Vin_OSW pisze:Odkręcasz górne korki, wylewasz, zalewasz nowym, zakręcasz korki.
Gówno warty taki serwis. Jak tak dbasz o rower to gratuluję.
Odkręcasz korki, wyciągasz sprężyny, zakręcasz jeden korek i wylewasz olej z lagi wciskając i wyciągając amora (żeby z tłumików jak najwięcej wypłynęło). Potem analogicznie druga laga. W ten sposób nie zachlapiesz wszystkiego naokoło olejem.
Następnie odkręcasz 2 śruby na dole które trzymają cały amor w tzw. kupie :P Jak się to uda to rozciągasz amora i masz go w 2 kawałkach. Wtedy możesz go dokładnie opłukać, wyczyścić i wysuszyć zanim go z powrotem złożysz. Pamiętaj o delikatnym, ale dokładnym przetarciu uszczelek i ich nasmarowaniu (motorex 2000 daje radę bardzo dobrze).
Na koniec wsuwasz lagi z powrotem, dokręcasz
z wyczuciem 2 śruby na dole i zalewasz amora zgodnie z
http://marzocchi.com.pl/tabela_poziomow_oleju.php
Wkładasz spreżyny tak jak były, zakręcasz korki i gotowe.