Witam,
niedawno zmieniłem ramę, w serwisie nabiłem stery, montuję amortyzator, wszystko skręcam, lecz po pewnym czasie luzuje mi się wszystko. Stert mają lekki luz (miski ok, trzymają się mocno, ale reszta).
I tu pytanie: czego jest to wina? Za słabo przykręconego mostka do rury sterowej, niestabilnej gwiazdki? Taka banalna rzecz, ale nie mogę sobie poradzić. Jak mocno skręcać mostek z rurą sterową?
Będę wdzięczny za pomoc.
[stery, amortyzator] Montaż amortyzatora - luźne stery
Re: [stery, amortyzator] Montaż amortyzatora - luźne stery
Lub ta czesc która jest nabita na sterówke w amorze jest luźna..
Tak jak pisze Vin_OSW, najpierw sprawdz czy kapsel faktycznie opiera sie o rure sterowa, potem czy kulki (jesli masz lozyska kulkowe) sa odpowiednia strona umeiszczone. Wszystko skrecasz zaczynajac od samej gory idac na dol, osobiscie polecam dosc mocno poskrecac. A skrecajac coraz mocniej kapsel na samej gorze eliminujesz luzy, tylko pamietaj by nie wkladac w to, super mega duzo sily, bo tak jak ja wyrwiesz gwiazdke ze sterowki i podejdzie Ci pod sam kapsel, wiec robic trzeba to z wyczuciem.
Re: [stery, amortyzator] Montaż amortyzatora - luźne stery
Dzięki wszystkim za rady. Okazało się, że to wina wadliwych sterów, które fabrycznie miały luz. Pozdrawiam, Patryk.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość