Shimano SLX 11 vs SLX 12
Shimano SLX 11 vs SLX 12
Potrzebuje informacji na temat tych hamulców:
1. http://allegro.pl/shimano-slx-br-m665-b ... 32664.html
2. http://allegro.pl/hamulce-disc-slx-bl-m ... 09586.html
Czy starszy model ustępuje czym modelowi z 2012, może odwrotnie? Jakie są wady i zalety tych hamulców, czy jest sens kupić nowszy model?
1. http://allegro.pl/shimano-slx-br-m665-b ... 32664.html
2. http://allegro.pl/hamulce-disc-slx-bl-m ... 09586.html
Czy starszy model ustępuje czym modelowi z 2012, może odwrotnie? Jakie są wady i zalety tych hamulców, czy jest sens kupić nowszy model?
zacytuje teks z jakiejś strony . Opis najnowszego SLX .
Drobne poprawki nie ominęły grupy SLX, a konkretnie jej hamulców. Zmienił się ich wygląd, który będzie teraz zbliżony do XTR, również pod względem ergonomicznym hamulce te zbliżą się do siebie - skok klamki będzie krótszy, pojawi się także możliwość regulacji odległości klamki od kierownicy bez żadnych narzędzi.
Rozwiązania Ice-Tech, także dostępne do tej pory jedynie we flagowej XTR, mają za to znacznie poprawić siłę hamowania poprzez obniżanie temperatury poszczególnych komponentów układu hamulcowego. Tarcze, które dostępne będą w rozmiarach 160, 180 oraz 203mm, wykonywane będą w technologii "sandwich" ze środkową warstwą z aluminium oraz zewnętrznymi ze stali. Z kolei na zewnętrznej stronie klocków hamulcowych pojawią się radiatory, wyglądające jak żywcem wyciągnięte z obudowy komputera. Dodatkowo powiększeniu uległa średnica tłoczków - możemy się więc spodziewać naprawdę mocnych hamulców.
Drobne poprawki nie ominęły grupy SLX, a konkretnie jej hamulców. Zmienił się ich wygląd, który będzie teraz zbliżony do XTR, również pod względem ergonomicznym hamulce te zbliżą się do siebie - skok klamki będzie krótszy, pojawi się także możliwość regulacji odległości klamki od kierownicy bez żadnych narzędzi.
Rozwiązania Ice-Tech, także dostępne do tej pory jedynie we flagowej XTR, mają za to znacznie poprawić siłę hamowania poprzez obniżanie temperatury poszczególnych komponentów układu hamulcowego. Tarcze, które dostępne będą w rozmiarach 160, 180 oraz 203mm, wykonywane będą w technologii "sandwich" ze środkową warstwą z aluminium oraz zewnętrznymi ze stali. Z kolei na zewnętrznej stronie klocków hamulcowych pojawią się radiatory, wyglądające jak żywcem wyciągnięte z obudowy komputera. Dodatkowo powiększeniu uległa średnica tłoczków - możemy się więc spodziewać naprawdę mocnych hamulców.
odświeżam temat, użytkuje już ktoś te szatańskie slxy?
Jak się one plasują pomiędzy starymi slxami a saintem?
Osobiście mam właśnie stare slxy i planuje wzmocnić w tym roku tył, do tej pory myślałem nad rozwiązaniem - wymiana na zacisk saint + przewód w oplocie za niewiele ponad 400zł
Ale nowy slx też jest ciekawy, do tego taniej.
Jak się one plasują pomiędzy starymi slxami a saintem?
Osobiście mam właśnie stare slxy i planuje wzmocnić w tym roku tył, do tej pory myślałem nad rozwiązaniem - wymiana na zacisk saint + przewód w oplocie za niewiele ponad 400zł
Ale nowy slx też jest ciekawy, do tego taniej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość