Mam tak samo z kilkoma rzeczami, np ze skrzeczącym drutem w jarzmie siodełka podczas siadania, nieraz kiedy się gnie rurkę potrafi sama z siebie skrzyczeć, może też skrzeczeć bo się minimalny luz robi, metal trze o metal, ja bym zrobił tak wyjął widelec, ściągnął bieżnie, nabrał do strzykawki jakiegoś bardzo rzadkiego oleju i polał w miejscu łączenia sterówki z korona, z góry i z dołu dość obwicie, albo po prostu włożył tą cześć do oleju jeśli masz go gdzieś na tyle, jeśli przestanie, to znaczy że wyrabia Ci się sterówka gdzieś się minimalnie wyrobiło dostał się tam olej,
W takim wypadku obejrz dokładnie sterówkę.
Ew, spr wszystko mogą Ci miski trzeszczeć, jak je sterówka dociska do główki ramy podczas jazdy
A resztę Ci koledzy powiedzieli spr jeszcze raz wszystko.
Strzelająca korona/sterówka w 66 RCV 2008
Dobra jak będę miał chwilę to będę jeszcze działał. Powiedzcie mi do tego amorka nadaje się rama NS Central 1 bodaj z 2009 roku ? Do wysokich amorów z ram NS'a nadaje się doskonale Bitch z 06 roku, ale aktualnie go dość ciężko kupić a Centrala mogę mieć teraz w dobrej cenie i się nad nim zastanawiam.
Przeczytaj co Ci gwarantuje kodeks cywilny w sprawie rękojmi. Jeśli będziesz miał jakieś wątpliwości pisz do mnie, ja właśnie jestem bliski zgłoszeniu sprawy na policję bo sprzedawca mnie unika, nie chce przyjąć reklamacji. Postaraj się walczyć o swoje prawa.bartu233 pisze:bartu233
Z gówna bata nie ukręcisz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości