Widelec: Marzocchi 66 RC2X 2007, 180mm
Damper: Elka Stage 5 2009 (241mm 3") + Sprężyna Ti Nuke Proof 300lbs
Kierownica: Spank Spike 777

Mostek: Answer Rove DJ (50mm)

Gripy: Dartmoor Race

Barendy: Dartmoor Icon
Stery: Acros AiX-03
Top Cap: KCNC

Siodło: Boplight Team

Sztyca: Easton EA-50

Zacisk: KCNC Clamp
Korby: Shimano SLX

Support: Shimano SLX

Zębatka: Shimano FC-M581 (Deore LX) 36t + SLX 22t
Rockring: Shimano SLX

Łańcuch: Dartmoor Squadro 9:arrow: Connex 908 (x2)
Pedały: HT AE02
Napinacz: Canyon Chainguide
Przerzutka tył: SRAM X-9 GS
Przerzutka przód: Shimano SLX
Manetki: SRAM X-7 Trigger

Kaseta: SRAM PG-990 11-32
Koło przód:
Obręcz: Mavic EX-721

Piasta: SunRingle Demon

Szprychy: DT Champion

Nyple: Sapim Polyax (Alu)
Opona: Maxxis Minion DHF 2,5 3C EXO

Dętka: Maxxis Flyweight 1.90-2.125
Koło tył:
Obręcz: Mavic EX-721, 32H, 26"
Piasta: Sun Ringle Demon X-12 (142mm), 32H
Szprychy: DT Champion

Nyple: Sapim Polyax (Alu)
Opona: Maxxis Minion DHF 2,5 EXO

Dętka: Maxxis Ultralight 1.90-2.125
Hamulec przód:
Klamka: Avid X-0 2012
Zacisk: Avid X-0 2012
Klocki: EBC Gold
Tarcza: Baradine DB-06 203mm
Hamulec tył:
Klamka: Avid X-0 2012
Zacisk: Avid X-0 2012
Klocki: EBC Gold
Tarcza: Baradine DB-06 203mm
Modyfikacje:
-customowe tulejki do dampera z wewnetrznym smarowaniem wykonane w Vario Bike.
-sruby z nierdzewki.
-sruby alu Dartmoor do przelotek pancerzy
-podmieniona polowa wozka przerzutki z X-9 na X-7
W planach:
-jezdzic
-troche srubek alu
Waga: 16,6kg (wazone z Maxxis Minion DHF 2,5 2-ply)
Podziekowania dla sklepu MBIKE.PL i Hadronsport za czesci oraz dla Tibora Simai za wszelkie rady dotyczace tego projektu.
(nie wszystkie zdjecia aktualne):








Rower w akcji:

GEO:
Seat tube length - 490mm
Seat tube angle - 72,2°
Head tube length - 145mm
Head tube angle - 65,7°
Bottom bracket Offset - +22mm
Chainstay length - 425mm
Top tube length - 613mm
Fork installation length - 568mm
Front fork travel - 180mm
Rear shock travel - 180mm
Stand-over height - 796mm
Shock length - 240/76
Wheel base - 1160mm