[Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual
[Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual
Ma ktoś manual do 66 SL1 ATA?
-
- Posty: 1357
- Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
- Kontakt:
Po co ci manual?
Czyżby coś ci się rozwaliło albo masz jakieś dolegliwości?
Napisz problem, a ci pomogę, 2 miesiące się z nimi borykałem..
http://www.pinkbike.com/photo/5384253/ ---> tu masz rozkręcone sl1 ata oraz rozkręcony PAR
Czyżby coś ci się rozwaliło albo masz jakieś dolegliwości?
Napisz problem, a ci pomogę, 2 miesiące się z nimi borykałem..
http://www.pinkbike.com/photo/5384253/ ---> tu masz rozkręcone sl1 ata oraz rozkręcony PAR
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual
Dzięki było mi to potrzebne do serwisu, który moje 66 już przeszły
Mam jeszcze pytanie jak je ustawiacie? Ja wymyśliłem, że w tłumiku, który ma kompresje i tłumienie powrotu (tłumik 56) daje podciśnienie a w drugim trochę ponad połowę z tego co zaleca producent. Miałem jeszcze problem z obniżaniem się ale wystarczyło dokręcić te śrubki po bokach korka.

Mam jeszcze pytanie jak je ustawiacie? Ja wymyśliłem, że w tłumiku, który ma kompresje i tłumienie powrotu (tłumik 56) daje podciśnienie a w drugim trochę ponad połowę z tego co zaleca producent. Miałem jeszcze problem z obniżaniem się ale wystarczyło dokręcić te śrubki po bokach korka.
-
- Posty: 1357
- Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
- Kontakt:
Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual
Tak dla upewnienia się PAR to ta przy regulacji skoku głowna to ta na dole a Rc2 to ta w tłumiku od kompresji i tłumienia powrotu?
Dzięki za odpowiedzi
Dzięki za odpowiedzi

-
- Posty: 1357
- Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
- Kontakt:
Par - jedyne na dole, główna to tak gdzie pokrętło ATA a rc2 - naprężenie wstępne.
tosiekDH Zapewne masz to denerwujące coś, że pracuje płynnie, ale dopiero jak jest już wciśnięty (podczas zjazdu) a gdy amorek jest wyciągnięty na 180mm (podczas jazdy) to trzeba większej siły żeby go wcisnąć na początku skoku. podciśnienie w rc2 nieweluje ci właśnie to zachowanie powietrznych amorków, a praca jest jeszcze bardziej podobna do sprężynowych amorków
tosiekDH Zapewne masz to denerwujące coś, że pracuje płynnie, ale dopiero jak jest już wciśnięty (podczas zjazdu) a gdy amorek jest wyciągnięty na 180mm (podczas jazdy) to trzeba większej siły żeby go wcisnąć na początku skoku. podciśnienie w rc2 nieweluje ci właśnie to zachowanie powietrznych amorków, a praca jest jeszcze bardziej podobna do sprężynowych amorków

http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual
Aha ok dzięki waże około 50 kg także ten 1 bar to troszkę zadużo
Ale myśle, że 70 psi będzie ok
Moje 66 miały serwis i na ślizgach był taki drobny piasek a w kadridżu (niewiem jak to się piszę zawsze się mylę) było dużo syfu (błoto itd...) to normalne?


-
- Posty: 1357
- Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
- Kontakt:
-
- Posty: 1357
- Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
- Kontakt:
Tak w skrócie..
1.pompujesz par
2. wciskasz 66 do oporu w dół
3.naciskasz wewnątrz wentyl po stronie rc2
4. puszczasz amorka, nie będzie chciał wyjść (podciśnienie)
5.pompujesz główną komore żeby ustawić twardość.
Pamiętaj, żeby główną więcej napompować, bo przy podciśnieniu na danym ciśnieniu które np. już próbowałeś i by było odpowiednie, to teraz będzie dużo miekkszy
1.pompujesz par
2. wciskasz 66 do oporu w dół
3.naciskasz wewnątrz wentyl po stronie rc2
4. puszczasz amorka, nie będzie chciał wyjść (podciśnienie)
5.pompujesz główną komore żeby ustawić twardość.
Pamiętaj, żeby główną więcej napompować, bo przy podciśnieniu na danym ciśnieniu które np. już próbowałeś i by było odpowiednie, to teraz będzie dużo miekkszy

Ostatnio zmieniony 30.07.2011 01:07:20 przez GgG, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: skrót nie skrut
Powód: skrót nie skrut
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual
diesel To PAR/główna/podciśnienie w RC2 czy PAR/podciśnienie w RC2/główna?
-
- Posty: 1357
- Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
- Kontakt:
Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual
Dzięki już zrobiłem
Par/główna/Rc2 podciśnienie zrobiłem jak 4 osoby go śdobiły 


Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual
@Vin_OSV <faceplam> jak tak zrobię to amor nawet jak na nim nikt nie siedzi ma 5cm sagu i gdfgdf pracuje... -.-
Ostatnio zmieniony 30.07.2011 01:08:39 przez GgG, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: na forum nie przeklinamy.
Powód: na forum nie przeklinamy.
HugO pisze:@Vin_OSV <faceplam> jak tak zrobię to amor nawet jak na nim nikt nie siedzi ma 5cm sagu i chujowo pracuje... -.-
Jakieś pytania?diesel2117 pisze:Pamiętaj, żeby główną więcej napompować, bo przy podciśnieniu na danym ciśnieniu które np. już próbowałeś i by było odpowiednie, to teraz będzie dużo miekkszy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości