dc toSa inu VS dm Fr
dc toSa inu VS dm Fr
tak jak w opisie tylko prosze nie wypisujcie tosa inu i koniec tylko napiszcie dlaczego ta rama i napiszcie dobre i zle strony tych ram
A wiec tak ja mam Tose i nie nazekam...wszyscy gadają ze kupa ...ja i 2 kumpli startujemy na zawodach na nich i moim zdaniem jest rewelacyjna.Kumpel miał coś z damperem ale juz mu przeszło...niektórzy mają problemy ze zbiorniczkami..tzn..udeza im o rure podsiodłową..mi nie ..Szczerze polecam Ci Tose...tylko odrazu Ci mówie ze chyba juz jej nie kupisz...dlaczego? Pisz do Duncona.Rama warta uwagi!!!
jak coś wiecej chcesz zebym CI o niej opowiedział to na gg 5456008..pozdro!!
jak coś wiecej chcesz zebym CI o niej opowiedział to na gg 5456008..pozdro!!
http://chudy.pinkbike.com/
-
- Posty: 352
- Rejestracja: 08.08.2004 20:28:40
- Lokalizacja: Allenstein - Tak Sie Nazywal Olsztyn Za Czasow Prusow...
- Kontakt:
psze bardzo mlynoooo
a ty enjoj jak chcesz sie czepiac, to idz do oftopic, bluzgator...
he he he mlocie, masz jakies problemy teraz po tamtym glupim temacie ??
doradz cos albo
pokaz mi lepszy sklep, takiego jak on ma, to juz nieznajdziesz...
kret'yn...
a ty enjoj jak chcesz sie czepiac, to idz do oftopic, bluzgator...
he he he mlocie, masz jakies problemy teraz po tamtym glupim temacie ??
doradz cos albo
pokaz mi lepszy sklep, takiego jak on ma, to juz nieznajdziesz...
kret'yn...
Co Tak Tanio?
Tak Może Być Tylko U KRABOLa
www.netbike.pl
Tak Może Być Tylko U KRABOLa
www.netbike.pl
[quote="Friki MUD"]Ty nie umieć czytać :| TOSA vs FREE 2.0!! nie Le Toy 4 ;)[/quote]
umiem i z tych dwoch wybralbym le toy;a 4 ze stajni 24 bicycles . rozmiar s , kolorek czarny. nic Ci nie peka nie strzela , uniwersalny,tylny trojkat 390-440mm.
umiem i z tych dwoch wybralbym le toy;a 4 ze stajni 24 bicycles . rozmiar s , kolorek czarny. nic Ci nie peka nie strzela , uniwersalny,tylny trojkat 390-440mm.
TwoFourPlayer
OBRECZ BFR 24"x48h-90zl,Kolo tyl 24" piasta dmr revolver -260zl
OBRECZ BFR 24"x48h-90zl,Kolo tyl 24" piasta dmr revolver -260zl
no nie znajde :)
http://www.repty86.neostrada.pl/r/paczka/13.jpg
sądzac po minie pewnie nasral do tej paczki...
gorzej jak zawsze ma taki wyraz twarzy.
http://www.repty86.neostrada.pl/r/paczka/13.jpg
sądzac po minie pewnie nasral do tej paczki...
gorzej jak zawsze ma taki wyraz twarzy.
tak, tak, pogadaj z krabolem to cie od wiesniakow zwyzywa...
patrz watek:http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... &start=180
co do tematu, to bylo jzu mnostwo podobnych, ale dokonam szybkiego porownania:
dm- nromalniejszy system zawieszenia, dziala ladnie, choc ustawienie duzego skou powoduje uzyskanie DEGRESYWNEJ CHARAKTERYSTYKI ZAWIESZENIA, oznacza to, ze w miare wykorzystywania skoku, przyrost sily dzialajacej na damper jest ccraz wiekszy. mowiac ludzkim jezykiem, latwiej mozna dobic. jesli sie ustawi mniejszy skok, tak ze 12-15cm bedziesz mial bardzo fajny rowerek do szalenst po meiscie, gorach, ewentualnie dirt itp. na pewno nei jest to sprzet do dropow, ale powinein z racji swojej budowy etz dawac rade.
ustawienie duzego skou sprawia, ze kolo udeza w przelotke przzutki, niszczac opone. niby mozna podenisc tyl, podnoszac suport i zwiekszajac kat glwoki, ale wtedy bedzie problem z wlzoeniem duzej koronki do przodu, bo wejdzie ona w wahacz.
tosa inu: bez komentarza
reasumujac, mimo pewnych wad jak na razie lepiej wybrac dm.
dodam, ze oczywiscie jezdzilem na kilku rowerach zlozonych na obu ramach.
patrz watek:http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... &start=180
co do tematu, to bylo jzu mnostwo podobnych, ale dokonam szybkiego porownania:
dm- nromalniejszy system zawieszenia, dziala ladnie, choc ustawienie duzego skou powoduje uzyskanie DEGRESYWNEJ CHARAKTERYSTYKI ZAWIESZENIA, oznacza to, ze w miare wykorzystywania skoku, przyrost sily dzialajacej na damper jest ccraz wiekszy. mowiac ludzkim jezykiem, latwiej mozna dobic. jesli sie ustawi mniejszy skok, tak ze 12-15cm bedziesz mial bardzo fajny rowerek do szalenst po meiscie, gorach, ewentualnie dirt itp. na pewno nei jest to sprzet do dropow, ale powinein z racji swojej budowy etz dawac rade.
ustawienie duzego skou sprawia, ze kolo udeza w przelotke przzutki, niszczac opone. niby mozna podenisc tyl, podnoszac suport i zwiekszajac kat glwoki, ale wtedy bedzie problem z wlzoeniem duzej koronki do przodu, bo wejdzie ona w wahacz.
tosa inu: bez komentarza
reasumujac, mimo pewnych wad jak na razie lepiej wybrac dm.
dodam, ze oczywiscie jezdzilem na kilku rowerach zlozonych na obu ramach.
a tak w ogole:
http://www.repty86.neostrada.pl/r/paczka/13.jpg
http://www.repty86.neostrada.pl/r/paczka/13.jpg
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość