Spec Demo 9 + Fox 40 do lekkiego dh?
Spec Demo 9 + Fox 40 do lekkiego dh?
Bardzo prosze o opinie na temat tego roweru...
http://allegro.pl/specialized-demo-9-dh ... 53870.html
Chce kupić rower do lekkiego DH- nie jakiegoś katowania...
Wygląda na to że rower jest w bardzo dobrym stanie... nie wiem jak z amorem?
Dzienx za podpowiedzi
http://allegro.pl/specialized-demo-9-dh ... 53870.html
Chce kupić rower do lekkiego DH- nie jakiegoś katowania...
Wygląda na to że rower jest w bardzo dobrym stanie... nie wiem jak z amorem?
Dzienx za podpowiedzi
Kto smaruje ten jedzie:D
Z tego co ja sie juz tu dowiadywalem o rozne sprzety to raczej nie polecalbym, zwlaszcza za taka kase mysle.
- Rame ci odradza bo peka (i faktycznie tak jest),
- amor - spore koszty serwisu.
W rejonie 7 000 mysle ze zlozylbys cos lepszego (wiem bo sam skladalem i znacznie bardziej wolalbym swoj sprzet niz ten
) takze wg mnie lepiej pomysl nad zloseniem czegos samemu.
- Rame ci odradza bo peka (i faktycznie tak jest),
- amor - spore koszty serwisu.
W rejonie 7 000 mysle ze zlozylbys cos lepszego (wiem bo sam skladalem i znacznie bardziej wolalbym swoj sprzet niz ten

Tak jak wspomnialem, pisalem tylko o tym, co sam sie dowiedzialem z tego forum (bo myslalem nad foxem i wybor padl wtedy na Boxxera). Nie mowie ze wszyscy tak pisza, ale wiecej odpowiedzi uzyskiwalem z tym, ze sporo na serwis trzeba wydac.BikerJG pisze: GEORGE napisał(a):"- amor - spore koszty serwisu."
Glupoty gadasz, jak przeserwisujesz kiedys fox-a napisz, teraz nie wiesz o czym piszesz.
Podobnie z rama, sam nad nia kiedys myslalem i zdecydowana wiekszosc mi ja odradzala z powodu pekniec.
Jakby nie bylo to mysle, ze warto jednak pomyslec nad zlozeniem czegos samemu.
biorąc pod uwagę że rama jest mało używana więc pęknięć raczej być nie powinno zwłaszcza że jak pisałem wcześniej chce rower do lekkiego DH... więc pewnie i tak wyskocze kilka razy w roku troche pozjezdzać... co bym musiał w tym damperze zmienić? kto robi taki "tuning" i ile to kosztuje?
Kto smaruje ten jedzie:D
Tak tylko jak chłopak nie ogarnia to na pewno na poczatek bedzie sam serwisowac Foxa... Inna sprawa, ze stare foxy były takie bezawaryjne...EZrider pisze:GEORGE pierdzielisz, wracaj do pokeballa.
Badur - chcesz kupic rower teraz czy na przyszły sezon? Bo na jesieni beda super okazje i wyprzedaże. Lepiej mozesz trafic.
GEORGE napisał(a):"- amor - spore koszty serwisu."
Glupoty gadasz, jak przeserwisujesz kiedys fox-a napisz, teraz nie wiesz o czym piszesz.
Glupoty gadasz, jak przeserwisujesz kiedys fox-a napisz, teraz nie wiesz o czym piszesz.
EZrider pisze:GEORGE pierdzielisz, wracaj do pokeballa.
Czytajac post autora mozna stwierdzic, ze nie ma pojecia o sprzecie, a tym bardziej o serwisowaniu amortyzatora, dlatego BikerJG nie spinaj sie. Poczatkujacemu trzeba przedstawic mysle wszystkie aspekty, a np w cult-biku to nie malo zaplaci chyba za serwis foxa.Spaced pisze:Tak tylko jak chłopak nie ogarnia to na pewno na poczatek bedzie sam serwisowac Foxa...
Chyba chyba chyba chyba... Serwis fox-a 130zl, serwis boxxera 110zl.GEORGE pisze:a np w cult-biku to nie malo zaplaci chyba za serwis foxa.
I z Foxem i z Boxxerem sobie poradzisz jesli jestes troszke ogarniety. Malo tego w sieci jest pelno manuali.Mafin pisze:Boxxer też chyba łatwy w serwisie nie jest (nie wiem ale tak mi się zdaje z wypowiedzi)
Vuelta Rodi DH uhuhuh ale się uśmiałem. Serio śmiechowe koła.
http://allegro.pl/giant-glory-2009-fr-g ... 50074.html
Rower w dobrym stanie, od ogarniętego człowieka.
http://allegro.pl/giant-glory-2009-fr-g ... 50074.html
Rower w dobrym stanie, od ogarniętego człowieka.
Nie licząc części typu uszczelki etc. za które sobie liczą nieźle czesto. Walczysz o ten rower jakbyś sam go sprzedawał. A co do łatwości serwisu to sam pamietam jakies wpadkowe Foxxy miałes. Do tego ogarnij, ze to jest starszy rocznik, pewnie koło tego co rama, a one lubiły sie zepsuć znacznie bardziej niz te nowsze. A jak juz sie psuły to koszty były i wymagało to wiecej wiedzy niż wylac/zalać.BikerJG pisze:Chyba chyba chyba chyba... Serwis fox-a 130zl, serwis boxxera 110zl
Dokładnie. Ba ceny po sezonie spadną i ludzie bedą sprzeadawać uzywki to pewnie i lepsze okazje sie trafi. Do tego jakby dopłacic troche (albo jak euro zacznie spadac a nie drozec) to za 2k euro masz canyona na foxie przód i tył. Zapytaj disbrainera na tym forum jak mu sie na ramce jezdzi.GgG pisze:To demo stało bardzo długo na allegro właśnie za coś około 5tyś, widocznie zmieniło właściciela i teraz nowa cena... Za 5tyś dostaniesz nowego big hita ze sklepu, scotta fr30, poszukaj troszkę.
Re: Spec Demo 9 + Fox 40 do lekkiego dh?
1. Jestem nowym posiadaczem tematycznego roweru
2. Rower pomimo wieku jest praktycznie nowy, nie używany, rama nie jest malowana jak to niektórzy bajkopisarze produkowali, nie jest nawet poobijana. Nigdy nie była w górach.
3. Fox chodzi jak marzenie - również nie używany - praktycznie zero zadrapań, płynna praca. Jedyny problem to brak pełnej regulacji, który został usunięty 3mm podkładką pod mostkiem. Ewentualny serwis - przewiduję w granicach ok 200zł ze zmianą uszczelek (być może ze starości)
4. Hamulce na początku nie hamowały - bo A. Tarcze były usyfione, B. Klocki (nie dotarte), same zaciski, klamki - NOWE.
5. Nowe X.0 wraz z kasetą
6. Za długi łańcuch - skrócony o 2 ogniwa - bo ocierał o wózek przerzutki - przeżynając go
7. Zatarte/uszkodzone łożysko rolki napinacza - wymiana obu dla równowagi (5zł sztuka)
8. Luzy na suporcie - źle złożone
9. Luz na ramie - odkręcona nakrętka
10. W sumie serwis po zakupie ok 150zł, cena zakupu 6K
Nie żałuję ani złotówki - fun jaki daje ten rower jest nie do opisania, do tego jako początkującemu - czuję że da mi go jeszcze +100 do końca sezonu.
Nigdy nie widziałem tak wyraźnie i ostro od tak dużej dawki adrenaliny po pierwszym zjeździe w Koninkach.
Może i obręcze śmiechowe (opony Spec S-Works 2,7 trochę już popękane ze starości), ale na chwilę obecną spełniają moje niewygórowane potrzeby w ich materii.
Ciężar - duży - ale ze mną na pokładzie 110kg jaka to różnica (3-4kg mniej czy więcej)
Rama - gdzieś mam że pęka - jeżeli będę w stanie ją zakatować (bo sama z siebie nie pęknie) będę wtedy na etapie kupowania czegoś nowocześniejszego. Demo 9 to już legenda. (aha z info wyczytanych na forach zagranicznych. Te ramy pękają jak nie szanuje się sprzętu - wszelkie luzy na tulejach i łożyskach w zawieszeniu obciążają koszyk dampera )
+
Rama
Hamulce Saint
Korby
Amortyzator
Masywny mostek
Przerzutka X.0
Korby i suport
Pedały -nowe na maszynach
Siodło - nowe
-
Obręcze
Opony - bo stare
Damper w planach zmiana na Foxa DHX 5.0 lub nowszego
2. Rower pomimo wieku jest praktycznie nowy, nie używany, rama nie jest malowana jak to niektórzy bajkopisarze produkowali, nie jest nawet poobijana. Nigdy nie była w górach.
3. Fox chodzi jak marzenie - również nie używany - praktycznie zero zadrapań, płynna praca. Jedyny problem to brak pełnej regulacji, który został usunięty 3mm podkładką pod mostkiem. Ewentualny serwis - przewiduję w granicach ok 200zł ze zmianą uszczelek (być może ze starości)
4. Hamulce na początku nie hamowały - bo A. Tarcze były usyfione, B. Klocki (nie dotarte), same zaciski, klamki - NOWE.
5. Nowe X.0 wraz z kasetą
6. Za długi łańcuch - skrócony o 2 ogniwa - bo ocierał o wózek przerzutki - przeżynając go
7. Zatarte/uszkodzone łożysko rolki napinacza - wymiana obu dla równowagi (5zł sztuka)
8. Luzy na suporcie - źle złożone
9. Luz na ramie - odkręcona nakrętka
10. W sumie serwis po zakupie ok 150zł, cena zakupu 6K
Nie żałuję ani złotówki - fun jaki daje ten rower jest nie do opisania, do tego jako początkującemu - czuję że da mi go jeszcze +100 do końca sezonu.
Nigdy nie widziałem tak wyraźnie i ostro od tak dużej dawki adrenaliny po pierwszym zjeździe w Koninkach.

Może i obręcze śmiechowe (opony Spec S-Works 2,7 trochę już popękane ze starości), ale na chwilę obecną spełniają moje niewygórowane potrzeby w ich materii.
Ciężar - duży - ale ze mną na pokładzie 110kg jaka to różnica (3-4kg mniej czy więcej)
Rama - gdzieś mam że pęka - jeżeli będę w stanie ją zakatować (bo sama z siebie nie pęknie) będę wtedy na etapie kupowania czegoś nowocześniejszego. Demo 9 to już legenda. (aha z info wyczytanych na forach zagranicznych. Te ramy pękają jak nie szanuje się sprzętu - wszelkie luzy na tulejach i łożyskach w zawieszeniu obciążają koszyk dampera )
+
Rama
Hamulce Saint
Korby
Amortyzator
Masywny mostek
Przerzutka X.0
Korby i suport
Pedały -nowe na maszynach
Siodło - nowe
-
Obręcze
Opony - bo stare
Damper w planach zmiana na Foxa DHX 5.0 lub nowszego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości