
Intense m9
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 15.12.2010 20:43:31
- Lokalizacja: Limanowa
- Kontakt:
matidh1 Moze nie miałem m9 ale miałem m6 , teraz mam glorke 2010 . Powiem CI ze glorka duzo lepiej sie porwadzi . Jak jezdzilem na m6 to musiałem walczyc z rowerem na bandach . No glorce nie ma tego problemu . Glory jest duzo bardziej zwinna , skoczna , a praca praktycznie identyczna ... Wiec jak bym mial teraz wybierac to glorke , pozdro 

http://pisior177.pinkbike.com/album/intense-M6/
To jakis zart ze strony gianta? Wg mnie charakterystyka powinna byc zupelnie odwrotna. Najpierw degresja pozniej progresjaoff_road pisze:Glorka jest progresywna do 140mm i degresywna od 140 do dobicia.
Jade, twardo twardo i nagle korbami wbijam sie w ziemie i zamykam zawias. Zawieszenie marzenie

ludziomfreed pisze:giant ostatnio poprawił swoją obsługę w stosunku do klienta i programy gwarancyjne... Jedyny problem jaki nęka gianta w ostatnich latach to pękające linki w modelu Reign X 2010-2012 ale bez problemu ludzią wymieniają te części...
Kolega czeka juz 3 tydzien. Najpierw powiedzieli ze tego nie ma i czas oczekiwania 1,5 miesiaca. Pozniej ze za 2tyg sprowadza z Holandii bo w PL tego nie ma. Jaka cena, tego nie wie nikt.
Polaczkiem to moze Ty jestes. Jak sie w kraju nie podoba to zmien obywatelstwo i wyjedz. Polaczku....BikerJG pisze:Polaczki

http://spinacz86.pinkbike.com/
spz pisze:To jakis zart ze strony gianta? Wg mnie charakterystyka powinna byc zupelnie odwrotna. Najpierw degresja pozniej progresja
trek session najnowszy ma tak samo



Tyle ze w polozeniu przy dobiciu przelozenie i tak jest relatywnie małe

Twoje myslenie jest prawidłowe ale w przypadku gdy nie ma dampera w ramie

Po wlozeniu dampera zaczynają sie dziac cuda bo damper i jego odpowiednie ustawienie, zaworowanie itp. Zaczyna całą krzywą ugiecia odmieniac wedle tego co producent przewidział

Tak myslalem, ze wsadzajac dampera wszystko sie zmieni. Z reszta teraz dampery maja regulacje wolnej szybkiej kompresji, odbicia, twardosci, itd. wiec zawsze mozna ustawic pod siebie prace zawieszenia.
A degresja jest bardziej pod powietrzne dampery gdzie medium jest dosc malo scisliwe
A degresja jest bardziej pod powietrzne dampery gdzie medium jest dosc malo scisliwe

http://spinacz86.pinkbike.com/
bajer w tym ze w miare ugiecia sprezyna daje coraz wiekszy opor dzieki takiej krzywej masz łykanie dużych przeszkod praktycznie całym skokiem. A odbojnik + objetosc i cisnienie powietrza w komorze daje ochrone przed sztywnym dobiciem.
W skrucie wpadasz na korzen wysokosci 19cm to sie zawiecha ugnie o 19cm
Typowe zawieszenie pod racing zdecydowanie nie nadajace sie do latania duzych dropow (przy tym samym ustawieniu dampera oczywiscie)
W skrucie wpadasz na korzen wysokosci 19cm to sie zawiecha ugnie o 19cm

Typowe zawieszenie pod racing zdecydowanie nie nadajace sie do latania duzych dropow (przy tym samym ustawieniu dampera oczywiscie)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości