A jeszcze lepiej zrobic sobie wentyl samochodowy. Wentyl z dętki wystarczy nagwintować narzynką 6mm a w korku od zbiorniczka powiększyc otwór i tez gwint 6mm. Skręcasz to na klej dwuskładnikowy typu poxipol albo do spawania na zimno i działa perfekt. Dodam że jest to demontowalne bo po mocniejszym podgrzaniu jakoś u mnie ten klej póścił. Warto też do nowego wentyla wkręcić oryginalny wkład bo jest przystosowany do wysokoch ciśnień.
Ja mojego vivida właśnie przetestowałem. I on także puka ale tylko i wyłącznie z powodu dwuprzepływowego odbicia jest różnica między tłumieniem w różnych częściach skoku i wystepuje takie lekkie głuche pukanie, natomiast nie przeszkadzające wcale. W sumie to nawet trudno to nazwać pukaniem ale komuś faktycznie ktos mógłby to uznac za usterkę. Można to całkowicie wyeliminować skręcajac regulacje na imbusa na maxa. Wtedy tłumienie w całym skoku się wyrównuje i nic się nie da wyczuć.
W twoim wypadku trzeba tak czy siak robić serwis. Olej 2,5 (aby nie Motorex bo ma zanizoną numeracje i bardziej można go uznac za 5W) ciśnienie 230psi. Na YT RS opublikował piękny tutorial i z jedna prawa ręka powinieneś to ogarnąć
A jeszcze lepiej zrobic sobie wentyl samochodowy. Wentyl z dętki wystarczy nagwintować narzynką 6mm a w korku od zbiorniczka powiększyc otwór i tez gwint 6mm. Skręcasz to na klej dwuskładnikowy typu poxipol albo do spawania na zimno i działa perfekt. Dodam że jest to demontowalne bo po mocniejszym podgrzaniu jakoś u mnie ten klej póścił. Warto też do nowego wentyla wkręcić oryginalny wkład bo jest przystosowany do wysokoch ciśnień.
Ja mojego vivida właśnie przetestowałem. I on także puka ale tylko i wyłącznie z powodu dwuprzepływowego odbicia jest różnica między tłumieniem w różnych częściach skoku i wystepuje takie lekkie głuche pukanie, natomiast nie przeszkadzające wcale. W sumie to nawet trudno to nazwać pukaniem ale komuś faktycznie ktos mógłby to uznac za usterkę. Można to całkowicie wyeliminować skręcajac regulacje na imbusa na maxa. Wtedy tłumienie w całym skoku się wyrównuje i nic się nie da wyczuć.
W twoim wypadku trzeba tak czy siak robić serwis. Olej 2,5 (aby nie Motorex bo ma zanizoną numeracje i bardziej można go uznac za 5W) ciśnienie 230psi. Na YT RS opublikował piękny tutorial i z jedna prawa ręka powinieneś to ogarnąć
Tak dla wyjaśnienia.. bo sprawa trochę dziwna. Zamówiłem olej i tą przejściówkę ale okazało się, że wystarczyło spuścić z niego powietrze i napompować ponownie żeby zaczął normalnie działać. Dzisiaj go sprawdziłem w terenie i wszystko elegancko pracuje tak jak powinno, nic nie stuka ani puka.. Damperek miodzio