Stery z regulacją kąta główki -1,5 /1 stopnia
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 06.02.2010 17:27:34
- Lokalizacja: b-b
- Kontakt:
Stery z regulacją kąta główki -1,5 /1 stopnia
Mam małe pytanko , czy jest możliwość dostać gdzieś w Polsce takowe stery? Wiem że w CRC są Cane Creek AngleSet ZS49 ale cena prawie 1000zł to lekka przesada. A może ktoś posiada coś takiego na sell.
-
- Posty: 977
- Rejestracja: 14.04.2010 17:28:56
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
nie wiem do jakiej ramy chcesz to kupic ale ja do swojej glorki chce zapakowac Works Copmonents (wpisz sobie w google) cena ok 70-80 funtow, wychodzi ponad dwa razy mniej niz za CC, sa jeszcze K9 AngleSet, ale nie wiem jak z cenami.
http://www.goride.pl 661, Royal, Dartmoor, Funn najtaniej w PL - POLECAM
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 06.02.2010 17:27:34
- Lokalizacja: b-b
- Kontakt:
http://www.pinkbike.com/photo/6692542/ Naprawdę potrzebujesz czegoś takiego?
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 06.02.2010 17:27:34
- Lokalizacja: b-b
- Kontakt:
Chce osiągnąć taki kąt ponieważ jeździłem już na 63 stopniach i rower owszem traci zwrotność na wąskich krętych trasach , ale zachowuje się bardzo stabilnie przy większych prędkościach , stabilniejszy w „lotach” , przyzwyczaiłem się do tego. Co do kątów max i tak uda się osiągnąć 63stopnie stery są mi potrzebne bym nie musiał potrzebnych wartości kątów otrzymywać podnoszeniem półki w 888 (chciał bym ją mieć ustawioną na min jak zazwyczaj w chwili obecnej jest prawie max). A co do płaskich kątów w Summum masz 63 stopnie i możliwość -1,5 daje to 61,5 stopnia dużo zawodników ma coś takiego a nie widziałem urwanej główki
Zaraz zaraz... Napisałeś Summum? Bo sam masz chyba inną ramę, to co porównujesz jedną do drugiej.spacemonkey pisze:A co do płaskich kątów w Summum masz 63 stopnie i możliwość -1,5 daje to 61,5 stopnia dużo zawodników ma coś takiego a nie widziałem urwanej główki
Tu bym napisał odwrotnie, w locie poczujesz długość roweru, wagę, ale kąt główki? Amortyzator naciera w powietrze i lepiej się leci, jak wieje pod półkę?spacemonkey pisze:stabilniejszy w „lotach”
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
ał...Las3k_91 Ldz pisze:dłuższa długość

A pomyślałeś o tym, że Summum był zaprojektowany tak, aby główka wytrzymała takie obciążenia?spacemonkey pisze:w Summum masz 63 stopnie i możliwość -1,5 daje to 61,5 stopnia dużo zawodników ma coś takiego a nie widziałem urwanej główki
Ale jeśli potrzebujesz takiej geometrii to nie myślałeś o zmianie ramy na typowo zjazdową zamiast przerabiać ramę do fr?
http://miki-ck.pinkbike.com/ Freeride!
Bitch, please...Las3k_91 Ldz pisze:dłuższa długość.
spacemonkey nie wygląda mi na laika i nowicjusza - wie co robi. Próbuj K9 tylko łożyska do nich dokup. Perp wytrzyma dużo.
Rama do FR która ma potencjał modów: pytę 1.5 cala + mocowanie dampera do którego można dorabiać różne własne pomysły/dokupić pod inny damper i haki wymienne + 180mm skoku ma potencjał jakich mało (o ile ktoś nie śmiga DH racing po trasach WC). I dobrze się na tym jeździ.miki_ck pisze:przerabiać ramę do fr?
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 06.02.2010 17:27:34
- Lokalizacja: b-b
- Kontakt:
Co do wytrzymałości ramy perp jest tak zaprojektowany że wytrzyma sporo , konstrukcja główki wzmocnienia itp. wydają się solidniejsze niż w summum ( chodź to co się może wydawać mocniejsze niekoniecznie takie musi być jedynym sposobem by się przekonać to sprawdzić doświadczalnie ). Rama ma potencjał 200mm skoku bardzo długi wahacz możliwość montażu pływającego adaptera hamulca i zmiany linków pod damper , jak by nie było różni się tylko przednim trójkątem od judge dh tylko ten kąt 66 trochę za dużo .
GgG Obniżenie kątów zwiększa rozstaw osi w rowerze co przekłada się na jego ogólną długość +.
Przez długie lata jeździłem w dircie i krótki rowerek do skakania jest jak najbardziej pożądany niewielkie odchylenia powodują szybka reakcje załamywanie się itp. idealne wklejanie w lądowania, co innego ma się do dużych prędkości i sporych płaskich lotów na odległość gdzie rower musi być stabilny i „nie pikować”.
GgG Obniżenie kątów zwiększa rozstaw osi w rowerze co przekłada się na jego ogólną długość +.
Przez długie lata jeździłem w dircie i krótki rowerek do skakania jest jak najbardziej pożądany niewielkie odchylenia powodują szybka reakcje załamywanie się itp. idealne wklejanie w lądowania, co innego ma się do dużych prędkości i sporych płaskich lotów na odległość gdzie rower musi być stabilny i „nie pikować”.
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości