Marzocchi 888rcv opinia

Dragonis92
Posty: 14
Rejestracja: 07.09.2010 15:14:47
Kontakt:

Marzocchi 888rcv opinia

Post autor: Dragonis92 »

Witam co możecie mi powiedzieć o tym amorze mam go do kupienia z 2009roku za 1200zł bez gwarancji. możecie mi coś o nim powiedzieć czy sa jakieś problemy itp z góry dziękuje
michalnz
Posty: 1156
Rejestracja: 29.10.2009 19:54:21
Lokalizacja: Nowy Żmigród/Krakow
Kontakt:

Post autor: michalnz »

Upewnij się czy to na 100% 09 bo jeśli 08 to kupa. Może koleś sobie pisze że 09 bo kupiony w 09 a tak na prawde to seria 08.
michalnz.pinkbike.com
www.nocuje.net
Dragonis92
Posty: 14
Rejestracja: 07.09.2010 15:14:47
Kontakt:

Post autor: Dragonis92 »

powiem szczerze ze mam watpliwosci bo naklejki mi cos niepasuja to ten amor http://allegro.pl/turner-dhr-downhill-d ... 58269.html
Damian
Mariancobretti
Posty: 157
Rejestracja: 16.04.2009 18:27:37
Lokalizacja: Chęciny/CK
Kontakt:

Post autor: Mariancobretti »

po naklejkach mozna twierdzic ze jest to rocznik 2008 czyli ten co nieogarniał :P
Za 1300zł lepiej poszukać innego egzemplarza.
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

widelec : 888 RCV 2009 jest to rocznik produkowany we włoszech a nie w tajwanie
Dobry żart...
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

GgG tam w ogole w opisie pare żartów jest. Watpie, że typ wałkuje. Po prostu nie ma zielonego pojecia o temacie.
Iron_Horse_KRK
Posty: 89
Rejestracja: 14.03.2010 18:09:14
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Iron_Horse_KRK »

Bez kitu co wy tak ciśniecie po tym roczniku 2008. Było kilka wadliwych egzemplaży ale to nie były RCV, a nawet jeśli były to jakie jest ryzyko że trafi na wadliwy model, których było kilka. Ja mam takie właśnie RCV jak na tamtym zdjęciu, są zajebiste i nie mam z nimi problemów.
FRuwaj !!
blackdemon
Posty: 2842
Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: blackdemon »

Iron_Horse_KRK, bo pracowaly jak gowno, ciely sie jak emo.
Amor 1 rok i juz anoda schodzi :D Smiech.
Ofcuś
Posty: 199
Rejestracja: 28.07.2010 13:19:51
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ofcuś »

Ja miałem 888 RCV rocznik 08 i miałem wade fabryczną (luzy na ślizgach). blackdemon - jak gówno nie pracuje ;] oczywiście że jakoś super extra nie pracowały ale totalnym gównem bym tego nie nazwał ;] Prędzej Twoje norco + 66 vf pracuje jak gówno ;) i ma mało sztywny wahacz . Gdzie wyczytałeś o tej anodzie ? na gregorio ?
Grzybu93
Posty: 74
Rejestracja: 19.07.2010 14:52:21
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Grzybu93 »

No właśnie nie kminie ;p Kupiłem 888 od Ofcusia, zrobiłem serwis, zmieniłem olej na 5W, zrobiłem podciśnienie i praca jest na prawdę spoko ;) Jedyne co może denerwować to ten luz na ślizgach ale jest on mały i jakoś nie przeszkadza :) A co do anody to blackdemon nie wiem o co ci chodzi ale ten amor jeździ już prawie 3 lata i golenie są idealne... o cięciu się nie wspomnę bo tym bardziej nie wiem co miałeś na myśli i skąd takie info :twisted: ...
blackdemon
Posty: 2842
Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: blackdemon »

Ofcuś, jezdziles? No wlasnie.

http://allegro.pl/turner-dhr-downhill-d ... 58269.html
Popatrzcie na lagi :]
Grzybu93
Posty: 74
Rejestracja: 19.07.2010 14:52:21
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Grzybu93 »

No i ?? to że w jednym egzemplarzu trochę się starło (jakby to jeszcze miało jakiś wpływ na pracę, ale nie ma) to nie znaczy, że wszystkie 888 z 2008 roku są du d**y. Skąd wiesz jak był ten używany i czy w ogóle miał zrobiony jakikolwiek serwis od nowości ?? Poza tym dalej chciałbym się dowiedzieć co miałeś na myśli mówiąc że się cięły? ;)
blackdemon
Posty: 2842
Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: blackdemon »

Gowniane slizgi, przez co byly luzy i 0 plynnosci.
A gdyby anoda nic nie dawala, to by tego nie robili.
MusicBoy
Posty: 53
Rejestracja: 07.06.2009 16:44:35
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: MusicBoy »

Grzybu93 pisze:No i ?? to że w jednym egzemplarzu trochę się starło (jakby to jeszcze miało jakiś wpływ na pracę, ale nie ma) to nie znaczy, że wszystkie 888 z 2008 roku są du d**y. Skąd wiesz jak był ten używany i czy w ogóle miał zrobiony jakikolwiek serwis od nowości ?? Poza tym dalej chciałbym się dowiedzieć co miałeś na myśli mówiąc że się cięły?
Nie wszystkie są skopane, ale bywały wadliwe modele. A skoro bywały, to jest ryzyko trafienia na właśnie taki egzemplarz.

A co do cięcia to może chodziło mu o pękające golenie dolne, bo tak tez bywało.

Ps.
Potwierdzam też, że płynność pracy jest prosto mówiąc z dupy. (:
[url]http://MusicBoy.pinkbike.com[/url]
Ofcuś
Posty: 199
Rejestracja: 28.07.2010 13:19:51
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ofcuś »

blackdemon jeździłem ;] Lagi jedne na całą Polske i wielką afere robisz . :/
MusicBoy Wadliwe ? Z tego co wiem to wszystkie RCV 08 miały luzy na ślizgach , dolne golenie pękały w 2009 ;] No chyba że ktoś ostro katuje jak blackdemon no to wtedy wszystko pęka.
Pzdr.
Grzybu93
Posty: 74
Rejestracja: 19.07.2010 14:52:21
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Grzybu93 »

blackdemon pisze:
Gowniane slizgi, przez co byly luzy i 0 plynnosci.
co ma luz na ślizgach do płynności?? jeżeli uważasz że były mało płynne zapraszam na przejażdżkę ;)

MusicBoy pisze:Nie wszystkie są skopane, ale bywały wadliwe modele. A skoro bywały, to jest ryzyko trafienia na właśnie taki egzemplarz.
a i tu się zgadzam w 100%
MusicBoy
Posty: 53
Rejestracja: 07.06.2009 16:44:35
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: MusicBoy »

Ofcuś pisze:MusicBoy Wadliwe ? Z tego co wiem to wszystkie RCV 08 miały luzy na ślizgach , dolne golenie pękały w 2009 ;] No chyba że ktoś ostro katuje jak blackdemon no to wtedy wszystko pęka.
Ciekawe, bo posiadam 2008, i golenie pękły mi po 10 minutach jazdy na 2 metrowym gapie. Co do luzów to podczas jazdy jakoś ich nie wyczuwam, ale płynność nie jest najlepsza, szczególnie na początku skoku.. pod tym względem nie umywają sie do starszych 888.
[url]http://MusicBoy.pinkbike.com[/url]
Grzybu93
Posty: 74
Rejestracja: 19.07.2010 14:52:21
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Grzybu93 »

MusicBoy zgaduję że pękły Ci od wewnętrznej strony, na samym dole ? Taka pionowa kreska i cały olej wyleciał tak?? Tak miała seria z początku produkcji 2008 (model 2k8 jak dobrze pamiętam). W takich przypadkach od razu gwara, wymiana na nowe i spokój ;) A co do płynności ciekaw jestem ile ważysz bo jak nie wykorzystujesz całego skoku to spróbuj podciśnienia :) Daje sporo na + do pracy (w tym płynności)
MusicBoy
Posty: 53
Rejestracja: 07.06.2009 16:44:35
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: MusicBoy »

Grzybu93 pisze:MusicBoy zgaduję że pękły Ci od wewnętrznej strony, na samym dole ? Taka pionowa kreska i cały olej wyleciał tak?? Tak miała seria z początku produkcji 2008 (model 2k8 jak dobrze pamiętam). W takich przypadkach od razu gwara, wymiana na nowe i spokój A co do płynności ciekaw jestem ile ważysz bo jak nie wykorzystujesz całego skoku to spróbuj podciśnienia Daje sporo na + do pracy (w tym płynności)
Dokładnie tak jak mówisz, wymienili.. ale później padła regulacja kompresji (wymieniona na gwarze) i prawdopodobnie znowu jest padnięta. Wiec ten model do najlepszych bez wątpienia nie należy. ;)

Co do płynności, problem mam z pierwszymi centymetrami. Amortyzator chowa się troszke skokowo.. później jest już ok. A ważę jakieś 65 kg i wykorzystuje cały skok przy tej masie ciała :)
[url]http://MusicBoy.pinkbike.com[/url]
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość