Pchela
Posty: 3 Rejestracja: 28.07.2011 15:18:37
Kontakt:
Post
autor: Pchela » 28.07.2011 15:41:22
Rama : Kross Sign Ds 15''
Widelec : Duro Triple
Kierownica : Truvativ Hussefelt Rise 690mm
Mostek : Truvativ Hussefelt
Gripy : Dartmoor Race
Stery :VP-A74F
Siodło : K2
Sztyca : SP-209
Zacisk : Vp 31.8mm
Korby : Truvativ Hussefelt Howitzer
Support : Truvativ
Zębatka : Truvativ
Łańcuch : KMC Z 82
Pedały : VP-558
Napinacz : MT-94
Przerzutka : Shimano Acera
Manetka : Shimano
Kaseta : SRAM PG-830 11-32
Koło przód:
Obręcz : Alexrims DM24
Szprychy : CNspoke
Piasta : Joy Tech D041DSE
Opona : LONGUS 26x2,5
Dętka : Maxxis Downhill
Koło tył:
Obręcz : Alexrims DM24
Szprychy : CNspoke
Piasta : Joy Tech D142DSE
Opona : LONGUS 26x2,5
Dętka : DH
Hamulec przód:
Hayes Nine + Tektro 203mm
Hamulec tył:
Hayes Nine + Tektro 180mm
Banan725135650
Posty: 2379 Rejestracja: 17.07.2009 08:04:48
Lokalizacja: Węgierska Górka
Kontakt:
Post
autor: Banan725135650 » 28.07.2011 16:05:51
Jaki był sens zmiany fabrycznego Launch'a na Duro?
Mogłeś dołożyć
i kupić coś z głową
Pchela pisze: Szprychy: CNspoke
Z tego co widzę koła też pochodzą od fabrycznego Sign'a więc szprychy to na pewno nie CN Spoke a Sapim
A co do frameset'u to tutaj masz ode mnie mały bonusik:
19wojslo96
Posty: 159 Rejestracja: 23.10.2010 10:18:09
Lokalizacja: L-ny
Kontakt:
Post
autor: 19wojslo96 » 28.07.2011 16:19:14
Jak sie te opony sprawują. bo mam zamiar je kupić..
Nie obciera ci z tyłu opona o ramę?? Bo na ramie pisze że max szerokość to 2,35.
Pchela
Posty: 3 Rejestracja: 28.07.2011 15:18:37
Kontakt:
Post
autor: Pchela » 28.07.2011 16:24:37
Opony nawet spoko śmigam na nich około 4 miesiące i dalej dobrze się trzymają.
Na ramie pisze max size 2.35 ale 2.5 bez problemu wsadziłem trzeba tylko przeciskać przy montowaniu na v-breki.
Pchela
Posty: 3 Rejestracja: 28.07.2011 15:18:37
Kontakt:
Post
autor: Pchela » 28.07.2011 16:28:00
Launcha zmieniłem ponieważ wystąpił mały error mianowicie nie chciało mu się wogule pracować ,a kolega prawie sprzedawał duro więc kupiłem od niego za śmieszne pieniądze.
Z tymi szprychami masz chyba rację lecz parę było wymienianych na CN spoke ponieważ konik wpadł do szprych podczas kraksy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość