[Amortyzator] Boxxer - uszczelki zamienniki
[Amortyzator] Boxxer - uszczelki zamienniki
Czy ktoś kupował od kolegi z dhzone, uszczelki:
http://www.dh-zone.com/gielda/uszczelki ... 32-mm-nowe
Ktoś może się o nich wypowiedzieć?
http://www.dh-zone.com/gielda/uszczelki ... 32-mm-nowe
Ktoś może się o nich wypowiedzieć?
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
Czy ja wiem, enduro mają dużo negatywnych opinii w sieci, a kali prawi że kurzowe enduro łapią brud i rysują się wtedy lagi.
Oryginalne uszczelki Rock shox to też nie jest jakiś szał, jeden sezon intensywnej jazdy i u mnie puszczały.
Kupiłem na allegro za 25 zł takie zamienniki do Pike i 3 miesiąc nie rzyga więc na razie spoko. A zrobione są identycznie do oryginalnych.
Oryginalne uszczelki Rock shox to też nie jest jakiś szał, jeden sezon intensywnej jazdy i u mnie puszczały.
Kupiłem na allegro za 25 zł takie zamienniki do Pike i 3 miesiąc nie rzyga więc na razie spoko. A zrobione są identycznie do oryginalnych.
Ja kupilem olejowe 32mm w sklepie za 6zl sztuka. Przejezdzilem juz polowe roku i suchutko a przed wymiana laga byla zaolejona juz po 1 zjezdzie.speedy pisze:Czy ktoś kupował od kolegi z dhzone, uszczelki:
http://www.dh-zone.com/gielda/uszczelki ... 32-mm-nowe
Ktoś może się o nich wypowiedzieć?
Gorzej z dostaniem kurzowych (mowie o normalnych cenach a nie wydumkach 100zl komplet)
http://spinacz86.pinkbike.com/
Te uszczelki za ktore on sobie zyczy 25 zl kosztuja w kazdym normalnym sklepie z uszczelniaczami po 3-4 zl za sztuke. Mialem takie w Boxxerze i po 2 tygodniach zmuszony bylem kupic oryginalne, bo tamte zaczely puszczac olej
. Jedyne sensowne zamienniki uszczelek olejowych to motocyklowe Ariete.

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22483678 - Cane Corso '10 + Roco WC
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
Tak się składa że mam 3 rowery w domu i wszystkie mają zapodane uszczelnienia Enduro, zatem praktycznie mogę powiedzieć, że oponie negatywne pochodzą od bezstresowców co nie potrafią czytać i nie potrafią poprawnie zamontować uszczelek. Olejowe w Enduro są takie same co do konstrukcji jak sandardowe, tyle że wykonane z silikonu, jak niepoprawnie wsadzisz lagę to je uszkodzisz i po szczelności - poprawnie założone wytrzymują dłużej niż oryginały bo są zrobione z lepszego materiału. Uszczelki kurzowe natomiast z racji stożkowatego kształtu lepiej się oczyszczają i są bardziej odporne na syf na ladze - oryginały dzięki zaciskowi sprężynkowemu wszystko co mają na ladze łykają do środka i stąd ten szary czy czarny olej a nie pierdoły że reakacje z alu tłumnika - ale by się musiał ten olej przegrzewać żeby zmieniał kolor na czarny - kolego to nie olej w silniku desla - nie te temperatury!
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
Enduro nie wycierają ANODY -ZWŁASZCZA , że większość amorów DH ma lagi pokryte teflonem, ale trzeba dbać o czystość i jak nie masz otwartej kopieli olejowej, należy codzienie zapodać samarowanie (PF200 lub Auero). Inaczej każde szczelne zgarniacze coś tam wytrą- nie ma cudów!
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
-
- Posty: 251
- Rejestracja: 08.03.2011 17:17:09
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Chodzi o spryskiwanie uszczelek jakimś aerozolem ?
(http://rowerowy.com/narzedzia_serwis/se ... /deobrunox - taki wynalazek byłby dobry? )
(http://rowerowy.com/narzedzia_serwis/se ... /deobrunox - taki wynalazek byłby dobry? )
-
- Posty: 251
- Rejestracja: 08.03.2011 17:17:09
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
Wiadomo o co chodzi. O material, ktorym pokryte sa lagi i nie wazne jaka technologie zastosowano. Jak 888 potrafia zrobic sie kawowo-miedziane?Roman_Maxx pisze:Enduro nie wycierają ANODY -ZWŁASZCZA , że większość amorów DH ma lagi pokryte teflonem

Ciekawe dlaczego olej w silniku benzynowym gdzie sa wyzsze temperatury jest "normalny" slomkowy a w dieslu czarny. Czarny kolor oleju w silniku o zaplonie samoczynnym spowodowany jest czasteczkami sadzy (produkt niecalkowitego spalania weglowodorow). Nawiasem mowiac sadza ma wlasciwosci smarne. Ale ja sie nie znam...Roman_Maxx pisze:i stąd ten szary czy czarny olej a nie pierdoły że reakacje z alu tłumnika - ale by się musiał ten olej przegrzewać żeby zmieniał kolor na czarny - kolego to nie olej w silniku desla - nie te temperatury!

Idzmy dalej jesli chodzi o samochody

Dlaczego by nie zrobic superszczelnego silnika. Mniejsze przedmuchy na pierscieniach, wieksza kompresja. Wszystko sie zgadza. Ale jesli zastosujemy zbyt ciasne pasowanie pierscieni wzgledem tloka silnik po prostu sie zatrze. A moze by tak pokryc tlok teflonem aby byl super sliski i mial swietne smarowanie? Zrobili tak w samolotach podczas wojny ale silniki tez sie zacieraly

Takze we wszystkim trzeba zachowac umiar.
Ja tam lubie grzebac przy rowerze czy samochodzie jak mam czas wiec w przypadku tych uszczelek do Boxxera wole kupic sobie takie za 6zl sztuka i wymieniac co roku niz za przeproszeniem zastanawiac sie czy uszczelka za 50zl sztuka wytrzyma sezon czy nie.
http://spinacz86.pinkbike.com/
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości