Uszczelki bomber 66 RCV!!

Gąska
Posty: 82
Rejestracja: 26.08.2008 16:07:15
Lokalizacja: Niepołomice
Kontakt:

Uszczelki bomber 66 RCV!!

Post autor: Gąska »

Witam pytanko jakie można dać zamienniki do 66??czy lepsze oryginały??
a jeśli polecacie jakieś podróby to gdzie można je kupić???
pozdro
blackdemon
Posty: 2842
Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: blackdemon »

Budzetowo daja rade i te za 3zl, jednak ja polecam porzadniejsze (po ok 10-20zl za sztuke) :)
Gąska
Posty: 82
Rejestracja: 26.08.2008 16:07:15
Lokalizacja: Niepołomice
Kontakt:

Post autor: Gąska »

ok dobra a gdzie je można dostać bo na allegro nie bardzo widziałem podróby???
Schokowafel
Posty: 407
Rejestracja: 27.08.2009 17:56:07
Kontakt:

Post autor: Schokowafel »

To nie są podróby tylko uszczelki motocyklowe. W zwykłe simmeringi nie ma sie co pchać bo się nie nadają a za i tak niewielką kasę mozna mieć cos co jest przeznaczone do amorów i nie odbiega od oryginałów. Ja kupiłem w sklepie motocyklowym ale są też np tu: http://sklep.scigacz.pl/uszczelniacze-p ... &pp=riders A na allegro nawet lepsze, identyczne z oryginałami: http://allegro.pl/uszczelniacze-zawiesz ... 56303.html

Różnica jest taka, że ariete na górnej wardze nie mają sprężynki tylko sam zgarniak gumowy a te z allegro mają sprężynkę jak w oryginałach Marzocchi. Tak czy siak nie robi to większej różnicy bo za utrzymywania oleju odpowiada druga strona...
Gąska
Posty: 82
Rejestracja: 26.08.2008 16:07:15
Lokalizacja: Niepołomice
Kontakt:

Post autor: Gąska »

to sa olejowe a kurzowe też można kopic w motocyklowym??
Gąska
Posty: 82
Rejestracja: 26.08.2008 16:07:15
Lokalizacja: Niepołomice
Kontakt:

Post autor: Gąska »

i czy te podana beda pasowały do srednicy 38???
Schokowafel
Posty: 407
Rejestracja: 27.08.2009 17:56:07
Kontakt:

Post autor: Schokowafel »

Kurzowych nigdzie nie kupisz a i nie ma potrzeby ich zmieniać. Te co podałem są do 35 a czy do 38 da sie jakieś dopasować to nie wiem. Jest pare modeli 38 ale trzeba rozebrać amor i zmierzyć czy się zgadza lub znaleść gdzieś wymiary.
Gąska
Posty: 82
Rejestracja: 26.08.2008 16:07:15
Lokalizacja: Niepołomice
Kontakt:

Post autor: Gąska »

ok spoko już znalazłem:)co do uszczelek już wiem
a jeszcze 1 sprawa w opisie producenta jest opisana ilość oleju do danej lagi a z mojego amora wylało się prawie po 0.5l z każdej??trochę chyba za dużo??!
i 2 sprawa posiadam tylko 1 sprężynę w prawej ladze??czy tak ma być???
blackdemon
Posty: 2842
Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: blackdemon »

Schokowafel pisze:W zwykłe simmeringi nie ma sie co pchać bo się nie nadają
Chyba nie wiesz co mowisz.. Ja do DJ i drop offa ladowalem takie po 3zl/szt i spokojnie wytrzymaly dopoki ich nie sprzedalem.. A nie przypominam sobie, zeby kupcy sie skarzyli, ze cieknie :)

Gąska, nie wiem jak w RCV, ale w VF masz 2 sprezyny. Ktory to rocznik w ogole?
Gąska
Posty: 82
Rejestracja: 26.08.2008 16:07:15
Lokalizacja: Niepołomice
Kontakt:

Post autor: Gąska »

w prawej ladze jest żółta sprężyna to rocznik 2008.ale co z tym olejem ze tyle było w nim prawie po 0,4l w każdej
ravfr
Posty: 1490
Rejestracja: 11.05.2006 20:09:53
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ravfr »

Gąska pisze: sprawa posiadam tylko 1 sprężynę w prawej ladze??czy tak ma być???
tak ma być .
Gąska pisze: jeszcze 1 sprawa w opisie producenta jest opisana ilość oleju do danej lagi a z mojego amora wylało się prawie po 0.5l z każdej??
coś źle zmierzyłeś , przy takiej ilości widelec praktycznie by się nie uginał. Trzymaj się tego co jest na stronie Gregorio.
Gąska
Posty: 82
Rejestracja: 26.08.2008 16:07:15
Lokalizacja: Niepołomice
Kontakt:

Post autor: Gąska »

ale to jest fakt wylało się ponad 260ml z każdej lagi.a to jest mój 1 samodzielny serwis amora.
także nie wiem czemu tyle było.
a co do oringów??tez mogą być zwykłe kupione w sklepie technicznym??
vaudaaa
Posty: 27
Rejestracja: 12.04.2010 18:39:37
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: vaudaaa »

Odświeżam temat:

Strona marcoka podaje poziom oleju w tłumiku, natomiast czy po rozebraniu go w dolnych goleniach znajdę olej smarujący? Jeśli tak to jaki powinien być jego poziom?

Jakiego smaru do zmniejszenia tarcia uszczelek używacie, jaki polecacie?
[url=http://konar7.pinkbike.com/album/2010-year/]PinkBike[/url]
LestatBiker
Posty: 2075
Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
Kontakt:

Post autor: LestatBiker »

Schokowafel pisze:Kurzowych nigdzie nie kupisz a i nie ma potrzeby ich zmieniać.
Niedawno zmieniałem w monsterze uszczelki i różnica między nowymi a starymi była spora, stare w zupełności nie spełniały swojego zadania.
Back in black
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

vaudaaa pisze:Strona marcoka podaje poziom oleju w tłumiku, natomiast czy po rozebraniu go w dolnych goleniach znajdę olej smarujący?

Znajdziesz go wszędzie, bo Marzocchi ma otwartą kompiel olejową. Czy odkręcisz górne korki, czy dolne nakrętki, zobaczysz ten sam olej.
vaudaaa pisze:Jeśli tak to jaki powinien być jego poziom?
Roczniki 2008-2009: Lewa strona 255ml, prawa 260ml.
Rocznik 2007: 200ml na każdą stronę.
vaudaaa pisze:Jakiego smaru do zmniejszenia tarcia uszczelek używacie, jaki polecacie?
Zwyczajna wazelina z apteki. Jeśli masz więcej kasy i możesz poczekać na paczkę, to kup Judy Butter rock shox'a, na przykład z rowerowy.com
vaudaaa
Posty: 27
Rejestracja: 12.04.2010 18:39:37
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: vaudaaa »

GgG
Właśnie takiej odpowiedzi było mi trzeba!
Dzięki za rozświetlenie drogi przez konstrukcje tych 66 laikowi :D
[url=http://konar7.pinkbike.com/album/2010-year/]PinkBike[/url]
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość