66 RC3 Ti 2010

AdiFreerider
Posty: 550
Rejestracja: 05.04.2009 21:32:26
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: AdiFreerider »

jasiek_krk pisze:Mam nadzieje że nie odebrałeś mojego postu jako ataku na siebie,
nie, spoko;)
jasiek_krk pisze:Teraz mam 66 2011 i zdecydowanie je polecam.
a nie pocą się przy regulacji na dole goleni?
piotrex pisze:aaa bullshit ;-).
czyli rozumiem, że nie jest to prawda :P
jasiek_krk
Posty: 742
Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jasiek_krk »

AdiFreerider pisze:a nie pocą się przy regulacji na dole goleni?
Teraz na rowerze tylko ja się pocę :P
edv
Posty: 128
Rejestracja: 12.08.2006 20:52:22
Lokalizacja: Laskowa
Kontakt:

Post autor: edv »

jasiek_krk pisze:

edv napisał(a):"ale nie da się go wymienić ponieważ nie ma możliwości rozebrania tego tłumika i trzeba kupić nowy. "



Miałem 66 RC3 2010 i na początku się pociły z pod kompresji potem je sprzedałem i po jakimś czasie kupujący powiedział mi że zaczęło się lać tak że mu tarczę zalewa. Z czystej ciekawości zapytałem Kalego (szeroko znany serwisant z Krakowa, spec od spraw niemożliwych ) czy da się to naprawić. Powiedział że się da i że to już nawet zrobił.

Z tego co pamiętam to orientacyjny koszt takiej naprawy ( oczywiście jest on naliczany indywidualnie w zależności od skomplikowania sprawy - wiadomo ze widelce mogą być różnie uszkodzone ) miał wynosić 100-150 zł
Dzwoniłem w tej sprawie do gregorio i potwierdzili, że jest to nienaprawialne i można wymienić jedynie tłumik na nowy. Jedyną możliwością dostania się do o-ringu jest wyciągnięcie zaprasowanej końcówki tłumika. Jeżeli gość ma to rozmontować a potem zaklepać młotkiem albo podłożyć gumkę pod pokrętło kompresji i skasować za to 100 - 150zł to sorry ale ja na takie chacharstwo w życiu bym się nie zdecydował. No chyba, że gość potrafi go wymienić bez zdemolowania tłumika to wtedy czapka z głowy przed nim:)
Mariancobretti
Posty: 157
Rejestracja: 16.04.2009 18:27:37
Lokalizacja: Chęciny/CK
Kontakt:

Post autor: Mariancobretti »

Witam. Chyba stoisz przed takim samym wyborem co ja :). Brałem pod uwagę 66 RC3 2010, 66 RC3 TI 2010 i Totema RC2DH. Też miałem ochote na ten widelec 66RC3 TI z allegro, bo cena w miare. Ale było jedno ale: POLSKA GWARANCJA............. tzn jej brak. Dzwoniłem do Gregorio w sprawie tych dwóch modeli. "Pracą nie różnią się wogóle" taką odpowiedz usłyszałem od człowieka z którym rozmawiałem. Chodzi tylko o wagę, nikiel i wygląd, i może o jakieś szczegóły serwisowe. RC3 2010 od dystrybutora kosztuje w promocji 2500zł, RC3 TI 2010 3000zł. Uznałem, że jeśli posiadam polską gwarancje, to jednak warto dorzucić i kupić coś "high-endowego" (dla mnie bynajmniej). Również czytałem o odpadającym niklu.
Moim zdaniem kupno wersji TI bez gwarancji jest trochę pokerowym posunięciem. Lepiej, a napewno bezpieczniej zdecydować się na podstawową wersję RC3.
Jeśli chodzi o luzy na ślizgach i na osi to chyba nie masz się juz czym martwić w rocznikach 2010/2011.
jasiek_krk
Posty: 742
Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jasiek_krk »

edv pisze:a potem zaklepać młotkiem albo podłożyć gumkę pod pokrętło kompresji
Nie wiesz o czym mówisz Kali to fachowiec, terminy u niego są na 2 mieś w sezonie bo czołówka maratończyków u niego robi serwis. Widelce i dampery nie mają przed nim tajemnic
edv pisze:czapka z głowy przed nim:)
i tyle ;)
edv
Posty: 128
Rejestracja: 12.08.2006 20:52:22
Lokalizacja: Laskowa
Kontakt:

Post autor: edv »

czyli twierdzisz, ze nic nie przetnie, nic nie sklei lub pospawa? Nic nie będzie toczył na tokarce? To magik jakiś:)
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

To się rozkuwa i skuwa ponownie... Z tego co słyszałem to jednak pomógł sobie klejem.

Sam się zastanawiałem czy nie dałoby rady tej rurki rozkuć, końcówek nagwintować i zrobić taką samą rurkę tyle że z gwintami.
edv
Posty: 128
Rejestracja: 12.08.2006 20:52:22
Lokalizacja: Laskowa
Kontakt:

Post autor: edv »

Czyli tak jak myślałem; bez kombinacji nie ma szans. Moim zdaniem jak kupować 66 to najlepiej z tłumikiem EVO.
Vin_OSW
Posty: 3652
Rejestracja: 01.12.2008 00:40:00
Lokalizacja: Москва
Kontakt:

Post autor: Vin_OSW »

Albo Totema / foxa 36 180 mm ;)
AdiFreerider
Posty: 550
Rejestracja: 05.04.2009 21:32:26
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: AdiFreerider »

Vin_OSW pisze: foxa 36 180 mm
gdyby nie to, że pęka przy mocowaniu osi:(
Vin_OSW pisze:Totema
zbyt ogromny to sztywniaka :P

bardzo mnie cieszy wiadomość, że te roczniki już nie łapią luzów;)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

AdiFreerider pisze:gdyby nie to, że pęka przy mocowaniu osi:(

Ale koledzy Ci bajek nawciskali, najpierw to ze sprezyna teraz to. Foxy starsze pekaly, teraz zeby to zrobic trzeba nie mieć czucia w rece i skręcić za mocno oś. Masz czucie to mozesz brać foxa.
piotrex
Posty: 6157
Rejestracja: 19.04.2004 16:24:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: piotrex »

AdiFreerider pisze:gdyby nie to, że pęka przy mocowaniu osi:(
zrob przeglad zdjec w sieci i przyjrzyj sie w ktorym miejscu pekaly stare foxy,a potem porownaj sobie z aktualnie stosowanym rozwiazaniem.
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
Vin_OSW
Posty: 3652
Rejestracja: 01.12.2008 00:40:00
Lokalizacja: Москва
Kontakt:

Post autor: Vin_OSW »

AdiFreerider pisze:gdyby nie to, że pęka przy mocowaniu osi:(
Ale masz znawców w mieście...
Ja sam bym zmienił Totema na Foxa 180 ;)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość