jaki jest problem wziąć 1-2 dętki na zapas by w razie złapania snejka szybko zmienić... 

http://www.szok.it informacje zjazdowe świeże jak bułki ! daj się zaSZOKować!
Nie sugerujcie się, że lekka dętka to od razu się przebija. Kwestia dobrania ciśnienia w oponach.
wojtasu Nie chciałem być czepialski jeśli chodzi o tą wytrzymałość, nie chodziło mi o słówko, tylko gdzie ta opona jest wytrzymalsza
Nie zdziera się tak szybko, nie rozrywa się na pół? Drut nie wychodzi z niej? I jeszcze jestem pewien że maxxisy z przeznaczeniem do dh sprawdzają się o wiele lepiej niż Twoja opona 
wojtasu Nie chciałem być czepialski jeśli chodzi o tą wytrzymałość, nie chodziło mi o słówko, tylko gdzie ta opona jest wytrzymalsza


Nie sugeruję się że lekka dętka to przebijalna dętka, ale na pohybel modzie na odchudzanie prawda jest nie zmienna od lat: "Wytrzymałość swoje musi niestety ważyć." Teksty o magicznych właściwościach nowoczesnych materiałów umieszczam między bajki z wiadomych względów -> Wszystko można odchudzić do pewnego momentu. Potem już idzie to kosztem czegoś, patrz wytrzymałości.
Słusznie mówisz GgG dużo zależy od właściwego dobrania ciśnienia pod swój styl jazdy, wagę i teren. To chyba jest najważniejsze, ale i tak z mocniejszą dętką ciężej załapać kapcia
Uciowy....po to że nie lubię strzelających dętek wtedy gdy jest to najmniej niepożądane. Naprawdę te kilka gramiczków dodanych do masy rotującej koła mało co mi robi.
Słusznie mówisz GgG dużo zależy od właściwego dobrania ciśnienia pod swój styl jazdy, wagę i teren. To chyba jest najważniejsze, ale i tak z mocniejszą dętką ciężej załapać kapcia

Uciowy....po to że nie lubię strzelających dętek wtedy gdy jest to najmniej niepożądane. Naprawdę te kilka gramiczków dodanych do masy rotującej koła mało co mi robi.
http://www.facebook.com/13bikes
http://tnij.org/7pfafp4 Satanistyczna Kosa FR
http://tnij.org/7pfafp4 Satanistyczna Kosa FR
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
pomyliłeś z flyweightem, welter ma grubo powyżej 160 gSegatiV pisze:Maxxis welter weight (94g)
http://rowerowawaga.pl/index.php?d=arty ... 8&art=1945
http://www.sicklines.com/gallery/showph ... photo/3912
mimo mojej wagi (80 kg) i latania po różnych kamulcach również jestem mega zadowolony z weltera- warunek dobre opony (Intens, Maxxis 2ply) ale latać z ciśnieniem jak SegatiV poniżej 1 atm raczej bym się nie odważył.
wojtasu bez przesady. Zdjecie detkowej opony czy zmiana dętki to 5 minut i robi sie to tak szybko, ze nie ogarniam problemu w ogole. Najmniej meczaca czynnosc serwisowa w rowerze.
Vin_OSW nie jezdzisz na 0.5 bara. Manometr w pompce ci siadl. Przy 0.5 bara miałbyś flaka z miinmalna iloscia powietrza. Jestem dosc lekki i zaczałem jechac obrecza po ziemi juz przy 0.7-0.8.
Vin_OSW nie jezdzisz na 0.5 bara. Manometr w pompce ci siadl. Przy 0.5 bara miałbyś flaka z miinmalna iloscia powietrza. Jestem dosc lekki i zaczałem jechac obrecza po ziemi juz przy 0.7-0.8.
Jeszcze jest jeden fakt, do czego Wy to powietrze wbijacie ? Full czy ht ? Bo jest różnica jeździć na fullu przy ciśnieniu 1-1.2bara gdzie jest dodatkowa amortyzacja a co innego w ht gdzie amortyzacji z tyłu wogóle nie ma
Więc jak mówicie ile wbijacie tych barów to mówić do czego... bo jazda na 1barze w sztywniaku nie kończy sie fajnie....

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość