Boxxer Race 2008 motion control

speedy
Posty: 364
Rejestracja: 14.08.2006 17:18:42
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Boxxer Race 2008 motion control

Post autor: speedy »

Boxxer Race 2008
Mam pytanie odnośnie motion control w ww.modelu.
Jak będzie reagował skręcony na maxa motion control, podczas skoku?
Amor ugnie się czy pozostanie sztywny?
Drugie pytanie dotyczy zmiany skoku, gdzieś czytałem że istnieje możliwość zmiany skoku z 203 na 178 mm? W jaki sposób?
HugO
Posty: 38
Rejestracja: 03.06.2011 15:15:12
Kontakt:

Re: Boxxer Race 2008 motion control

Post autor: HugO »

Zależy w którą stronę skręcisz motion control na maxa na - masz szybkie tłumienie powrotu a na + masz całkowicie zblokowany amor. Co do skoku rs jest chyba regulowany w środku za pomocą tulejek???
speedy
Posty: 364
Rejestracja: 14.08.2006 17:18:42
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: speedy »

A pośrednie zblokowanie? Tak do połowy?, wiem, ze jak na "-" to amor normalnie działa a na "+" to się blokuje ale zostaje tak ok 5 cm skoku.
ravfr
Posty: 1490
Rejestracja: 11.05.2006 20:09:53
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ravfr »

HugO pisze:Zależy w którą stronę skręcisz motion control na maxa na - masz szybkie tłumienie powrotu a na + masz całkowicie zblokowany amor
Motion to tłumienie kompresji, nie powrotu.
speedy ustawiasz jak Ci pasi , na pewno nie ma sensu jeździc z zablokowanym widłem.
Pudel
Posty: 101
Rejestracja: 26.04.2004 18:14:43
Kontakt:

Post autor: Pudel »

Speedy musisz miec cos nie tak z tlumiekiem albo masz za malo oleju bo nie powinno Ci zostac 5 cm skoku jak go skrecisz na max (czyli na +). Widel powinien byc wtedy sztywny.
HugO
Posty: 38
Rejestracja: 03.06.2011 15:15:12
Kontakt:

Re: Boxxer Race 2008 motion control

Post autor: HugO »

Jak ustawiasz na + amor wraca wolniej, jest twardszy i progresywny się robi jak ustawiasz na - wraca szybciej, bardziej miękki i jest liniowy bardziej.
freed
Posty: 1100
Rejestracja: 25.03.2006 12:42:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: freed »

Mylicie powrót z kompresją. Górna niebieska regulacja wolnej kompresji może być ustawiona max w pozycji numer 3 ( 3-ci klik ) później już działa jakby blokada skoku i nie radze na tym latać.
Ride 4 Fun ! Biatch !
quake
moderator
Posty: 2111
Rejestracja: 19.04.2004 14:55:53
Lokalizacja: Sosnowiec/Warszawa
Kontakt:

Post autor: quake »

Motion Control w modelu Race nie ma czegos takiego jak Floodgate.
Z tego tez powodu, amortyzator raczej sie nie ugnie, jesli skrecisz kompresje na max.

Mozna zrobic mala modyfikacje i za pomoca nakretki, wkreconej na pret w tlumiku MOCO, zrobic sobie wewnetrzna regulacje Floodgate. Wtedy, dzieki temu, ze obudowa tlumika MOCO to po prostu twarda, plastikowa sprezyna, mozna jezdzic na calkowicie skreconej kompresji - tak jak w modelach Team i WC.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości