Co to jest?
Co to jest?
Kumpel podesłał mi pewną ciekawą licytację na allegro
http://allegro.pl/amortyzator-noleen-ra ... 27566.html
Wie ktoś na jakiej zasadzie to działa, po co jest slot na baterie i w ogóle czemu to ma służyć oprócz temu, że ma być przednim widelcem?
http://allegro.pl/amortyzator-noleen-ra ... 27566.html
Wie ktoś na jakiej zasadzie to działa, po co jest slot na baterie i w ogóle czemu to ma służyć oprócz temu, że ma być przednim widelcem?
http://www.neebu.net/~khuon/cycling/bik ... shock.html
To na papierze bo recenzji zbytnio pochlebnych nie zbiera to cudo
To na papierze bo recenzji zbytnio pochlebnych nie zbiera to cudo

http://spinacz86.pinkbike.com/
To jest amortyzator pantogarfowy jeden z najbardziej znanych i kozackich amorków jakie produkowano, cukierek! Co do wybierania podobno według użytkowników pracowało to bardzo fajnie i było bardzo czułe co do wagi z powietrznym damperem było lżejsze niż 3/4 amortyzatorów do XC. Gdzieś kiedyś czytałem polski test tego ustrojstwa. Ahh chciałbym tego amorka mieć!!!
Co do Crosslink Smart Shock2'a nie mam pojęcia ani danych. Wiem że jest to perełka jakich mało!
Co do Crosslink Smart Shock2'a nie mam pojęcia ani danych. Wiem że jest to perełka jakich mało!
http://www.facebook.com/13bikes
http://tnij.org/7pfafp4 Satanistyczna Kosa FR
http://tnij.org/7pfafp4 Satanistyczna Kosa FR
Rarytasik ! Co do pracy pantografow to miałem kiedyś okazję chwile pojeżdzic na AMP; ( konstrukcja nieco inna ale idea ta sama) wrażenie było niesamowite, amor dosłownie łykał gałązki na ścieżce. Nie wiem czy jaki kolwiek teleskop może sie z tym równać. Do tego waga i bez porównania wieksza sztywność. Jedyne wady to skomplikowanie konstrukcji i jednak większa podatność na uszkodzenia. A co do Smart Shocka to nie pamiętam szczegółów ale tłumik miał piezoelektryczny zawór który reagował na szybkość przepływu oleju dobierając wartość tłumienia jakby z wyprzedzeniem.
Czujnik w trakcie jazdy odczytuje prędkość tłoka oraz lokalizację i wysyła dane do układów elektronicznych. Układ zwraca sygnał do zaworu piezo, reguluje zawór w celu zwiększenia lub zmniejszenia przepływu oleju. Rezultatem jest zwiększony kontakt opony z ziemią. Amortyzator sam dostosowuje się do trasy po której się poruszamy.
Standardowa bateria trzyma 20 godzin.
Standardowa bateria trzyma 20 godzin.
-
- Posty: 661
- Rejestracja: 17.02.2009 12:39:29
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości