Fox 40 2010 vs Fox 40 2011 KASHIMA COAT

Vin_OSW
Posty: 3652
Rejestracja: 01.12.2008 00:40:00
Lokalizacja: Москва
Kontakt:

Post autor: Vin_OSW »

Spaced pisze:Dalej sa 3 (albo 4 jesli kowa tez otwarta, nie pamietam tego) opcje na amora z otwartą.
Marcok, Bos, (może) Kowa i co jeszcze? ;)
slayer90
Posty: 131
Rejestracja: 24.03.2011 23:10:59
Kontakt:

Re: Fox 40 2010 vs Fox 40 2011 KASHIMA COAT

Post autor: slayer90 »

10 kwietnia kupie amorek zaraz po wypłacie jeszcze nie wiem co to będzie ale chyba ta 2011 bez Kashimy, jako tako wychodzi najlepiej cenowo.
Patrzyłem tez za 888 biały z niebieskimi lagami ale tylko z USA znalazlem po 3200zł ale nie mogę ich w EU znaleźć .

A mam jeszcze pytanko trochę offtopic ale czy nie można tam wlać troszeczkę więcej oleju ?? niż serwis zaleca - gdzieś czytałem że nieautoryzowane serwisy to robią. ( według mnie to tam miejsca jest na więcej niż 50ml.
A poza tym FOX zaleca dolewanie ( nasączanie gąbek ) oleju poprzez zsunięcie uszczelki po ladze do góry bez żadnego rozkręcania - nawet jest filmik na youtube jak to zrobic
Jo
Godryk
Posty: 233
Rejestracja: 16.06.2007 11:59:06
Kontakt:

Post autor: Godryk »

Spaced W foxie wcale nie ma jakiegoś problemu z syfieniem się oleju smarującego... tak szczerze to gdy po 3 mies od zakupu po raz pierwszy wymieniałem olej smarujący ku mojemu zdziwieniu okazało się ze w ladze z tłumikiem jest on czyściutki (w ladze ze sprężyną zawsze te opiłki się tworzą i to one głównie zasyfiają olej) a dodajmy do tego ze amor był używany w naprawdę syfnych warunkach (chyba wszyscy pamiętamy zeszłoroczny maj a potem deszczowe fatum na zawodach) Do tego uszczelki trzymają się całkiem nieźle. Jeśli chodzi o awarie które wymieniłem w wcześniejszym poście to są one dość powszechne (spora część qumpli posiadających foxy je miała) a dodam ze przynajmniej w moim przypadku kondon wyszedł mimo ze jeżdżę na 12 klikach HSC 8 LSC
a sprężynę mam dobrana wręcz idealnie a tą awarię przypisuje się mitycznie właśnie złym ustawieniom. Mimo tych wad nie zamienił bym swojego Foxa na nic innego (no możne z wyjątkiem Bosa ;) )
slayer90
Posty: 131
Rejestracja: 24.03.2011 23:10:59
Kontakt:

Re: Fox 40 2010 vs Fox 40 2011 KASHIMA COAT

Post autor: slayer90 »

czyli ten nowy Fox z 2011 powinien być bez awaryjny tak jak to pisze na Cult bikes i czytałem na innych forach.

Oczywiście nie wieżę aby coś było wieczne ale takie coś jak uszczelkę czy zimering mogę wymienić sam.
Czyli po waszych wypowiedziach przekonuje się jednak do tego z 2011.

Dzieki
Jo
wojtasu
Posty: 3540
Rejestracja: 16.04.2008 12:50:13
Lokalizacja: Tarnowskie Góry / Katowice
Kontakt:

Post autor: wojtasu »

Tutaj nieco o Kashimie prosto od Foxa:
Powłoka pokrywająca aluminiowe części ślizgowe, która posiada mikropory (70 miliardów na cm2) wypełnione dwusiarczkiem molibdenu. Taka powłoka znacząco redukuje tarcie ślizgowych elementów amortyzatorów a dodatkowo jest 4-krotnie twardsza i mniej podatna na ścieranie niż tradycyjnie stosowane powłoki, a także bardziej odporna na korozję. Wyróżniający się złoty wygląd jest tylko elementem ubocznym powłoki Kashima Coat. Ta technologia znalazła już szerokie zastosowanie w amortyzacji samochodowej i motocyklowej. Fox testował tą powłokę na prototypowych amortyzatorach od 2 lat, a zawodnicy teamowi chwalili dużo większą czułość i szybkość reakcji takich amortyzatorów, a także odporność goleni na zarysowania podczas jazdy w błotnistych warunkach.
wymiot8
Posty: 161
Rejestracja: 29.04.2006 10:11:25
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: wymiot8 »

Chciałem dodać że nie uważem foxa za cud techniki, tylko za amor ktory wymaga tyle samo opieki co wszystkie inne bez kapieli olejowej. Czyli boxxer, travis, dorado, nowe 888 jeśli sie nie myle. Wybacz Spaced że na Ciebie wyleciałem, ale wiem że cieszysz się dużym autorytetem na tym forum i przez nieścisłości mogłby powstać mit że foxy są beee.
btw. obilo mi sie o uszy ze w 888 trzeba te shimy co kilka jazd dokrecać bo sie moze rozsypac tlumik, miał z tym ktos do czynienia?
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

888 nadal ma kąpiel i raczej szybko z niej MZ nie zrezygnuje.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Godryk pisze:Spaced W foxie wcale nie ma jakiegoś problemu z syfieniem się oleju smarującego... tak szczerze to gdy po 3 mies od zakupu po raz pierwszy wymieniałem olej smarujący ku mojemu zdziwieniu okazało się ze w ladze z tłumikiem jest on czyściutki (w ladze ze sprężyną zawsze te opiłki się tworzą i to one głównie zasyfiają olej) a dodajmy do tego ze amor był używany w naprawdę syfnych warunkach (chyba wszyscy pamiętamy zeszłoroczny maj a potem deszczowe fatum na zawodach) Do tego uszczelki trzymają się całkiem nieźle. Jeśli chodzi o awarie które wymieniłem w wcześniejszym poście to są one dość powszechne (spora część qumpli posiadających foxy je miała) a dodam ze przynajmniej w moim przypadku kondon wyszedł mimo ze jeżdżę na 12 klikach HSC 8 LSC
a sprężynę mam dobrana wręcz idealnie a tą awarię przypisuje się mitycznie właśnie złym ustawieniom. Mimo tych wad nie zamienił bym swojego Foxa na nic innego (no możne z wyjątkiem Bosa )
Bylem pare razy przy otwieraniu foxa i magiczny model musiałes miec ;) Zwykle wylewa sie tych pare drobin syfu. Ale ubiegłoroczny maj tez mnie zdziwil bo w moim boxxie o dziwo tez był relatywnie czysty olej.
Vin_OSW pisze:Marcok, Bos, (może) Kowa i co jeszcze?

Avalanche ;)
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=30261

Kupuj i ciesz się jazdą. :D



Spaced przestań z tymi tłumikami avalanche wreszcie. Parę dni tego używasz, teoretyku.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

EZrider pisze:Spaced przestań z tymi tłumikami avalanche wreszcie. Parę dni tego używasz, teoretyku.
No dobra masz racje, tłumiki avalanche nie maja kąpieli olejowej. Jestem teoretykiem i musze pojezdzic 2 lata zeby to odkryć. Uwielbiam jak zawsze odnosisz sie do moich wypowiedzi, które z długoscia jazdy nie maja nic wspolnego ;)


btw. Polecasz mu 888rc3 09 za 3500zl? Jak za taka kase moze miec 888 rc3evo ti 2010 nowe? To ja wole byc teoretykiem niz miec takie rozsądne pomysły.
lospzl37b
Posty: 29
Rejestracja: 20.03.2011 22:46:07
Kontakt:

Re: Fox 40 2010 vs Fox 40 2011 KASHIMA COAT

Post autor: lospzl37b »

kashima coat przetestowalem w warunkach gorskich na 32, bez obrazy ale wole moja 36-tke 2009 bez tego cudactwa, oczywiscie, to osobista opinia. Mialem doswiadczenia z fox-ami przed kashim-a i wedlug mnie to troche zabieg marketingowy fox-a.... ale ja nie jestem ekspertem, pisze tylkko to co czuje.
Timmy17
Posty: 78
Rejestracja: 08.02.2005 10:03:45
Kontakt:

Post autor: Timmy17 »

tez mi sie wydaje ze 3700 za nowego foxa 40 2011 to ciekawsza oferta niz 3500 za 2 lata starsze 888
Vin_OSW
Posty: 3652
Rejestracja: 01.12.2008 00:40:00
Lokalizacja: Москва
Kontakt:

Post autor: Vin_OSW »

lospzl37b pisze:kashima coat przetestowalem w warunkach gorskich na 32, bez obrazy ale wole moja 36-tke 2009 bez tego cudactwa
Hahaaah, nie ma to jak porównywać amor XC z amorem do FR :lol:
EZrider pisze:Kupuj i ciesz się jazdą. :D
Skucha ;)

A tak ogólnie jaka jest różnica między RC3 a RC3 evo? ;)
SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »

Vin_OSW tłumik evo jest rozbieralny, ten link powinien tutaj trafić zamiast 888 2009
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=54740
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

SeraaX pisze:Vin_OSW tłumik evo jest rozbieralny, ten link powinien tutaj trafić zamiast 888 2009
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=54740
Z tego co pamietam to tez róznica w wadze 400g ma evo 2011 nad rc3 ti 2009 ;)
Vin_OSW
Posty: 3652
Rejestracja: 01.12.2008 00:40:00
Lokalizacja: Москва
Kontakt:

Post autor: Vin_OSW »

SeraaX pisze: tłumik evo jest rozbieralny
mi bardziej chodzi o pracę ;)
SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »

Spaced tak jest, katalogowo rc3 2009 to 3,6kg, a 2011 3,2kg.
Vin_OSW praca już zależy do użytkownika, mi zawsze 888 się podobały, a jak masz rozbieralny tłumik to z normalnymi regulacjami i ustawieniem shimów możesz ustawić to jeszcze lepiej.
lospzl37b
Posty: 29
Rejestracja: 20.03.2011 22:46:07
Kontakt:

Re: Fox 40 2010 vs Fox 40 2011 KASHIMA COAT

Post autor: lospzl37b »

Vin_OSW pisze:
lospzl37b pisze:kashima coat przetestowalem w warunkach gorskich na 32, bez obrazy ale wole moja 36-tke 2009 bez tego cudactwa
Hahaaah, nie ma to jak porównywać amor XC z amorem do FR :lol:
EZrider pisze:Kupuj i ciesz się jazdą. :D
quote]
Przepraszam, ze nie na temat, ale kolega uproscil i to bardzo.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość