Emes DH-Frame
-
- Posty: 305
- Rejestracja: 19.11.2008 12:38:19
- Kontakt:
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 12.04.2009 11:38:24
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 305
- Rejestracja: 19.11.2008 12:38:19
- Kontakt:
Ok w widelcach może nowość to nie jest ale w ramach w sumie jeszcze tak.Jestem jak najbardziej za choćby z tego powodu że przyjemniej wyregulować hamulec w tym systemie i przy okazji połączenie jest sztywniejsze,co tam może w jakimś minimalnym stopniu ma wpływ na jakość hamowania( przynajmniej tak mówi marketing;) ).Sorry za to z lewymi rękoma ale jak ktoś do mnie na serwis przyjeżdża z przekręconym gwintem (obojętnie w jakiej części baja) to mnie krew zalewa
,więc można przyjąć że to taki mój "niegroźny" żarcik z pracy:D może koniec tematu mocowania hamulca?? 


-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
A czy ten górne elementy, które, jak sądzę, usztywniają całość lekko, nie są zbyt rachityczne? Chodzi mi o "cycek", do którego jest przykręcony wyższy z popychaczy...?
Może gdyby znalazło się zdjęcie z tylnego półprofilu albo w ogóle z tyłu...?
W ogóle to ładnie... przypomina mi troszeczkę Foes'y, ze względu na dość wysoko umieszczony damper, ale nie jest taka masywna.
Może gdyby znalazło się zdjęcie z tylnego półprofilu albo w ogóle z tyłu...?
W ogóle to ładnie... przypomina mi troszeczkę Foes'y, ze względu na dość wysoko umieszczony damper, ale nie jest taka masywna.
pozdro
frango
frango
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 20.05.2006 13:59:44
- Kontakt:
Uważnie przejrzałem temat, bardzo fajnie że pojawia się cos nowego na noszym rynku w dobrej cenie. Jednak ta rama coś mi przypomina:) i wydaje mnie sie że właśnie to:
http://www.taiwantrade.com.tw/EP/Produc ... =mkbicycle
Oczywiście widzie że parę szczegółów jest zmienionych, i możliwe że geo. gdyż wydaje mnie sie że można w fabryce zamówic własną geometrie ram z ich katalogu.

http://www.taiwantrade.com.tw/EP/Produc ... =mkbicycle
Oczywiście widzie że parę szczegółów jest zmienionych, i możliwe że geo. gdyż wydaje mnie sie że można w fabryce zamówic własną geometrie ram z ich katalogu.

-
- Posty: 556
- Rejestracja: 13.11.2010 09:52:52
- Lokalizacja: Kalisz/Wrocław
- Kontakt:
Poniewaz jako wspolautor projektu emes-racing czuje sie niejako wywolany do tablicy zebralem to co dotychczas pisalem w odpowiedziach na pinkbike w jedna wmiare sensowna calosc
Po analizie tego co jest/bylo na polskim rynku. Poniewaz nie ma ram nowych nowoczesnych z dobrych materialow w sensownej cenie postanowilismy sprobowac wlasnych sil. Kierowalismy sie przy tym zalozeniem ze rama musi byc nowoczesnej konstrukcji poprzez zastosowanie nowoczesnych technologii (hydroforming, cnc,) oraz aktualnej geometrii i wykonczenia (wewnetrzne prowadzenie przewodow, montaż zacisku na PM). Rama nie byla projektowana by byc ultra lekka puszka jak trek czy mondraker jednak staralismy sie by nie byla tez jakism czolgiem strasznym. wazniejsza dla nas byla praca zawieszenia i wytrzymalosc niz waga. Zalozylismy ze rama musi wytrzymac katowanie przez niedoswiadczonych riderów co mysle ze sie udalo.
waga wynosi 4,3 kg z hakiem raw, niebawem wrzuce fotke na wadze. Mozna zawsze pare gram ubrac po wymianie srubek na tytan
i optymalizacje rur w kolejnej wersji.
projekt jest realizowany z prywatych zasobow czasowo finansowych moich i wspolnikow
@Maciekrrteam wmiare szybko zdalismy sobie szybko sprawe iz bez kooperacji z tajwanem nie uda nam sie wiele zdzialac, a jej opracowanie bylo realizowane wspolnymi silami z w/w firma MK
jesli chodzi o ramy podobne do tr450 / dabomb tsar bomba - prosze :
http://www.alumate.com.tw/aa26160.html
z tsar bomba / tr450 to wogole jest dluzsza historia, transition nie potrafil dogadac sie z alumate i tr450 alike jest w ofercie alumate od nich kupil 1! sampel dabomb i poszedl po bandzie zlecajac produkcje innej fabryce
jak dobrze poszukac to i dartmoor shine sie znajdzie
Ramka byla projektowana wpierw komputerowo, parametry zawieszenia liczone, rury / wytrzymalosci przeliczone, jest to jednozawias z przekladnia (system / praca podobna jak turnery bez dwlinku)
gorna i dolna rura jest hydroformowana, geometria jest zblizona do sundaya. rama ma 8" skoku i projektowana byla pod dwupolke o analogicznym skoku.
material to alu 7005, moge powiedziec ze nie odbiega jakoscia o ram np gianta 1 seria liczyla 10 sztuk, nie liczac prototypow ktore byly wykonane
fotka na strocne wymienionej przez @Maciekrrteam to wlasnie prototyp w ktorym nie zadowolily nas elementy wymienione przez kolege @frango
Rama oczekuje na sesje zdjeciowa ktora planujemy do swiat ukonczyc czym oczywiscie nie omieszkam sie pochwalic. Jako iz jestesmy rozwijajaca sie marka stawiamy na to by produkty byly przystepne, dobrej jakosci a jednoczesnie na obsluge klienta.
Poczatkiem nowego roku planujemy preorder na kolejna serie ram, tak by wyrobic sie przed sezonem.
Po analizie tego co jest/bylo na polskim rynku. Poniewaz nie ma ram nowych nowoczesnych z dobrych materialow w sensownej cenie postanowilismy sprobowac wlasnych sil. Kierowalismy sie przy tym zalozeniem ze rama musi byc nowoczesnej konstrukcji poprzez zastosowanie nowoczesnych technologii (hydroforming, cnc,) oraz aktualnej geometrii i wykonczenia (wewnetrzne prowadzenie przewodow, montaż zacisku na PM). Rama nie byla projektowana by byc ultra lekka puszka jak trek czy mondraker jednak staralismy sie by nie byla tez jakism czolgiem strasznym. wazniejsza dla nas byla praca zawieszenia i wytrzymalosc niz waga. Zalozylismy ze rama musi wytrzymac katowanie przez niedoswiadczonych riderów co mysle ze sie udalo.
waga wynosi 4,3 kg z hakiem raw, niebawem wrzuce fotke na wadze. Mozna zawsze pare gram ubrac po wymianie srubek na tytan

projekt jest realizowany z prywatych zasobow czasowo finansowych moich i wspolnikow
@Maciekrrteam wmiare szybko zdalismy sobie szybko sprawe iz bez kooperacji z tajwanem nie uda nam sie wiele zdzialac, a jej opracowanie bylo realizowane wspolnymi silami z w/w firma MK
jesli chodzi o ramy podobne do tr450 / dabomb tsar bomba - prosze :
http://www.alumate.com.tw/aa26160.html
z tsar bomba / tr450 to wogole jest dluzsza historia, transition nie potrafil dogadac sie z alumate i tr450 alike jest w ofercie alumate od nich kupil 1! sampel dabomb i poszedl po bandzie zlecajac produkcje innej fabryce

jak dobrze poszukac to i dartmoor shine sie znajdzie

Ramka byla projektowana wpierw komputerowo, parametry zawieszenia liczone, rury / wytrzymalosci przeliczone, jest to jednozawias z przekladnia (system / praca podobna jak turnery bez dwlinku)
gorna i dolna rura jest hydroformowana, geometria jest zblizona do sundaya. rama ma 8" skoku i projektowana byla pod dwupolke o analogicznym skoku.
material to alu 7005, moge powiedziec ze nie odbiega jakoscia o ram np gianta 1 seria liczyla 10 sztuk, nie liczac prototypow ktore byly wykonane
fotka na strocne wymienionej przez @Maciekrrteam to wlasnie prototyp w ktorym nie zadowolily nas elementy wymienione przez kolege @frango
Rama oczekuje na sesje zdjeciowa ktora planujemy do swiat ukonczyc czym oczywiscie nie omieszkam sie pochwalic. Jako iz jestesmy rozwijajaca sie marka stawiamy na to by produkty byly przystepne, dobrej jakosci a jednoczesnie na obsluge klienta.
Poczatkiem nowego roku planujemy preorder na kolejna serie ram, tak by wyrobic sie przed sezonem.
http://emes-racing.com/
http://xsnailx.pinkbike.com/
http://xsnailx.pinkbike.com/
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 20.05.2006 13:59:44
- Kontakt:
Według mnie bardzo fajny pomysł ramy i pokazując link do strony fabryki wcale nie chce psuć Wam marki. Jak wiadomo Taiwan to potęga technologii a dodając do tego pojecie co jest potrzebne u nas na rynku może wyjśc fajna produkcja.
No i oczywiście jak widać wiele firm również z tego korzysta i wcale nie jest to złe, bo omija sie wiele lat testów. W ciagu sezonu można dojść do całkiem niezłego projektu. I jeżeli chcemy tani projekt to to własnie jest dobre rozwiązanie. Bo z tego co widze to autorskie projekty Polaków sie cenia sie:) no może Omen jest w dobrej cenie
A co do 1 serii ram która liczyła 10szt. to powiem szczerze że całkiem dobre warunki dała fabryka, inne fabryki dają min 30szt. czasem bez możliwości kupna modelu do testów.
Powodzenia chłopaki!
aha a jeżeli chodzi o dartmoora shine to podstawą do jego zaprojektowania była rama z tej fabryki ta czerwona: http://www.biketaiwan.com/database/adsh ... 010&p=0157
No i oczywiście jak widać wiele firm również z tego korzysta i wcale nie jest to złe, bo omija sie wiele lat testów. W ciagu sezonu można dojść do całkiem niezłego projektu. I jeżeli chcemy tani projekt to to własnie jest dobre rozwiązanie. Bo z tego co widze to autorskie projekty Polaków sie cenia sie:) no może Omen jest w dobrej cenie
A co do 1 serii ram która liczyła 10szt. to powiem szczerze że całkiem dobre warunki dała fabryka, inne fabryki dają min 30szt. czasem bez możliwości kupna modelu do testów.
Powodzenia chłopaki!

aha a jeżeli chodzi o dartmoora shine to podstawą do jego zaprojektowania była rama z tej fabryki ta czerwona: http://www.biketaiwan.com/database/adsh ... 010&p=0157
@Maciekrrteam, jak narazie nie planujemy zostac drugim antidote
celujemy w inna polke cenowa - chcemy by nasze produkty byly szeroko dostepne, jednakowoz wolimy zachowac niska cene i nie planujemy sprzedazy przez sklepy stacjonarne.
@frango - czy o te fotki ci chodzi? :




@frango - czy o te fotki ci chodzi? :



http://emes-racing.com/
http://xsnailx.pinkbike.com/
http://xsnailx.pinkbike.com/
@spaced z tego co wiem od "insiderow" bylo jak wyzej jednak nie dam za to glowy i nie mam monopolu na wiedze, owszem masz racje alumate to niejako klon / brat blizniak transitiona a nie _identyczna_ rama
@Maciekrrteam tyle ze tym producentem od shine - dogadac sie to trzeba miec swiete nerwy
@Maciekrrteam tyle ze tym producentem od shine - dogadac sie to trzeba miec swiete nerwy
http://emes-racing.com/
http://xsnailx.pinkbike.com/
http://xsnailx.pinkbike.com/
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 20.05.2006 13:59:44
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość