Rower do street'u / fr

Paul
Posty: 3656
Rejestracja: 07.07.2004 05:21:01
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Paul »

pietryna pisze:Tzn. oczywiście jeśli rower streetowy to pełny sztywniaczek na kółkach 24", a fr to full co najmniej 160/160 skoku to rzeczywiście nie da się porównać.
sam sobie odpowiedziałeś.

Spaced co do Sody to nie wiem nic o tej ramie, dałem ją jako przykład małego fulla.

Ryżu - z tego co mówisz to najlepiej dla Ciebie będzie jak poszukasz hardtaila na kołach 26 i z amorem ok 100mm ewentualnie jeżeli nie zależy Ci na niższych kosztach to krótki full pokroju Dartmoor Shine lub wspomniany NS Soda (to tylko przykłady, wybór którejś z nich to osobny temat). Do tego jeden hamulec na tył, w miarę możliwości singlespeed. To powinno być dla Ciebie najbardziej uniwersalne - amor z przodu o małym skoku nie będzie przeszkadzał aż tak w streecie a zawsze trochę odciąży nadgarstki.
niewidzilny
Posty: 218
Rejestracja: 01.09.2009 19:01:06
Lokalizacja: Koleczkowo/Gdynia
Kontakt:

Post autor: niewidzilny »

Paul pisze:amor z przodu o małym skoku nie będzie przeszkadzał aż tak w streecie a zawsze trochę odciąży nadgarstki.
Mysle ze po przesiade z BMX nie bedzie problemu z obciazonymi nadgarstkami
Paul
Posty: 3656
Rejestracja: 07.07.2004 05:21:01
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Paul »

niewidzilny pisze:Mysle ze po przesiade z BMX nie bedzie problemu z obciazonymi nadgarstkami
no przy bunny hopach nie ale jak kolega zapragnie jednak liznąć tego fr i wtoczy się na jakiegoś dropa to może być gorzej, poza tym stawy i tak dostają, moim zdaniem to niepotrzebne przeciążanie.
oliano_italiano
Posty: 271
Rejestracja: 24.03.2009 21:49:07
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: oliano_italiano »

//od moderatora:
wg regulaminu nie zamieszczamy ofert w postach, jako że wdrażane jest nowe forum będzie to ulgowo potraktowane, jest jeszcze e-mail a jak nie to można poprosić o gg czy inny kontakt do kogoś i tam sie dogadywać a nie wstawiać listy części, następnym razem polecą ostrzeżenia.

//Paul
gg: 5838449
michalnz
Posty: 1156
Rejestracja: 29.10.2009 19:54:21
Lokalizacja: Nowy Żmigród/Krakow
Kontakt:

Post autor: michalnz »

Będzie test ostrzeżeń :D
Nie da się połączyć streetu i fr według mnie i jesli chcesz zastosować jakiś środek, to w obu sprawach wyjdzie kiepsko.
Może sztywniak + pike?
michalnz.pinkbike.com
www.nocuje.net
ryżu_
Posty: 114
Rejestracja: 23.02.2011 00:24:43
Kontakt:

Post autor: ryżu_ »

@Paul- dzieki za konkret!

Co sadzicie nt tego co swym linkiem wskazal niewidzilny? Moze gdyby po czasie dołożyć na przód jakies 100mm to ogarnęło by to street i dirt?
Paul
Posty: 3656
Rejestracja: 07.07.2004 05:21:01
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Paul »

Niestety zgodnie z regulaminem musiałem trochę tu zrobić porządku od ogłoszeń jest giełda lub nawet podpisy, a poza PW są inne drogi kontaktu, że ta aktualnie nie działa dlatego upominam, pamiętajcie, że na forum chodzi o doradzanie a nie składanie ofert komuś kto szuka sprzętu.
ryżu_
Posty: 114
Rejestracja: 23.02.2011 00:24:43
Kontakt:

Post autor: ryżu_ »

Co mozecie powiedziec o NS Suburban 10 singlespeed wystawionym na a****o?
I tak samo Specialized P2?
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Z tego P2 wywaliłbym tylko korbę bo jest tragiczna. Sama z siebie mi się obrobiła na osi suportu. No i opony 70a to nie jest dobry strzał chyba. O spinerze i cenie nie będę nic mówił bo nie wiem tak naprawdę czy dałbym tyle za ten rower. Do 3000zł wg mnie wygrywa under zone II.

Ja osobiście bym coś na używkach składał(bo wiem co chce) ale no... nie będę ci szukał okazji raczej. To już musisz sam zrobić.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Wolalbym tego suba ale daj tam amor.
ryżu_
Posty: 114
Rejestracja: 23.02.2011 00:24:43
Kontakt:

Post autor: ryżu_ »

Zastanawialem sie nad zlozeniem z uzywek, jednak nie znam sie na kompatybilnosci i boje sie ze wpakuje sie w jakies bagno.


Co do tego suba to wlasnie chcialem zalozyc mu jakis amorek na przod, ale nie wiem czy jest sens pchać się w ten bike.
niewidzilny
Posty: 218
Rejestracja: 01.09.2009 19:01:06
Lokalizacja: Koleczkowo/Gdynia
Kontakt:

Post autor: niewidzilny »

PM nie dziala wiec jestem zmuszony tutaj pisac. Jak chcesz amorek zamontowac na 9 mm to tylko widel wymieniasz bez zadnych zbednych mkodyfikacji ;p Widel jest nowy to tez latwiej sprzedaz.
ryżu_
Posty: 114
Rejestracja: 23.02.2011 00:24:43
Kontakt:

Post autor: ryżu_ »

Co sądzicie o zakupie takiego http://allegro.pl/i1465238570.html zestawu i wyposażeniu go w reszte osprzetu? Ile $$ może kosztować skompletowanie całości powiedzmy chwilowo na sztywnym widelcu?

I jak to się ma do NS Holy:
Kierownica : Ns Jalapeno
Mostek : Ns quark
Koło przód : Piasta dartmoor , obręcz author , szprych dt silve
Koło tył : Ns coaster ss pro fioletowa , S type 24 , Dt black
Korba : Primo Powerbite ,
Suport : Dartmoor .
Pedały : Dartmoor plastik
Gripy : Primo martinez

oraz do http://allegro.pl/i1460484662.html
niewidzilny
Posty: 218
Rejestracja: 01.09.2009 19:01:06
Lokalizacja: Koleczkowo/Gdynia
Kontakt:

Post autor: niewidzilny »

ryżu_
ta rame ma moj kolega i nie nadaje sie kompletnie do streetu. Mozna wyposazyc rower w dobre czesci i gorsze. Ale od razu lepiej juz kupic lepsze bo nie bedzie problemow z katowaniem czegokolwiek. Ile bedzie kosztowac ? Szczerze nie chce mi sie liczyc szukac itp Moglbys zobaczyc na przyklad na jakiejs rowerowej stronce np rowerowy.com ile by cie wyniosly czesci z tego Holy albo z mojej subki. Ale nie ma co pakowac sie w Core
oliano_italiano
Posty: 271
Rejestracja: 24.03.2009 21:49:07
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: oliano_italiano »

niewidzilny mozesz mi powiedziec dlaczego nie nadaje sie do streetu ?
Mimo ze jest to moja aukcja i nie mam w zwyczaju naklaniac ludzi do czegos, co nie jest do czegos odpowiednie, to uwazam ze Core poradzilby sobie w streecie. Ludzie nieraz skladali rowery na NS Bitch i nie narzekali, a Corowi do Bitcha niedaleko.
Tak czy owak ostateczna decyzja nalezy do ryżu_
gg: 5838449
ryżu_
Posty: 114
Rejestracja: 23.02.2011 00:24:43
Kontakt:

Post autor: ryżu_ »

Z każdym postem coraz trudniej podjąć decyzje ;) czy ktoś moze mi napisać do czego została stworzona każda z ram: core, Holy, suburban? Moze to rozjasni trochę sytuacje.
niewidzilny
Posty: 218
Rejestracja: 01.09.2009 19:01:06
Lokalizacja: Koleczkowo/Gdynia
Kontakt:

Post autor: niewidzilny »

oliano_italiano pisze:uwazam ze Core poradzilby sobie w streecie
Mozna skakac na tescowych rowerach ale po co skoro mozna miec bardziej odpowiednie rowery na ktorych bedzie sie o niebo lepiej jezdzilo. Tak samo z Core co zrobiles BH i juz uwazasz ze sie nadaje ? Tak wiec nie tylko moim zdaniem ale pewnie i wiekszosci lepiej kupic cos co lepiej sie sprawdzi tak wiec uzywac zgodnie z przeznaczeniem a street i Core to bzdura. Podsumowujac
Core = niech bedzie FR
Ns Holy i Ns suburban = street
I tyle w tym temacie
EDIT: zapomnialbym jezdzilem na Core i stad moja opinia
oliano_italiano
Posty: 271
Rejestracja: 24.03.2009 21:49:07
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: oliano_italiano »

niewidzilny ale z tego co widze, to temat dotyczy roweru fr/street. Czyli podajac autorowi rame do streetu tez sie troche mija z celem wzgledem fr. Mysle ze Core lepiej sobie poradzi ze streetem, niz Holy czy Suburban z fr ;)
gg: 5838449
ryżu_
Posty: 114
Rejestracja: 23.02.2011 00:24:43
Kontakt:

Post autor: ryżu_ »

A która rama nadaje się do street/dirt?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość