888rc3 wc ti,od czego sa te regulacje?
888rc3 wc ti,od czego sa te regulacje?
co sie reguluje tymi pokretlami, ktora od czego i co one daja?:D
-
- Posty: 1357
- Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
- Kontakt:
Weź lepiej sprzedaj je komuś, kto jest obeznany bo więcej sobie bałaganu zrobisz..ronsek pisze:co sie reguluje tymi pokretlami, ktora od czego i co one daja?:D
Masz tam regulacje kompresji szybkiej i wolnej, tłumienie, naprężenie wstępne (???) i chyba tyle.
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
-
- Posty: 550
- Rejestracja: 05.04.2009 21:32:26
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
autor nie pytał co zrobić z amorem, tylko do czego służą regulacje.
o ile dobrze sie orientuje to jest tam regulacja "wirtualnej objetosci oleju"(coś jak kompresja, to chyba jest od twardości), naprezenia wstepnego sprezyny(typowa regulacja twardości), kompresja(niby twardośc, ale bardziej bym to nazwał zamułą amora), tlumienie(odpowiada za powrót widelca) + automatyczna szybka kompresja (anty-dobijacz)
o ile dobrze sie orientuje to jest tam regulacja "wirtualnej objetosci oleju"(coś jak kompresja, to chyba jest od twardości), naprezenia wstepnego sprezyny(typowa regulacja twardości), kompresja(niby twardośc, ale bardziej bym to nazwał zamułą amora), tlumienie(odpowiada za powrót widelca) + automatyczna szybka kompresja (anty-dobijacz)
AdiFreerider pisze: kompresja(niby twardośc, ale bardziej bym to nazwał zamułą amora), tlumienie(odpowiada za powrót widelca) + automatyczna szybka kompresja (anty-dobijacz)
Jezu nie udzielaj jak masz takie rzeczy gadać. To jak amor sie ugina to nie tłumi i tłumi tylko po powrocie? I jaka automatyczna szybka kompresja? To nawet nie jest regulacja. Sugeruje jak koledzy wyzej pisali tez do instrukcji zajzec.
RC3 ma regulacje progresywnosci (zwieksza/zmniejsza to jak trudno dobic amora), naprezenie wstepne (regulacja twardości do KALIBROWANIA twardosci miedzy sprezynami), TŁUMIENIE kompresji (reguluje jak bardzo tłumione są uderzenia przy ugięciu - im wiecej tym wiecej energi amor wytłumi ale bedzie tez twardszy) i tłumienie powrotu (to samo co kompresji ale przy powrocie).
Swoja droga koledzy dobrze radza bo forum nie służy jako substytut instrukcji jak sie nie chce poczytać. Najpierw poczytac, a potem zadawac konkretne pytania. Troche jak na konsultacjach u wyładowcy na uczelni.
-
- Posty: 550
- Rejestracja: 05.04.2009 21:32:26
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Ale swoją droga, to jest piękne. Zniszczyła mnie "zamuła amora", ale prawdziwym killerem jest "wirtualna objętość oleju". Dla mnie czad, zostań pisarzemAdiFreerider pisze:o ile dobrze sie orientuje to jest tam regulacja "wirtualnej objetosci oleju"(coś jak kompresja, to chyba jest od twardości), naprezenia wstepnego sprezyny(typowa regulacja twardości), kompresja(niby twardośc, ale bardziej bym to nazwał zamułą amora), tlumienie(odpowiada za powrót widelca) + automatyczna szybka kompresja (anty-dobijacz)
SegatiV pisze:Spaced nie chodzi o samą regulację, a o rozpoznanie "Co do czego jest", parking wystarczy
Strasznie nierówne parkingi masz skoro HSC możesz na nich poczuć


Moje zdanie takie - poczytaj instrukcje, pojedz na trase, na której zwykle jezdzisz i ustawiaj pod nia. Sugerowałbym ustawiać nie tak jak jest najwygodniej tylko jak czujesz, że rower najpewniej sie prowadzi/ma najmniej dziwnych zachowań/jest najszybszy. Bo nie zawsze mieko = lepiej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości