Intense m9

maciekbike
Posty: 108
Rejestracja: 15.12.2010 20:43:31
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: maciekbike »

matidh1 Moze nie miałem m9 ale miałem m6 , teraz mam glorke 2010 . Powiem CI ze glorka duzo lepiej sie porwadzi . Jak jezdzilem na m6 to musiałem walczyc z rowerem na bandach . No glorce nie ma tego problemu . Glory jest duzo bardziej zwinna , skoczna , a praca praktycznie identyczna ... Wiec jak bym mial teraz wybierac to glorke , pozdro :)
http://pisior177.pinkbike.com/album/intense-M6/
spz
Posty: 514
Rejestracja: 13.07.2010 13:53:23
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: spz »

off_road pisze:Glorka jest progresywna do 140mm i degresywna od 140 do dobicia.
To jakis zart ze strony gianta? Wg mnie charakterystyka powinna byc zupelnie odwrotna. Najpierw degresja pozniej progresja
Jade, twardo twardo i nagle korbami wbijam sie w ziemie i zamykam zawias. Zawieszenie marzenie ;)
freed pisze:giant ostatnio poprawił swoją obsługę w stosunku do klienta i programy gwarancyjne... Jedyny problem jaki nęka gianta w ostatnich latach to pękające linki w modelu Reign X 2010-2012 ale bez problemu ludzią wymieniają te części...
ludziom

Kolega czeka juz 3 tydzien. Najpierw powiedzieli ze tego nie ma i czas oczekiwania 1,5 miesiaca. Pozniej ze za 2tyg sprowadza z Holandii bo w PL tego nie ma. Jaka cena, tego nie wie nikt.
BikerJG pisze:Polaczki
Polaczkiem to moze Ty jestes. Jak sie w kraju nie podoba to zmien obywatelstwo i wyjedz. Polaczku.... :roll:
http://spinacz86.pinkbike.com/
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

spz pisze:To jakis zart ze strony gianta? Wg mnie charakterystyka powinna byc zupelnie odwrotna. Najpierw degresja pozniej progresja

trek session najnowszy ma tak samo ;) Niestety wykresy mowią same za siebie. Odpal sobie linkage i porownaj. Sunday, nowa glorka, i session maja wlasnie progresje do polowy i degresje od polowy :) Normalnie książkowe przyklady krzywych pod powietrzne dampery :D

Tyle ze w polozeniu przy dobiciu przelozenie i tak jest relatywnie małe :)

Twoje myslenie jest prawidłowe ale w przypadku gdy nie ma dampera w ramie ;) i pracuje na sucho.

Po wlozeniu dampera zaczynają sie dziac cuda bo damper i jego odpowiednie ustawienie, zaworowanie itp. Zaczyna całą krzywą ugiecia odmieniac wedle tego co producent przewidział :) Można ją nawet wyprostować.
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
spz
Posty: 514
Rejestracja: 13.07.2010 13:53:23
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: spz »

Tak myslalem, ze wsadzajac dampera wszystko sie zmieni. Z reszta teraz dampery maja regulacje wolnej szybkiej kompresji, odbicia, twardosci, itd. wiec zawsze mozna ustawic pod siebie prace zawieszenia.
A degresja jest bardziej pod powietrzne dampery gdzie medium jest dosc malo scisliwe ;)
http://spinacz86.pinkbike.com/
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

bajer w tym ze w miare ugiecia sprezyna daje coraz wiekszy opor dzieki takiej krzywej masz łykanie dużych przeszkod praktycznie całym skokiem. A odbojnik + objetosc i cisnienie powietrza w komorze daje ochrone przed sztywnym dobiciem.
W skrucie wpadasz na korzen wysokosci 19cm to sie zawiecha ugnie o 19cm :)

Typowe zawieszenie pod racing zdecydowanie nie nadajace sie do latania duzych dropow (przy tym samym ustawieniu dampera oczywiscie)
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
matidh1
Posty: 79
Rejestracja: 16.10.2008 18:36:10
Kontakt:

Post autor: matidh1 »

Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Zdecydowałem ze bede kupował m9 teraz tylko musze gdzies poszukac samej ramy za dobre pieniadze.

GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

byla na ebay w Anglii, poszukaj moze jeszcze jest
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

Dajcie bana - BikerJG proszę !

Co degresywności na początku skoku, miałem i nie polecam, straszna kapa na szybkich tarkach, zawieha gubi się, i nie wybiera.
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Hmm ale te ramy maja progres na poczatku nie koncu :D

edit. O teraz widze odnosnie ktorego posta jest wypowiedz :D
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

off_road mój post odnosił się do tego:
spz pisze:To jakis zart ze strony gianta? Wg mnie charakterystyka powinna byc zupelnie odwrotna. Najpierw degresja pozniej progresja
Jade, twardo twardo i nagle korbami wbijam sie w ziemie i zamykam zawias. Zawieszenie marzenie ;)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości