dla tego nie ma co porównywać że Boxxów jeździ o niebo więcej niż 888 i przy skali porównania ilości 888 do Boxxerów mamy adekwatnie więcej zniszczonych RSów.
Te nasze wywody można prowadzić w nieskończoność
Jedna jak i druga strona ma swoje racje,jeździłem na obu i bardziej zadowolony jestem z boxxera,nie zniszczyłem żadnego i dla tego nie uważam żeby to było istotne.
do głównych plusów 888 można zaliczyć
+właściwości anody na górnych lagach wydaje się być trwalsza niż w RS
+łatwość serwisowania a do tego to że jak mu nie zrobi się serwisu nawet 2lata to i tak działa.
+działają zawsze czy zimno czy ciepło a RS zamula przy niskich temp. poniżej 0
+888 prawie nigdy nie puszczają oleju a w RS się zdarza.
do plusów Boxxera
+ super fajna praca w terenie dużo fajniejsza niż 888
+waga, jest o niebo niższa i rower staje się sterowniejszy
+prostszy mniej awaryjny tłumik w 888 jest prasowany i w razie czego sporo droższy niż w RS
+ łatwy serwis(lecz częstszy odnośnie smarowania goleni)
+ nowa oś łatwa i szybka w obsłudze
+bardzo dużo mostków zintegrowanych do wyboru czego nie ma przy Marcoku
+dostępność sprężyn
No ride... No Life...