Elka Stage 4 Fork Cardridge :)

KefirQn
Posty: 1264
Rejestracja: 03.06.2007 11:25:51
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Elka Stage 4 Fork Cardridge :)

Post autor: KefirQn »

No nie ukrywam że elka Ciśnie jak inna konkurencja :)
Ciekawi mnie jak to się spisuje w odniesieniu do innych takich gadżetów ;)

Obrazek

http://www.pinkbike.com/news/ELKA-Stage ... -2010.html
Części rowerowe na sell: smietana.dh@gmail.com Pisz czego szukasz :)
jasiek_krk
Posty: 742
Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jasiek_krk »

Pewnie całkiem nie źle wyjdzie :) czas pokaże...
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Idą ostro chłopaki - fajnie że jest jakaś opcja
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Wiem, ze sie powtarzam i fajnie ze jest konkurencja ale czemu to jest drozsze o ponad 100$ od avalanche? Dampery elka ma tansze. Rozumiem, ze lepiej marketing prowadza i pojawiaja sie na pinku ale 100$ to duza róznia przy upgrade amora za który dało sie juz dosc duzo.

http://www.avalanchedownhillracing.com/ ... ridge.html

Obrazek




Swoja drogą dawna cortina również oferuje tłumiki, za więcej niz elka ale maja tez boxxera z tłumikiem za 999$

http://www.cr1engineering.com/index.php#
rafimax
Posty: 483
Rejestracja: 03.01.2009 00:27:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: rafimax »

Sporo kasy a te catrige tylko do boxxera czy opcjonalnie do innych amorkow tez bo ja bym umiescil je w nowych 888 przy okazji skladania nowego roweru narazie chce kit od protone bo to jest ciekawe i sprawdzone a tlumik musi wystarczyc seryjny
No ride... No Life...
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

rafimax do 888 robi na pewno avalanche (jak wyzej pisalem za mniej bo za 299$ + 89$ za adapter) i CR1 tez robi (ale za wiecej i nie sprawdzone wiec nawet nie probowałbym)
rafimax
Posty: 483
Rejestracja: 03.01.2009 00:27:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: rafimax »

Uchhhhh... puki co to ELKA zostaje w strefie nieosiągalnej dla mnie. Na razie myślę nad 2półką a potem nad Protonem do niej a następne będzie takie ulepszenie jak pracę zmienię na lepiej płatną albo sponsora znajdę :D
No ride... No Life...
Ciniak
Posty: 9
Rejestracja: 02.04.2009 14:59:28
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Ciniak »

Hmmm przepięknie wygląda to i działa pewnie cudownie. Ceny rzeczywiście powalają nas w Polsce. Ale nie ukrywam, że chciałbym mieć takie cudo w swoim amortyzatorze, chociażby ze względu na estetyczny wygląd ;P
www.lsfr.pl
Tom@s
Posty: 568
Rejestracja: 09.09.2005 02:19:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tom@s »

wydaje mi się, że jakaś firma robiła też do Fox'a 36 ??
43RIDE magazyn rowerowy
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

A czy przy Elkach też trzeba rozwiercać boxxa? Mimo wszystko wybiorę Ave, tańsza, a na pewno jest świetna, bo to Ava... :)
Cesiu
Posty: 1393
Rejestracja: 19.04.2004 17:51:19
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Cesiu »

SegatiV Nie wiem jak przy Elkach ale przy AVA trzeba powiększyć otwór na dole, także jak Ci coś nie spasuje to nie ma powrotu ;)
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

Cesiu, wiem, co można wyczytać z mojego posta. Z ciekawości pytam czy w tej opcji też tak trzeba. Choć wydaje mi się że tak, bo mniej miejsca zostaje w tradycyjnym rozwiązaniu.
troyo
Posty: 2601
Rejestracja: 19.04.2004 08:16:12
Kontakt:

Post autor: troyo »

Eeee przy avym montowanym w Race'sie trzeba wybic tulejke redukcyjna , ktorej w team'ie i wc nie ma . Nic nie trzeba rowzwiercac : P
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

troyo to chyba o stare boxxy chodziło.

Cesiu Avy dostarczy ci wiertło. Jak nie umiesz dobrze dobranym wiertłem wywiercic otworu to lepiej nie dotykaj sie do amora wcale ;)


Mnie elka ogólnie martwi bo jest bardziej skomplikowana co utrudnia serwis. Zreszta co zostało na pb w komentach poruszone jest ryzyko wiekszego tarcia, a wiec i mniejszej czułosci. Do tego elka to zakup w ciemno, nie robia amorów rowerowych, a o pracy avy juz troche wiadomo ;)
Czlenson
Posty: 462
Rejestracja: 09.02.2008 22:20:36
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: Czlenson »

W przypadku Elki nic nie trzeba wiercic. W race wybijasz tylko tulejke.

Co do serwisu, wysylasz do nich. Gdy wyjdzie jakas rewizja a elka czesto poprawiala np stage5, wkladaja Ci nowe flaki za friko.

Jesli dziala podobnie do stage5 to na samym zawieszeniu urywa sie kilka sekund na trasach :)
GBN CREW

http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Czlenson no super. Jest srodek sezonu, chce pojechac na rower w weekend i czekam 2 tygodnie (jesli w europie) albo 4-6 (jesli w stanach) na serwis + place za przesyłke.

A co do rewizji - w stage 5 byly bo pierwsze modele byly zwalone.


btw. to urwanie kilku sekund to sa bujdy na resorach. Nowe ramy to kilka sekund, nowy damper to kilka sekund. Jakby takie róznice sprzet by dawał to zawodnicy nie cieliby sie o setne czesci sekundy, a w czołówce regularnie nie byłoby niespodzianek.
Czlenson
Posty: 462
Rejestracja: 09.02.2008 22:20:36
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: Czlenson »

Spaced pisze:urwanie kilku sekund to sa bujdy na resorach
Szefo no, nie mow mi jak jest bo jezdzilem na elce i dhx5 w LL i wiem na ktorym bylem odczuwalnie szybszy.
Spaced pisze:Jest srodek sezonu
No kaman, kto serwisuje zawieche w polowie sezonu :)
GBN CREW

http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

Czlenson pisze:No kaman, kto serwisuje zawieche w polowie sezonu
Każdy, kto chce, żeby sprzęt działał poprawnie :twisted:

Elka pewnie będzie bardzo dobrze działać, ale ja i tak bardziej celuję w tłumik AVA. Nie dlatego, że Spaced to pisze ;) ale dlatego, że przemawiają za tym pewne jego zalety. Najważniejsze z nich to cena i to, że AVA od lat jest wzorem jeśli chodzi o płynność pracy.
pozdro

frango
Cesiu
Posty: 1393
Rejestracja: 19.04.2004 17:51:19
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Cesiu »

Spaced "jak nie spasuje" nie tyczyło się wywierconego otworu tylko pracy amora (choć to dosyć wątpliwe).
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości